Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Michael Falkesgaard ny målmand

    Tjah, nok ikke det navn mange havde håbet på, men tror faktisk det er en fin aftale :-) Ved egentlig ikke hvorfor, kender ham stort set ikke.
    Mon det åbner for at Toppel blir og tager kampen op?

    #2
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    Tjah, nok ikke det navn mange havde håbet på, men tror faktisk det er en fin aftale :-) Ved egentlig ikke hvorfor, kender ham stort set ikke.
    Mon det åbner for at Toppel blir og tager kampen op?
    Næppe, ser Falkesgaard som reserve til en ny førstemålmand.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Næppe, ser Falkesgaard som reserve til en ny førstemålmand.
      Tror du også JH gør det? For det ligner meget den hylde han normalt handler ind til startelleveren fra?

      Comment


        #4
        Tror du det? Så er tiltroen til Radza vel stort set ikke eksisterende?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          Tror du også JH gør det? For det ligner meget den hylde han normalt handler ind til startelleveren fra?
          Det er ikke seriøst at hente en reserve-keeper i håb om at han skal være førstekeeper. Jeg tror, han overtager Ousagers plads, og vi finder en gedigen førstemålmand.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
            Det er ikke seriøst at hente en reserve-keeper i håb om at han skal være førstekeeper. Jeg tror, han overtager Ousagers plads, og vi finder en gedigen førstemålmand.
            Det er også min umiddelbare tanke, men med tanke på JH's tidligere handler kan man aldrig være helt sikker.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Det er ikke seriøst at hente en reserve-keeper i håb om at han skal være førstekeeper. Jeg tror, han overtager Ousagers plads, og vi finder en gedigen førstemålmand.
              Hmmm frygter det værste😯
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Det er ikke seriøst at hente en reserve-keeper i håb om at han skal være førstekeeper. Jeg tror, han overtager Ousagers plads, og vi finder en gedigen førstemålmand.
                Vi må jo bare vente og se. De Brøndby kampe jeg så, inden de hentede finnen i Esbjerg, imponerede han mig faktisk. Han er desuden god med fødderne.

                EDIT: Og ikke at det siger så meget, men han slog jo Tørnæs af i Brøndbys overlevelsessæson.

                Spændende signing!
                Last edited by DanielK; 03-06-2015, 10:25.

                Comment


                  #9
                  En rigtig fin signing, super ambitiøs spiller som jeg mener er blevet trænet af Høgh før, måske også derfor han har villet skifte. Han er helt sikkert hentet som reserve, JH har selv udtalt at han vil have tre målmænd i truppen og når både Toppel og Ousager stopper, så er vi ikke færdige. Radza har ikke helt niveauet til at presse en superliga første keeper hårdt nok om pladsen. Tror på Rønnow stadigvæk.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                    Tjah, nok ikke det navn mange havde håbet på, men tror faktisk det er en fin aftale :-) Ved egentlig ikke hvorfor, kender ham stort set ikke.
                    Mon det åbner for at Toppel blir og tager kampen op?



                    "Emil Ousager indstiller karrieren, mens Mads Toppels kontrakt udløber efter denne sæson."
                    Det lyder ikke som der er forhandlinger og en fremtid for MT i OB.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                      En rigtig fin signing, super ambitiøs spiller som jeg mener er blevet trænet af Høgh før, måske også derfor han har villet skifte. Han er helt sikkert hentet som reserve, JH har selv udtalt at han vil have tre målmænd i truppen og når både Toppel og Ousager stopper, så er vi ikke færdige. Radza har ikke helt niveauet til at presse en superliga første keeper hårdt nok om pladsen. Tror på Rønnow stadigvæk.
                      Hvis han helt sikkert er hentet som reserve ville det så ikke næsten være bedre for ham at blive i BIF. De sælger formentlig Hradecky nu, og så er det vel ikke lige en anden der presser på med mindre de henter en ny som eksempelvis rønnow.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                        Hvis han helt sikkert er hentet som reserve ville det så ikke næsten være bedre for ham at blive i BIF. De sælger formentlig Hradecky nu, og så er det vel ikke lige en anden der presser på med mindre de henter en ny som eksempelvis rønnow.
                        Jo, måske. Men han havde kontraktudløb med BIF og det ligner han har fået besked på at finde en ny klub.

                        Comment


                          #13
                          http://www.bold.dk/nyt/broendby-vinker-farvel-til-trio

                          Comment


                            #14
                            Velkommen til vores nye 2. keeper. Spændende at se hvem der skal være 1. keeper.
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                              Tror du det? Så er tiltroen til Radza vel stort set ikke eksisterende?
                              Tror faktisk tiltroen til Radza er meget lav , ja måske næsten lig nul .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X