Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nu hvor Alm er på vej ud af svingdøren, så må jeg da sige, at jeg har været utrolig træt af ham og hans manglende intelligens for, hvornår han skal skifte spillere ud. Altid på bagkant, aldrig bare en smule forudseende for hvornår en spiller bliver træt. Derudover skal man jo bare kigge på den seneste kamp, som var et totalt kollaps af hans spillestil, et makværk uden lige.

    Vil helst have NF men det kunne være utroligt spændende med DN.
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
      Nu hvor Alm er på vej ud af svingdøren, så må jeg da sige, at jeg har været utrolig træt af ham og hans manglende intelligens for, hvornår han skal skifte spillere ud. Altid på bagkant, aldrig bare en smule forudseende for hvornår en spiller bliver træt. Derudover skal man jo bare kigge på den seneste kamp, som var et totalt kollaps af hans spillestil, et makværk uden lige.

      Vil helst have NF men det kunne være utroligt spændende med DN.
      Umiddelbart føler jeg, at Niels er mere "driftssikker"/"langtidsholdbar"

      Comment


        #33
        NF blev jo fyret i Esbjerg i august 2015 pga svigtende resultater og for nyligt i BIF, så hvorfor skulle han være løsningen i OB?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
          NF blev jo fyret i Esbjerg i august 2015 pga svigtende resultater og for nyligt i BIF, så hvorfor skulle han være løsningen i OB?
          I BIF fik han ikke de rette forudsætninger til det, alligevel bragte han et overraskende mesterskab til klubben. Som U21 træner husk jeg ham også kun godt.

          Jeg bliver mere og mere lun ved tanken om Niels F i Odense (hvor han iøvrigt kommer fra)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
            NF blev jo fyret i Esbjerg i august 2015 pga svigtende resultater og for nyligt i BIF, så hvorfor skulle han være løsningen i OB?
            Det med Esbjerg er 8 år siden og siden har han gjort det godt med U21 og desuden den træner der vandt DM med en halvdårlig Brøndby trup. Ja, tak til NF!
            Last edited by Mwape; 20-09-2023, 15:17.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
              NF blev jo fyret i Esbjerg i august 2015 pga svigtende resultater og for nyligt i BIF, så hvorfor skulle han være løsningen i OB?
              Hvilke trænere har ikke prøvet at blive fyret ?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                Det er alt for sent at skifte, NÅR vi er i nedrykningsfare, det skal nu, hvis det skal ske, og ellers kører videre i samme spor. OMG
                Det er den samme sang som i de sidste 13 år. Jeg er mindre bekymret for nedrykning nu end jeg var under Henrik Clausen eller til sidst med Troels Bech.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                  Det er den samme sang som i de sidste 13 år. Jeg er mindre bekymret for nedrykning nu end jeg var under Henrik Clausen eller til sidst med Troels Bech.
                  men er det en grund til ikke at skifte Alm? Jeg er pt heller ikke bekymret for nedrykning - simpelthen fordi vi er så tidligt i den nye sæson. Men jeg kan til gengæld ikke se at Alm kommer til at rykke os. Han har fået indtil flere chancer og det er gang på gang de samme ting der går galt.

                  Tror ikke på han kommer til at lykkedes med at flytte os - så hvorfor holde på ham?

                  Comment


                    #39
                    Jeg tror, at AA har en sidste chance og at det er på søndag mod Herning/Ikast. Vinder vi, er han fredet til kampen efter..
                    Når (og ikke hvis) han bliver sendt hjem til Sverige, så tror jeg man benytter sig af det åbenlyse trænertalent man allerede har i staben, nemlig Frank Hjortebjerg.
                    Hvis ikke man gør det, så håber jeg at man kigger på en som Glen Riddersholm, hvis ellers man kan lokke ham hertil.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                      Jeg tror, at AA har en sidste chance og at det er på søndag mod Herning/Ikast. Vinder vi, er han fredet til kampen efter..
                      Når (og ikke hvis) han bliver sendt hjem til Sverige, så tror jeg man benytter sig af det åbenlyse trænertalent man allerede har i staben, nemlig Frank Hjortebjerg.
                      Hvis ikke man gør det, så håber jeg at man kigger på en som Glen Riddersholm, hvis ellers man kan lokke ham hertil.
                      Hvis man henter Gustne Glen, så opsiger jeg fandme mit sæsonkort!

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                        Jeg tror, at AA har en sidste chance og at det er på søndag mod Herning/Ikast. Vinder vi, er han fredet til kampen efter..
                        Når (og ikke hvis) han bliver sendt hjem til Sverige, så tror jeg man benytter sig af det åbenlyse trænertalent man allerede har i staben, nemlig Frank Hjortebjerg.
                        Hvis ikke man gør det, så håber jeg at man kigger på en som Glen Riddersholm, hvis ellers man kan lokke ham hertil.
                        den køber jeg simpelthen ikke - så har man fyret ham men venter bare på han taber en kamp til eller holdet leverer endnu en dårlig indsats.

                        hvis den tanke er tænkt så er tilliden væk og så skal han ud.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          den køber jeg simpelthen ikke - så har man fyret ham men venter bare på han taber en kamp til eller holdet leverer endnu en dårlig indsats.

                          hvis den tanke er tænkt så er tilliden væk og så skal han ud.
                          Enig. Og hvis det er sandt at OB har taget kontakt til Niels Frederiksen,og således sonderer terrænet efter en ny træner. Er tilliden ligeledes væk.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Enig. Og hvis det er sandt at OB har taget kontakt til Niels Frederiksen,og således sonderer terrænet efter en ny træner. Er tilliden ligeledes væk.
                            Alm er dead man walking i OB, medmindre han hiver en stime op af hatten nu, som bringer os lunt ind i top-6, det tror jeg næppe sker.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Alm er dead man walking i OB, medmindre han hiver en stime op af hatten nu, som bringer os lunt ind i top-6, det tror jeg næppe sker.
                              Han har jo gjort det før .. været på
                              fyringens rand og ført klubben i top6 .. kunne så ikke blive der men det skete da ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                Alm er dead man walking i OB, medmindre han hiver en stime op af hatten nu, som bringer os lunt ind i top-6, det tror jeg næppe sker.
                                Nu har han haft 2 1/2 år til at få en stimechancen for at jeg vinder 100 mille er sgu nok større - så hejsan Alm

                                Comment

                                Working...
                                X