Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bold.dk/nyt/kirkeskov-sae...kent-ns-tillid
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Har aldrig rigtig helt forstået folks aversion mod Kirke? Jeg synes ikke han var/er, hverken bedre eller dårligere, end Ari som v.back. Men det er godt de begge er blomstret op og har leveret et par gode kampe (1 god kamp for Ari's vedkommende i Brøndby) Synes det er en utrolig forvandling KN har formået at gøre i truppen, henover en ganske kort periode i sommer. Man kan tydeligt se, hvad den rigtige træner med den rette filosofi, betyder for de spillertyper man har. KN virker som et super match med de profiler vi har/er købt ind. Jeg håber virkelig Falk bliver, for så kan vi godt gå hen og få en stor sæson.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Har aldrig rigtig helt forstået folks aversion mod Kirke? Jeg synes ikke han var/er, hverken bedre eller dårligere, end Ari som v.back. Men det er godt de begge er blomstret op og har leveret et par gode kampe (1 god kamp for Ari's vedkommende i Brøndby) Synes det er en utrolig forvandling KN har formået at gøre i truppen, henover en ganske kort periode i sommer. Man kan tydeligt se, hvad den rigtige træner med den rette filosofi, betyder for de spillertyper man har. KN virker som et super match med de profiler vi har/er købt ind. Jeg håber virkelig Falk bliver, for så kan vi godt gå hen og få en stor sæson.
        Jeg forstår det heller ikke... tror lidt AGF'ernes hån og afskrivning har påvirket folks opfattelse af ham, men jeg synes nu hele tiden han har leveret ok, og nu leverer fantastisk, med en træner der tydeligvis tror på ham...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Har aldrig rigtig helt forstået folks aversion mod Kirke? Jeg synes ikke han var/er, hverken bedre eller dårligere, end Ari som v.back. Men det er godt de begge er blomstret op og har leveret et par gode kampe (1 god kamp for Ari's vedkommende i Brøndby) Synes det er en utrolig forvandling KN har formået at gøre i truppen, henover en ganske kort periode i sommer. Man kan tydeligt se, hvad den rigtige træner med den rette filosofi, betyder for de spillertyper man har. KN virker som et super match med de profiler vi har/er købt ind. Jeg håber virkelig Falk bliver, for så kan vi godt gå hen og få en stor sæson.
          Jeg så pokalkampen mod Brønshøj, hvor han spillede én af de suverænt dårligste kampe jeg nogensinde har set en OB-spiller spille. Han var en fuldstændig katastrofe, både offensivt og defensivt. Og det siger noget om hans mentale bundniveau, der er forfærdelig lavt.

          Hans topniveau er til gengæld pænt højt, men at han med de mange, mange kampe han har spillet både i Superligaen og Første Division kan falde til dybder af den kaliber, er bekymrende. Derfor er jeg heller ikke helt solgt på ham endnu. Han var tæt på at være min MOM mod Brøndby, så det spillemæssige og potentialet er der. Men jeg vil se ham levere over længere tid, og blive mere stabil, også i modgang, før jeg helt overgiver mig.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Har aldrig rigtig helt forstået folks aversion mod Kirke? Jeg synes ikke han var/er, hverken bedre eller dårligere, end Ari som v.back. Men det er godt de begge er blomstret op og har leveret et par gode kampe (1 god kamp for Ari's vedkommende i Brøndby) Synes det er en utrolig forvandling KN har formået at gøre i truppen, henover en ganske kort periode i sommer. Man kan tydeligt se, hvad den rigtige træner med den rette filosofi, betyder for de spillertyper man har. KN virker som et super match med de profiler vi har/er købt ind. Jeg håber virkelig Falk bliver, for så kan vi godt gå hen og få en stor sæson.
            Jeg er helt enig.

            Off Topic: Jeg har flere gange lagt mærke til din retorik og generelt din grammatik. Der er ikke mange der kender ord som aversion, det er nok også mest et ord, som bliver brugt udenlandsk. Undskyld jeg spørg, men jeg kan ikke lade være, er du af britisk afstamning? ( jeg håber ikke det er for personligt et spørgsmål, jeg er bare nysgerrig. )

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Jeg er helt enig.

              Off Topic: Jeg har flere gange lagt mærke til din retorik og generelt din grammatik. Der er ikke mange der kender ord som aversion, det er nok også mest et ord, som bliver brugt udenlandsk. Undskyld jeg spørg, men jeg kan ikke lade være, er du af britisk afstamning? ( jeg håber ikke det er for personligt et spørgsmål, jeg er bare nysgerrig. )
              Google er din bedste ven:
              aversion, (af lat. aversio 'venden bort fra', af ab- og afledn. af vertere 'vende'), kraftig, som regel fysiologisk, negativ reaktion på smertefulde eller angstfremkaldende påvirkninger udefra; også om modvilje over for andre personer, "min yndlingsaversion", ofte uden bevidst begrundelse. Se også modvilje.
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                Google er din bedste ven:
                aversion, (af lat. aversio 'venden bort fra', af ab- og afledn. af vertere 'vende'), kraftig, som regel fysiologisk, negativ reaktion på smertefulde eller angstfremkaldende påvirkninger udefra; også om modvilje over for andre personer, "min yndlingsaversion", ofte uden bevidst begrundelse. Se også modvilje.
                Tak, fordi du gad at gøre det for mig Det minder mig om, at jeg sidste år sagde: at jeg var en opportunist, og så kiggede folk underligt. Jeg havde hele mit liv troet, at det betød: at man greb de muligheder der kom. Men da DMJX udgav årets videnstest kom spørgsmålet op, og så fandt jeg ud af, at det betød noget helt andet, det er faktisk ret negativt

                EDIT: Jeg kendte nu godt ordet aversion, jeg har bare kun hørt det brugt på engelsk.
                Last edited by RASH; 30-07-2015, 13:48.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Tak, fordi du gad at gøre det for mig Det minder mig om, at jeg sidste år sagde: at jeg var en opportunist, og så kiggede folk underligt. Jeg havde hele mit liv troet, at det betød: at man greb de muligheder der kom. Men da DMJX udgav årets videnstest kom spørgsmålet op, og så fandt jeg ud af, at det betød noget helt andet, det er faktisk ret negativt
                  This is what you have been trained for, makes us proud!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Jeg er helt enig.

                    Off Topic: Jeg har flere gange lagt mærke til din retorik og generelt din grammatik. Der er ikke mange der kender ord som aversion, det er nok også mest et ord, som bliver brugt udenlandsk. Undskyld jeg spørg, men jeg kan ikke lade være, er du af britisk afstamning? ( jeg håber ikke det er for personligt et spørgsmål, jeg er bare nysgerrig. )
                    Helt ok. Er skam pæredansk.

                    Jeg holder generelt af at vedligeholde, og udvikle mit ordforråd, og går lidt op i "ikke at skrive, som man taler" fordi jeg har en idé om at man, på den måde bedre får sine pointer frem, hvis man bestræber sig på at levere dem overvejet, præcist og velformuleret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Helt ok. Er skam pæredansk.

                      Jeg holder generelt af at vedligeholde, og udvikle mit ordforråd, og går lidt op i "ikke at skrive, som man taler" fordi jeg har en idé om at man, på den måde bedre får sine pointer frem, hvis man bestræber sig på at levere dem overvejet, præcist og velformuleret.
                      Kærlighed til sproget

                      Comment


                        Jeg skal gerne erkende, at jeg fuldstændigt havde givet op på Kirkeskov efter sidste sæson. Nu har han kun spillet to gode kampe, så der er grund til at holde champagnen på køl lidt endnu, men det har set fornuftigt ud. Stort cadeau til ham for at slås for det, og til Kent for at se mulighederne i truppen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Jeg er helt enig.

                          Off Topic: Jeg har flere gange lagt mærke til din retorik og generelt din grammatik. Der er ikke mange der kender ord som aversion, det er nok også mest et ord, som bliver brugt udenlandsk. Undskyld jeg spørg, men jeg kan ikke lade være, er du af britisk afstamning? ( jeg håber ikke det er for personligt et spørgsmål, jeg er bare nysgerrig. )
                          uden at starte et mundhuggeri, men hvorfor tror du ikke at der er mange der kender, og kan benytte ord som "aversion", korrekt... jeg tror du undervurdere forums åndelige habitus, selv om fodboldfans generelt har ry for et lavt uddannelsesniveau, og her er undertegnede selv inkluderet....
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            uden at starte et mundhuggeri, men hvorfor tror du ikke at der er mange der kender, og kan benytte ord som "aversion", korrekt... jeg tror du undervurdere forums åndelige habitus, selv om fodboldfans generelt har ry for et lavt uddannelsesniveau, og her er undertegnede selv inkluderet....
                            Jeg bruger det i hvert fald fra tid til anden... især i sætningen "En af mine yndlingsaversioner er..." ,o)

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Jeg troede på Kirke, men måtte erkende det langt fra gik som ventet, og det var egentlig bare ud fra det mine egne øjne så, og ikke ud fra hvad et par AGF fans mente, men ellers godt forsøgt... Han startede den første kamp på et højt niveau, men derfra gik det kun den forkerte vej, og den første kamp dæmpede heller ikke forventninger, som jo så gjorde skuffelsen større... Så går det langt bedre nu, heldigvis, god start han har fået, mere som forventet...

                              Kan så ikke se hvad det svære skulle være i at forstå at folk har haft en "aversion" mod Kirke, det er jo ikke ligefrem gået som det skulle... og kan slet ikke så hvad Aris niveau har med det at gøre, men holder vi lige på Ari et øjeblik og tænker, en af vores mere "upopulære" spillere, som Kirke så hverken har været bedre eller dårligere end... så kan det vel ikke overraske..?

                              Kan så omvendt undre sig over indlæggene her ikke kom for 2 måneder siden, eller op til den første kamp, når nu i aldrig er forstået det... der er ikke engang nogen der kritiserer ham egentlig for tiden...

                              ???
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Kirkeskov er en god moderne back, hans eneste mangler er hans lidt tvivlsomme placeringsevner, men det er noget som f.eks. Kasper Larsen også mangler, og det er fint nok. Den eneste måde at lære det på, er at spille fodbold. Er sikker på både Kirkeskov og Kasper Larsen nok skal få deres endelig gennembrud.
                                Ari kan jeg egentlig godt lide, men han har bare aldrig rigtig været god nok til et spilstyrende hold. Hans dødbolde er dog for det meste rigtig gode.

                                Men lad os nu se, der er altså kun spillet 2 kampe. Når vi har spillet 11 kampe kan vi se på det, så har både Kirke, K. Larsen, Ari, Lund og Falkesgaard f.eks. fået en ærlig chance. Alle har noget vi kan bruge, nu er bare om niveauet passer

                                Comment

                                Working...
                                X