Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd BIF-OB

    ‪#‎obdk‬ ‪#‎BIFOB‬
    Opstilling i Brøndby: Falkesgaard - Lund, K. Larsen, Jonasson, Kirkeskov - Falk, El Makrini, Skulason, E. Larsen - Zohore, Festersen.

    #2
    Lækkert at Falk blev klar. Vel også den forventede opstilling

    Comment


      #3
      Jeg er spændt på hvem zohore spiller for i dag. Jeg holder et vågent øje med ham. Selvom jeg ikke kan se kampen ..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Jeg er spændt på hvem zohore spiller for i dag. Jeg holder et vågent øje med ham. Selvom jeg ikke kan se kampen ..
        Jeg tror simpelthen ikke på, at den mentalitet findes i fodboldspillere (proffer som amatører). Hvis han virkelig elsker BIF, så vil han formentlig gøre alt, hvad han kan for at vise sig frem og vise dem, hvor god han er. Hvis ikke han elsker dem, vil han gøre alt for at overbevise os og Kent, om at han er god nok til os.
        Personligt har jeg altid været mere opsat, hvis jeg som amatør har mødt tidligere klubber, holdkammerater, trænere etc. Men det betyder absolut ikke, at jeg har spillet bedre. Og at være lidt lad i det er jo bare en del af Zohores spillestil.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Zohore skal edderdytme steppe op i dag, hvis jeg skal fjerne de minusser jeg har ud for ham i min sorte bog.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lækkert at Falk blev klar. Vel også den forventede opstilling
            ja det er lækkert at Falk er med, jeg troede egentlig at der var tale om "damage control" da de hurtigt meldte ud at han var med i truppen
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Zohore skal edderdytme steppe op i dag, hvis jeg skal fjerne de minusser jeg har ud for ham i min sorte bog.

              MvT
              Det er hørt. Om han scorer er en ting. Men han skal bare give alt hvad han har

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                ja det er lækkert at Falk er med, jeg troede egentlig at der var tale om "damage control" da de hurtigt meldte ud at han var med i truppen
                Troede jeg også. Vi må se om det hindre ham lidt i spillet..

                Comment


                  #9
                  Hradecky; Larsson, Ørnskov, Albrechtsen, Durmisi; Phiri, Holst, Hjulsager; Eriksson, Rashani, Pukki.

                  Comment


                    #10
                    Burde altså være et hold vi kan spille lige op med hvis vi får fat i lidt på midten

                    Comment


                      #11
                      Bonusinfo: Hvis I ser billeder her i optakten, filmet fra OBs fans, har I jævnt meget min vinkel på kampen.

                      Comment


                        #12
                        Jeg har sgu en god fornemmelse med kampen i dag! 0-1. Hold kæft hvor er jeg spændt og nervøs!

                        Comment


                          #13
                          Skidt Kasper Larsen...

                          Comment


                            #14
                            Suk....Kasper Larsen fejler stort!
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Pik lort

                              Comment

                              Working...
                              X