Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stribede Legender - Hans Henrik Andreasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stribede Legender - Hans Henrik Andreasen

    Vi har i dag mødtes med Hans Henrik Andreasen i Ådalen for at få en snak med ham til vores Stribede Legender.

    Vi kommer vidt omkring i snakken, og der er ingen tvivl om, at han har været meget stolt af at spille for OB. Læn jer godt til rette og læs interviewet med HH.

    Ps. hvis man tror, han er en mand af få ord, så kan man godt tro om igen.

    http://obstruktion.dk/stribede-legen...rik-andreasen/

    #2
    Jeg har nu læst det to gange, for jeg syntes simpelthen det er så fucking godt et interview. Stor Cadeau til jer for det. Man sidder selv og smiler, for han beskriver bare så godt den følelse jeg selv havde omkring OB dengang. Hvor er han dog sympatisk, og respektfuld. Han delte ofte vandene herinde. Men jeg har den største respekt for HH som fodboldspiller. For mig er/var han lidt et symbol på vores succesfulde år dengang. Stort tak til jer, og til legenden HH

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Jeg har nu læst det to gange, for jeg syntes simpelthen det er så fucking godt et interview. Stor Cadeau til jer for det. Man sidder selv og smiler, for han beskriver bare så godt den følelse jeg selv havde omkring OB dengang. Hvor er han dog sympatisk, og respektfuld. Han delte ofte vandene herinde. Men jeg har den største respekt for HH som fodboldspiller. For mig er/var han lidt et symbol på vores succesfulde år dengang. Stort tak til jer, og til legenden HH
      Enig. Meget udskældt - noget af det med substans - men arbejdsindsatsen kunne man ikke klage over. En af de mest målfarlige midtbanespillere i Suppens historie. Hans sene løb i feltet og hans styrke ved dødbolde var altså utrolig, hans ikke vildt imponerende højde taget i betragtning.

      En sand kult-spiller for mig.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Jeg har nu læst det to gange, for jeg syntes simpelthen det er så fucking godt et interview. Stor Cadeau til jer for det. Man sidder selv og smiler, for han beskriver bare så godt den følelse jeg selv havde omkring OB dengang. Hvor er han dog sympatisk, og respektfuld. Han delte ofte vandene herinde. Men jeg har den største respekt for HH som fodboldspiller. For mig er/var han lidt et symbol på vores succesfulde år dengang. Stort tak til jer, og til legenden HH
        Tak for ros :-)

        Vi er begge store tilhængere af HH, og vi havde selvfølgelig glædet os rigtig meget til at snakke med ham, og vi blev bestemt ikke skuffede. Utrolig sympatisk og behagelig at snakke med. Det var en sand fornøjelse. Og så er det jo også bare fremragende at snakke med en, hvor man tydeligt kan se, hvor stolt han har været af at spille i den stribede trøje.

        Comment


          #5
          Blot en lille ting: I min omgangskreds af OB-fans har han altid heddet HHA. Det der HH er vist et kaldenavn fra Esbjerg-tiden, som han gik under i truppen.

          Comment


            #6
            Super sympatisk spiller; mega fighter. Tænk der var en gang, hvor dette forum flød over med indlæg, der handlede om han var god nok til OB, når vi nu skulle være med helt i toppen. Det føles godt nok som længe siden.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Blot en lille ting: I min omgangskreds af OB-fans har han altid heddet HHA. Det der HH er vist et kaldenavn fra Esbjerg-tiden, som han gik under i truppen.
              Helt enig! Altså "HH" var jo Henrik Hansen, der var i truppen på samme tid. Hans Henrik Andreasen er i OB-regi (og for os OB fans) kendt under initialforkortelsen "HHA": http://www.ob.dk/artikel/hans-henrik-andreasen.aspx

              Men ellers er det skøn læsning. Tak.

              Comment


                #8
                En af de største. Ja, man var nogle gange træt af ham, men selv DD fik på puklen dengang. Det siger lidt om hvilket niveau vi havde vænnet os til.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  #9
                  Ja det var sgu tider.

                  Jeg har altid godt kunne lide Hans Henrik. Han havde afgjort nogle mangler i sin omgang med bolden, men hans arbejdsraseri og evige fight gjorde op for det vil jeg mene.

                  Kan slet ikke huske han lavede 16 mål i en efterårssæson. Det er jo helt vanvittigt af en central midtbanespiller.

                  Kæmpe navn for mig stadigvæk - så fedt interview I har fået med ham.

                  Ønske til interview en gang, når lejligheden byder sig: Espen Ruud :)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Kan slet ikke huske han lavede 16 mål i en efterårssæson. Det er jo helt vanvittigt af en central midtbanespiller.
                    Nej, det husker jeg heller ikke. Det er godt nok vildt. Husker godt han havde nogle vilde perioder, men husker ikke lige 16 basser på en halvsæson.


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Ønske til interview en gang, når lejligheden byder sig: Espen Ruud :)
                    +10.000.000 - Det ville heller ikke gøre mig noget, hvis man lavede en sølv-sæsoner special. Så kan i lige fange Djemba, Utaka, Helveg, Chris osv.

                    Comment


                      #11
                      Fed artikel og super interessant interview!

                      En lille rettelse, OB vandt sølv 3 gange i streg ;-)

                      Comment


                        #12
                        I vores interview skriver vi også, at vi vandt sølv tre gange i træk. Der er bare et trænerskifte mellem medaljerne.

                        Comment


                          #13
                          Fantastisk interview! Jeg får helt dårlig samvittighed over, hvor meget jeg har skældt ud på den mand for ikke at være god nok. 16 mål på en halvsæson er jo forrykt godt.

                          Jeg tror lektien, jeg har lært af interviewet er, at jeg skal til at sætte langt mere pris på spillerne. Uanset hvad, så har de alle sammen valgt OB til. Og det gjorde HHA tydeligvis!!

                          En sjov anekdote: Under Panathinaikos-kampen i Grækenland, kiggede jeg rundt på mine OB-fæller og sagde: 'Hvis HHA også scorer nu, så siger jeg aldrig et ondt ord om ham igen.' Jeg er blevet mobbet lige siden..

                          Comment


                            #14
                            HHA fik ikke den respekt, han fortjente. Jeg husker jeg i en forsamling et år sagde han var holdets vigtigste spiller og de troede jeg var tosset. Men det var han. Og holdet løftede sig da han begyndte at spille med sin kæmpen og særlige evner. Jeg synes også hans indsats som anfører i Esbjerg beviste at Troels gjorde et eller andet forkert der.
                            Det er dejligt at I laver dette interview med ham og om alle de dygtige trænere (!?).
                            Jeg tror, han bliver en god træner.

                            PS: Det havde været fedt hvis I også havde et foto af ham som han så ud under interviewet
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              HHA fik ikke den respekt, han fortjente. Jeg husker jeg i en forsamling et år sagde han var holdets vigtigste spiller og de troede jeg var tosset. Men det var han. Og holdet løftede sig da han begyndte at spille med sin kæmpen og særlige evner. Jeg synes også hans indsats som anfører i Esbjerg beviste at Troels gjorde et eller andet forkert der.
                              Det er dejligt at I laver dette interview med ham og om alle de dygtige trænere (!?).
                              Jeg tror, han bliver en god træner.

                              PS: Det havde været fedt hvis I også havde et foto af ham som han så ud under interviewet
                              Det er lidt en tilbagevendende glemsomhed, at vi ikke får taget billeder. Men du kan finde et hvilket som helst billede af ham i en OB-trøje, og så kan du ikke se forskel på dengang og i dag :-)

                              Comment

                              Working...
                              X