Annoncering

Collapse
No announcement yet.

12-07-15 Træningskamp - Ängelholm vs Odense BK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det slutter 3-0 til OB over Ängelholm. #obdk #AFFOB 0-3

    Comment


      #32
      To sejre og 7-2 i målscorer. Det er sgu OK.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        Jeg glæder mig over de mange angribermål i vores testkampe - både Fester, TM og Zohore fik garnet. Emil og Kirke får også tanket selvtillid m hhv scoringer og spilletid.

        Jeg er stadig meget loren ved ideen om et midterforsvar uden Røde Lasse, og v en central midtbane med Skúlason..

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          To sejre og 7-2 i målscorer. Det er sgu OK.

          MvT
          Modstanden har været et engelsk hold der er i den absolutte begyndelse af sin opstart og et suverænt bundhold fra den næstbedste svenske række :).

          Men lidt underligt at Falk ikke var med ...
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Modstanden har været et engelsk hold der er i den absolutte begyndelse af sin opstart og et suverænt bundhold fra den næstbedste svenske række :).

            Men lidt underligt at Falk ikke var med ...
            falk blev sparet og kom ind til sidst

            Comment


              #36
              Falk fik de sidste 20 minutter.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Greve så heller ikke sig selv som CM i foråret, men gjorde det ret godt alligevel. Jeg synes virkelig, at han er svær at placere, han er for langsom til fløjen, og ikke målfarlig nok til angrebet.
                Skulason er simpelthen for lille til at spille CM, jeg så ham meget gerne på bænken.
                Azer tror jeg faktisk kan udvikle sig til en habil spiller, han bliver nok aldrig solgt til udlandet eller kandidat til landsholdet, men jeg tror at han kan udvikle sig som et perfekt tredjevalg i en klub i den bedre halvdel i Superligaen, men indtil vi får to profiler på midten, så ser jeg ham any day stå foran Skula på CM.
                Er Xavi eller adskillige andre verdensklasse midtbanespillere, som ikke er skide store, også for små?
                Det handler ikke om højden, men hvad han kan rent fodboldmæssigt og DER dumper Skulason
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg glæder mig over de mange angribermål i vores testkampe - både Fester, TM og Zohore fik garnet. Emil og Kirke får også tanket selvtillid m hhv scoringer og spilletid.

                  Jeg er stadig meget loren ved ideen om et midterforsvar uden Røde Lasse, og v en central midtbane med Skúlason..
                  Helt enig. Specielt det med Skula

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Er Xavi eller adskillige andre verdensklasse midtbanespillere, som ikke er skide store, også for små?
                    Det handler ikke om højden, men hvad han kan rent fodboldmæssigt og DER dumper Skulason

                    Comment


                      #40
                      Okay :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #41
                        Momo, Barrett og Bredebro kommer på banen, og så ruller det for alvor. Hvor stiller Kent ikke bare med A-kæden fra start?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Momo, Barrett og Bredebro kommer på banen, og så ruller det for alvor. Hvor stiller Kent ikke bare med A-kæden fra start?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Jeg glæder mig over de mange angribermål i vores testkampe - både Fester, TM og Zohore fik garnet. Emil og Kirke får også tanket selvtillid m hhv scoringer og spilletid.

                            Jeg er stadig meget loren ved ideen om et midterforsvar uden Røde Lasse, og v en central midtbane med Skúlason..
                            Jeg ser det på den samme måde. For mig er Lasse med hans duelspilsfærdigheder og hans attitude en start-11er. Og Ari har skuffet i midtbanen i sidste sæson.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Er Xavi eller adskillige andre verdensklasse midtbanespillere, som ikke er skide store, også for små?
                              Det handler ikke om højden, men hvad han kan rent fodboldmæssigt og DER dumper Skulason
                              Jeg bliver så træt af det argument... Jeg skriver at SKULASON ikke er fysisk stærk nok til at være på CM, jeg nævner hverken Xavi, Messi eller nogen som helst andre end Skulason. Vi er enige om, at Skulason dumper rent fodboldmæssigt, men det gør han godt nok også fysisk! At Messi og Xavi har nogle evner der kan kompensere for deres højde, det kan hverken OB eller Skulason bruge til noget..

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg bliver så træt af det argument... Jeg skriver at SKULASON ikke er fysisk stærk nok til at være på CM, jeg nævner hverken Xavi, Messi eller nogen som helst andre end Skulason. Vi er enige om, at Skulason dumper rent fodboldmæssigt, men det gør han godt nok også fysisk! At Messi og Xavi har nogle evner der kan kompensere for deres højde, det kan hverken OB eller Skulason bruge til noget..
                                Det er en fair pointe. Makélélé var ikke ret stor (1,70 og 66 kg. iflg. Wiki), men hamrende bomstærk og vel nok den bedste 6'er nogensinde. Men det er Skulason bare ikke. Skulason løber meget men forkert på midten og tit for nem at skubbe væk. Skulason er bedst på back i min bog.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X