Annoncering

Collapse
No announcement yet.

12-07-15 Træningskamp - Ängelholm vs Odense BK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    12-07-15 Træningskamp - Ängelholm vs Odense BK

    Så er der halvanden time til kampstart, og føj hvor jeg glæder mig til at se den startopstilling!

    Hvis nogen er taget afsted til Sverige, så må de meget gerne lave lidt opdateringer. :)

    #2
    Og til dem der oddser, så kan jeg sige at jeg fik et meget lækkert odds, da jeg i går aftes lavede en kupon med denne kamp.. OB sejr til odds 2,40. Jeg kan se den er helt nede i 1,45 nu her. :)

    Comment


      #3
      Er det muligt at se denne kamp på nogen måde?

      Comment


        #4
        Jeg gætter på denne:

        MF
        OL HJ KL MK
        RF MEM AS EL
        KZ RF

        Men håber på denne

        MF
        OL HJ LN MK
        MD MEM RF EL
        KZ RF

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Er det muligt at se denne kamp på nogen måde?
          Kun hvis man smutter over øresundsbroen tror jeg. Desværre..

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Er det muligt at se denne kamp på nogen måde?
            Nej desværre. Det tætteste du kommer på at se kampen, må være OB twitters liveopdateringer.. Skriftlige opdateringer :)

            Comment


              #7
              Falk skånes i dagens opstilling, kryger og Lado er skadet.

              Falke
              OL KL HJ MK
              MD MeM Ari el
              Zohore Fester

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Nej desværre. Det tætteste du kommer på at se kampen, må være OB twitters liveopdateringer.. Skriftlige opdateringer :)
                Ja, hvis de kan tage sig sammen til at lave opdateringer denne gang..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Falk skånes i dagens opstilling, kryger og Lado er skadet.

                  Falke
                  OL KL HJ MK
                  MD MeM Ari el
                  Zohore Fester
                  Fatter stadig ikke en bjælle af at Skula er sat på midten igen... Hvad fuck sker der...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fatter stadig ikke en bjælle af at Skula er sat på midten igen... Hvad fuck sker der...
                    Jeg er godt nok også overrasket over, at hverken Azer, JJDT eller greve kan tilspille sig en plads ved siden af Makrini.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg er godt nok også overrasket over, at hverken Azer, JJDT eller greve kan tilspille sig en plads ved siden af Makrini.
                      Han har udtalt at Greve ikke er en midtmidt i hans øjne. Han er kant eller angriber..
                      Fair nok at JJT ikke er fast fra starten. Han skal lige have en bedre og stærkere fysik inden han skal spille uge efter uge
                      Azer er måske ikke god nok hvis vi skal spille med i den bedste halvdel....

                      Men det er Skula saftsusme heller ikke...
                      Bliver godt nok skuffet hvis Desler starter ude næste weekend for at gøre plads til Skulason i den store kabale

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Han har udtalt at Greve ikke er en midtmidt i hans øjne. Han er kant eller angriber..
                        Fair nok at JJT ikke er fast fra starten. Han skal lige have en bedre og stærkere fysik inden han skal spille uge efter uge
                        Azer er måske ikke god nok hvis vi skal spille med i den bedste halvdel....

                        Men det er Skula saftsusme heller ikke...
                        Bliver godt nok skuffet hvis Desler starter ude næste weekend for at gøre plads til Skulason i den store kabale
                        Greve så heller ikke sig selv som CM i foråret, men gjorde det ret godt alligevel. Jeg synes virkelig, at han er svær at placere, han er for langsom til fløjen, og ikke målfarlig nok til angrebet.
                        Skulason er simpelthen for lille til at spille CM, jeg så ham meget gerne på bænken.
                        Azer tror jeg faktisk kan udvikle sig til en habil spiller, han bliver nok aldrig solgt til udlandet eller kandidat til landsholdet, men jeg tror at han kan udvikle sig som et perfekt tredjevalg i en klub i den bedre halvdel i Superligaen, men indtil vi får to profiler på midten, så ser jeg ham any day stå foran Skula på CM.

                        Comment


                          #13
                          Nogen opdateringer??

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Nogen opdateringer??
                            Na og Da

                            Comment


                              #15
                              20. og vi har haft godt med muligheder og har brændt nogle store. Men vi sidder på spillet. #obdk #AFFOB 0-0

                              Comment

                              Working...
                              X