Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
44 results in 0.0194 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Helt enig! Altså "HH" var jo Henrik Hansen, der var i truppen på samme tid. Hans Henrik Andreasen er i OB-regi (og for os OB fans) kendt under...
Leave a comment:
-
Du har travlt at tage temperaturen på folks humør. Ikke at det har noget med sagen at gøre, men jeg føler mig ikke særlig frustreret.
Min lunte...
Leave a comment:
-
Jeg synes du er blevet langt mere morgensur end du plejer, Claudes. Er det konen der er nærig med pamfletten? (eksemplets magt)
Ud over...
Leave a comment:
-
Jeg synes bestemt dine debatindlæg forsat er saglige - og fair som i "gamle dage". Hvad jeg tilgengæld synes er unfair, usagligt og dårlig...
Leave a comment:
-
Bedømt ud fra de træningssessioner jeg har overværet, og reserveligakampen d. 27-07 mod SIF, så vil jeg altså tillade mig at være skeptisk. Radza har...
Leave a comment:
-
-
Det er simpelthen så ødelæggende for vores spil, at Skula render rundt derinde på midtbanen
Leave a comment:
-
-
Johnny Reimar - sikke en fest:
Kandis - Vi fester hele natten :
Hvid Sjokolade - Det handler om at feste...
Leave a comment:
-
Hvad med en hymne til festersen? Eksempelvis: Hvid Sjokolade - "Det handler om at feste"
Leave a comment:
-
Fin pointe. Den ene træning jeg så, var begge de overnævnte bare klasser bedre end Skula. Retfærdigvis skal det siges, at han er sluppet bedre fra 2.halvlegs...
Leave a comment:
-
Skula på midtbanen er ligeså malplaceret som en vandloppe i et hamsterhjul. Meningsløst. Forstå simpelthen ikke at hans mange mangler skal udstilles på...
Leave a comment:
-
Grande tak til alle, for alt det fede læsestof. Stærkt at I gider at baske jeres betragtninger ned i tastaturet. Vidner om stor holdspiller-mentalitet...
Leave a comment:
-
Leave a comment: