Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
    Synes han gjorde det mere end godkendt mod GF. Hvorfor ikke ham chancen for at bevise at han er moden til at stå for 1. holdet. Den smule jeg har set og det jeg har hørt om ham er vældig positivt. Han lyder til at være en gut med meget fremtid i.
    Hvad har du hørt om ham?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
      Er jeg den eneste der synes vi skal satse på Radza og så finde en ung målmand som 2. målmand?
      Det mener jeg også at vi skal.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Holst hoppede i målmandstrøjen for BIF nede på Cypern... der blev ikke scoret imod ham, altså må han kunne bruges... kan vi mon leje..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
          Synes han gjorde det mere end godkendt mod GF. Hvorfor ikke ham chancen for at bevise at han er moden til at stå for 1. holdet. Den smule jeg har set og det jeg har hørt om ham er vældig positivt. Han lyder til at være en gut med meget fremtid i.
          --------------Hall-----KL----------------

          --------------Ari------Mak--------------

          Derfor...

          Og så tror jeg egentlig også, at hvis tiden var inde nu for Radza, jamen så gjorde Kent det...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
            Er jeg den eneste der synes vi skal satse på Radza og så finde en ung målmand som 2. målmand?
            ville være utroligt hvis ikke du er den eneste
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
              ville være utroligt hvis ikke du er den eneste
              Jeg har da talt i hvert fald 3, der gerne så den løsning. MaxHH, Lindberg, Oblisk. Synes så personligt ikke, der er ret stærke sportslige argumenter for den mening, mere følelsesmæssige "håber at en OB dreng slår igennem" argumenter.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                Hvad med at give Radza chancen fra start på søndag og hvis han gør det godt så kunne vi vente og se med at skaffe en ny 1. målmand. Hvis Radza kan stå på mål er det meget billigere og han har samtidig potentiale til at blive en rigtig god målmand i superligaen.
                Radza må da gerne få chancen for min skyld; men der bliver jo lidt tomt på bænken:-) Der skal en målmand ind inden weekenden, og det kommer der sikkert også. Ellers hedder det vel Radza/Anders Michelsen (U19), og det selvsagt risky business - men det kommer jo an på mulighederne.
                Hvis der f.eks. står 2-3 mulige målmænd og vurderer deres muligheder - hvoraf OB måske ikke er 1.prioritet, men sandsynligt, at man kunne lande én af dem - og så alternativet er at skrive en 3-årig med Tørnæs om 5 minutter, well, så kunne man måske godt klare en weekend eller to med tynd besætning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jeg har da talt i hvert fald 3, der gerne så den løsning. MaxHH, Lindberg, Oblisk. Synes så personligt ikke, der er ret stærke sportslige argumenter for den mening, mere følelsesmæssige "håber at en OB dreng slår igennem" argumenter.

                  MvH ChrisOB
                  Både og. Radza er, efter de ting jeg hører om ham, et stort talent, og OB har forlænget med ham, hvilket de sjældent gør, hvis ikke de tror på det kan blive til noget. Han er 21, så bestemt ikke en umulig alder at få et gennembrud i, og han spillede sig i hvert fald ikke AF i søndags.
                  Og så kan man se på alternativet. Vi kan hente en middelgod keeper på en fri transfer, eller en god på en transfer, men sandsynligheden for at hente en klassekeeper på nuværende tidspunkt, med vores midler, og vores sportslige tilbud (ingen europæisk, og bestemt ingen garanti for europæisk næste år) har jeg svært ved at se hvorfor de skulle vælge os... klassekeepere har jo masser af klubber der gerne vil have dem...
                  Smid oven i det at der kun er én nedrykker i år, og vores offensiv ser RIGTIG skarp ud, mener jeg godt man kunne forsvare at give ham chancen, om ikke andet så halvsæsonen ud.

                  Men givet, det tæller da bestemt også for mig at han er fynbo, og har været i klubben så længe som han har.

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Bedømt ud fra de træningssessioner jeg har overværet, og reserveligakampen d. 27-07 mod SIF, så vil jeg altså tillade mig at være skeptisk. Radza har virkelig været rystende ringe de gange jeg har set ham, og hans igangsætninger ligger på Toppels niveau

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlæg
                      Bedømt ud fra de træningssessioner jeg har overværet, og reserveligakampen d. 27-07 mod SIF, så vil jeg altså tillade mig at være skeptisk. Radza har virkelig været rystende ringe de gange jeg har set ham, og hans igangsætninger ligger på Toppels niveau
                      Jeg er heller ikke tryg ved at han skal ud og "lære af sine fejl" i år hos os...
                      Hvis der skal satses på Radza syntes jeg at man burde forlænge med ham 3 år frem i tiden og leje ham ud i et år.. Det ville nok være 1.div/2.div..
                      Problemet er at det nok ikke kan blive i år. For så skal vi have 3 stk på 3 uger...

                      Comment


                        http://www.transfermarkt.com/spieler...=alle&yt0=Show


                        Så kan man selv vælge hvem man ønsker
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          http://www.transfermarkt.com/spieler...=alle&yt0=Show


                          Så kan man selv vælge hvem man ønsker
                          Hold... Nu.. Kæft der er mange. Også en del gode umiddelbart
                          Ville ikke have noget mod Brad Jones

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hold... Nu.. Kæft der er mange. Også en del gode umiddelbart
                            Ville ikke have noget mod Brad Jones

                            Også ham jeg straks stødte på :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg er heller ikke tryg ved at han skal ud og "lære af sine fejl" i år hos os...
                              Hvis der skal satses på Radza syntes jeg at man burde forlænge med ham 3 år frem i tiden og leje ham ud i et år.. Det ville nok være 1.div/2.div..
                              Problemet er at det nok ikke kan blive i år. For så skal vi have 3 stk på 3 uger...
                              Hvornår har vi sidst haft en målmand der ikke skulle "lære af sine fejl" hos os...? Onysko? Carroll? Vi er jo ikke ligefrem godt vant på pladsen, og jeg tvivler sgu på at Radza kunne gøre det værre end dem vi har haft på mål de sidste fire-fem sæsoner... ,o)

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                He he. Stort navn...

                                torsdag i morgen og stadig ingen løsning...
                                Sker der noget inden weekenden eller er det Radza og en U19 målmand??
                                Lugter det ikke af en kort kontrakt til Tørnæs??

                                Hvis nogen overværer træning i morgen kan de så ikke lige give en melding om Tørnæs stadig er der?

                                Comment

                                Working...
                                X