Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdskamp FCK - OB tirsdag d. 18. kl. 13.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Det er da også et fuldstændigt vildt reservehold FCK stiller??? Amartey, Kvist, Cornelius, Remmer og Brandur????? De alle 5 ville vel være at finde i vores normale start 11'er?
    Forskel på top og bund ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Forskel på top og bund ..
      Er du begyndt at ligge med negativitets-serum-drop om natten, Plum. Der kommer ikke andet end galde ud af munden på dig for tiden ;o)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Er du begyndt at ligge med negativitets-serum-drop om natten, Plum. Der kommer ikke andet end galde ud af munden på dig for tiden ;o)
        Ja, jeg husker også de 'gode gamle dage' hvor det var en mere optimistisk Plum

        Comment


          #34
          Takker for update.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Er du begyndt at ligge med negativitets-serum-drop om natten, Plum. Der kommer ikke andet end galde ud af munden på dig for tiden ;o)
            Hold nu op ... Ser man på de to holds spillere stillet op i mod hinanden er det vist tydeligt hvorfor de spiller om mesterskabet og vi spiller om nedrykning ...
            Hvor mange af vores spillere ville være at finde i FCK's start11 i en betydende kamp?

            Giv mig noget at være positiv over ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Ja, jeg husker også de 'gode gamle dage' hvor det var en mere optimistisk Plum
              Før jeg fik barn og efter jeg mistede min nattesøvn ... 😉

              Sq begrænset hvor meget der har været at være positiv over de sidste 5 år hvis man ser mere end 100 min af gangen ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hold nu op ... Ser man på de to holds spillere stillet op i mod hinanden er det vist tydeligt hvorfor de spiller om mesterskabet og vi spiller om nedrykning ...
                Hvor mange af vores spillere ville være at finde i FCK's start11 i en betydende kamp?

                Giv mig noget at være positiv over ..
                0-1
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hold nu op ... Ser man på de to holds spillere stillet op i mod hinanden er det vist tydeligt hvorfor de spiller om mesterskabet og vi spiller om nedrykning ...
                  Hvor mange af vores spillere ville være at finde i FCK's start11 i en betydende kamp?

                  Giv mig noget at være positiv over ..
                  Jeg gentager: Er du begyndt at ligge med negativitets-serum-drop om natten, Plum. Der kommer ikke andet end galde ud af munden på dig for tiden

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg gentager: Er du begyndt at ligge med negativitets-serum-drop om natten, Plum. Der kommer ikke andet end galde ud af munden på dig for tiden
                    Faktisk er jeg på både yoga og mindfulness trip før sengetid samt sovepiller og kostråd for at kunne sove ....

                    Hvorfor er det galde??
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Så er jeg hjemme foran computeren.

                      Skal jeg starte med lidt FCK, så stillede de med et forsvar, hvor der var navne som Högli, Remmer og Stadsgaard fra start, en midtbane med Kusk, Kvist, Amartey og Brandur og med Cornelius og et skideskur á samme højde ved siden af ham. Det var altså ikke nogen let opgave, og det var i den grad drenge mod mænd.

                      For at starte bagfra med Radza, så har jeg følelsen, at det var rigtigt at skrive med Tørnes og lade ham starte, for det var ikke overbevisende. Radza havde nogle fine redninger, og specielt en, hvor Brandur slår et frispark over muren og ned i nærmeste hjørne, var godt nået. Derudover en række gode reflekser, men gerne på bolde, der var lige på ham. Til gengæld så han ikke godt ud ved 3-0, og øjeblikke efter var han ude og flagre i feltet. I anden halvleg formåede han at sparke halvt forbi en bold, og det gav en god mulighed til FCK.

                      FCK angreb gennem vores højreside i stort set hele første halvleg. Konsekvensen var, at jeg først opdagede Kasper Kusk i FCKs venstre side til sidst, samt at Jacob Barrett ikke var synderlig synlig. Han gik ud i pausen uden at jeg kan sige for eller imod. Defensivt skete der ikke meget i OBs venstre side og offensivt var OB ikke eksisterende i første halvleg.

                      Midterforsvaret med Magnus Pedersen og Hasan Kuracay var i den grad presset. Cornelius kan, uanset hvor ofte det bliver skrevet at han er overvurderet, dominere de fleste, hvis ikke alle, superligaforsvar i luften. Hans makker var som skrevet af samme højde, og Hasan Kuracay er altså stadig listet som U19-spiller. Når modstanderen så angriber 90 % af tiden, så er du presset.
                      De gjorde det faktisk fornuftigt synes jeg. En af dem var involveret i 3-0-målet, men jeg så ikke hvem af dem. Ingen blamager, men heller ikke noget, hvor de strålede.
                      Hasan blev desværre skadet efter en hovedstødsduel og måtte udgå lige før pausen.

                      Lucas Jensen på højre back så ikke super heldig ud. Men igen: Under belejring 90 % af tiden og stort set alle angreb kom i hans side, hvor Högli og Remmer skiftedes til at gå frem og støtte Brandur. Det er hårde odds, men Lucas solgte heller ikke sig selv synderligt godt, synes jeg. Der var et par valg, han skulle have taget anderledes, og han blev fanget ude af position et par gange. Men er han nu også back?

                      Foran Lucas Jensen lå Matthias Greve. Jeg havde forventet mere af ham i dag. Han var ganske anonym, og ikke helt uden skyld i, at Lucas Jensen så ofte kom under pres. Generelt mistede vores offensive kræfter hurtigt bolden, herunder Greve. Vi ved heldigvis at han rummer mere, for han har spillet klasser bedre i Superligaen end han gjorde i dag.

                      Azer lå som udgangspunkt som den defensive af de to på midten. Han gjorde det ok med noget aggressivt pres og rolig boldomgang, men mistede den også ofte. Ikke synderligt skuffende, men heller ikke en kamp, hvor man tænker "wow, han er en af dem der presser på til 1. holdet".

                      Jeg var i perioder i tvivl om, hvorvidt Jens Jacob Thomasen var med. Der var vitterligt ikke meget, man så til ham i første halvleg. Det blev lidt bedre i 2., men det var generelt ret anonymt.

                      Anders Thomsen spillede venstre kant. Det var ikke meget man så fra ham indtil et kvarter inde i 2. halvleg, hvor han vågnede lidt op. Jeg må indrømme, at jeg bliver overrasket, hvis han slår igennem. Ud fra det jeg har set, så leverer han, som oftest, men ikke i dag, god fight, men jeg synes ikke succesraten er særlig høj. Et enkelt godt raid i 1. halvleg, der gav et hjørnespark, men ellers kom der faktisk lidt mere gang i venstre side, da Martin Høgsted kom ind og spillede den; givet der havde FCK også skiftet ud, så midtbanen var knapt så dominerende.

                      Lado løb og pressede i første halvleg, og havde 2 af vores 3 afslutninger; begge fra distancen. Der er vel ikke stort mere at sige om det? Lado er og bliver en boksspiller, og når bolden ikke kommer derind på noget tidspunkt, så er han bare tung. Dagens detalje var da han snittede Amartey, der straks væltede til jorden. Hvorfor Amartey ikke blev præsenteret for et gult kort, kan godt undre. Både tilskuere og FCKs bænk grinede af det og kom med tilråb som "are you alright?"...

                      Kryger er min MOM. Han er ikke noget teknisk vidunder, men det er solidt og der er fight. Han spillede på toppen i første halvleg og leverede det største pres. I anden halvleg spillede han midterforsvarer, og det siger måske lidt, at FCK holdt op med at score, da han kom derned. Der var konsekvens i det han gjorde.

                      Indskiftere:
                      Kristian Weber kommer med energi og der kom noget bevægelse, da han kom ind fra startenaf 2. halvleg. Det blev dog aldrig farligt.
                      Rasmus Skovgaard Jensen faldt ikke igennem på venstre back, selvom det ikke var nogen let opgave. Der var nogle fejl, men også nogle opløftende elementer.
                      Martin Høgsted viste også energi på venstrekanten. Der var indimellem optakt til noget i kombinationer mellem han, Jens Jakob Thomasen, Weber og / eller Humlegaard. Det blev dog hele vejen til lige ved og næsten.
                      Sidste indskifter var Frederik Humlegaard. Jeg mener han spiller på midten for U19, men her kom han ind på toppen. Det var dog kun i de sidste ca. 10 minutter, men han nåede at indgå i det der kunne blive optakten til farlige kontraangreb (ser I hvor søgt det egentlig er, at prøve at finde noget OB-spil?).

                      Alt i alt var der for stor klasseforskel til, at det virkelig gav noget, og man virkelig kunne vurdere. Det man kan tage med er vel, at Kryger er solid. Og en del af de andre skuffede lidt.
                      Men altså.. En U19-spiller i forsvaret overfor Cornelius, tidligere topscorer. Og den rutinerede makker ved siden af, har 25 minutters superligaerfaring oder so. Det var svært i dag, men Solen skinnede i hvert fald.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Før jeg fik barn og efter jeg mistede min nattesøvn ... 

                        Sq begrænset hvor meget der har været at være positiv over de sidste 5 år hvis man ser mere end 100 min af gangen ..
                        Det bliver trods alt bedre med nattesøvnen med tiden
                        Men jeg kender fornemmelsen...

                        Comment


                          #42
                          Godt arbejde

                          Egentlig ok positivt om Magnus og Hasan, det lyder som om de gjorde en ok figur i en kamp hvor vi bare var overmatchet hele vejen rundt... Spændt på ham Hasan der, det lyder ikke som om man er i tvivl om talentet er meget stort, men det er mere personligheden...

                          Lucas på backen og Magnus centralt, er de ramt af skader eller hvordan mon..? Lyder som om Lucas bare er fyld, selv nede på reserve holdet nu...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Faktisk er jeg på både yoga og mindfulness trip før sengetid samt sovepiller og kostråd for at kunne sove ....

                            Hvorfor er det galde??
                            Det er naturligvis ikke så fedt! Jeg har bare lagt mærke til at du har været meget kritisk og negativ det sidste lange stykke tid - der var mere balance tidligere - men fair nok - det tærer på nerverne at være OB-fan....

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Det er naturligvis ikke så fedt! Jeg har bare lagt mærke til at du har været meget kritisk og negativ det sidste lange stykke tid - der var mere balance tidligere - men fair nok - det tærer på nerverne at være OB-fan....
                              stærkt overdrevet ... Sover dog dårligt .. Ikke på grund af drengen ..

                              Syntes da at jeg er meget fair ...håber ikke jeg fremstår usaglig .. Mener at jeg argumenterer for min holdning ..og modsiges da sjældent direkte ..
                              Bortset fra målmandsfadæsen hvilket delvist er betinget af skade har dette vindue da været ok hvilket jeg også har skrevet ... Afgangene er ok, tilgangene er ligeledes ok ... Det er mere de manglende tilgange og afgange jeg er utilfredse med .... Og de tidligere vinduer��

                              Tror i øvrigt ikke at jeg har udtrykt mig meget om de enkelte spillere eller kampe ... Det er det overordnede billed jeg er utilfreds med .. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at JH er så uforberedt på mulige tilgange for de evt. Afgange vi måtte have .. Specielt når nogle var kendt i så lang tid i forvejen ... og slet ikke hvis der er brugt for meget tid/fokus på at hente AK 4 mdr før ... Jeg ved godt at han formentligt er Falks afløser på toppen med Desler på kanten men det undskylder ikke at man ikke er parat på andre pladser ...
                              Last edited by Plum; 18-08-2015, 18:51.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                stærkt overdrevet ... Sover dog dårligt .. Ikke på grund af drengen ..

                                Syntes da at jeg er meget fair ...håber ikke jeg fremstår usaglig .. Mener at jeg argumenterer for min holdning ..og modsiges da sjældent direkte ..
                                Bortset fra målmandsfadæsen hvilket delvist er betinget af skade har dette vindue da været ok hvilket jeg også har skrevet ... Afgangene er ok, tilgangene er ligeledes ok ... Det er mere de manglende tilgange og afgange jeg er utilfredse med .... Og de tidligere vinduer��

                                Tror i øvrigt ikke at jeg har udtrykt mig meget om de enkelte spillere eller kampe ... Det er det overordnede billed jeg er utilfreds med .. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at JH er så uforberedt på mulige tilgange for de evt. Afgange vi måtte have .. Specielt når nogle var kendt i så lang tid i forvejen ... og slet ikke hvis der er brugt for meget tid/fokus på at hente AK 4 mdr før ... Jeg ved godt at han formentligt er Falks afløser på toppen med Desler på kanten men det undskylder ikke at man ikke er parat på andre pladser ...
                                Jeg synes bestemt dine debatindlæg forsat er saglige - og fair som i "gamle dage". Hvad jeg tilgengæld synes er unfair, usagligt og dårlig debatstil er, at kritiserer/stille spørgsmål ved din person. Synes det er usmageligt at du skal sidde, på et offentligt forum, og forsvarer din personlige sindsstemning. Jeg har altid holdt meget af dine indlæg, DET du skriver, og dine DEBATINDLÆG - det gør jeg stadig.

                                Comment

                                Working...
                                X