Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 17. juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning 17. juli

    Sønnike og jeg tog et smut på stadion og så dagens træning. Ankom godt en halv times tid inde i træningen, så jeg har ikke noget særligt fyldigt referat derfra.

    Da vi ankom spillede de 11 mod 11 på næsten fuld bane (afkortet med ca. et målfelt i længden).

    Derefter blev de inddelt i 3 hold og spillede på halv bane.

    Afsluttede med lidt spil i firkanter.

    Måske nogle har noget mere at byde ind med? (der skal ikke så meget til)

    Har lidt billeder derfra, og de kan ses her:

    https://www.facebook.com/OBforever/m...=3&uploaded=11
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    #2
    Jeg ville da godt høre noget om hvordan holdene 11 mod 11 var delt op når Ari var på back?

    og linket virker ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg ville da godt høre noget om hvordan holdene 11 mod 11 var delt op når Ari var på back?

      og linket virker ikke
      Det gik mere op i snak med Gorm for mit vedkommende, end det gik op i at få styr på dagens holdsammensætning :D

      Hmm...mht. linket - prøv lige igen - det burde virke :D

      Ellers kan de i hvert fald ses her: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Det gik mere op i snak med Gorm for mit vedkommende, end det gik op i at få styr på dagens holdsammensætning :D

        Hmm...mht. linket - prøv lige igen - det burde virke :D
        Der kommer en eller anden tommelfinger op med bandage rundt om hvor der står at linket ikke virker eller er blevet fjernet (Ipad)

        Comment


          #5
          Desler lå centralt med Mo, da Ari spillede på backen, med Falk og Emil på kanterne, samt Fester og Zohore i front.

          Dagens helt store overraskelse imo var Anders Thomsen, der var decideret fremragende, særligt i afslutningerne. Han lavede et lækkert mål 11 mod 11, hvor han fra en små 20 meter lagde den lækkert og præcist ind over Radza, godt oppe i krogen. Da de bagefter spillede 8 mod 8 endte han også som topscorer, selvom hans hold med Radza, LN, Ari, JJT, Lucas, Greve og Bredebro, som jeg lige husker det, ellers ikke var det stærkeste på papiret. Han viste også super gode takter i afslutningstræningen derefter, så et par store fede plusser til ham i min bog.

          JJT var bestemt også en positiv oplevelse igen, og satte bare to fede streger under, at han er fremtidens 8'er på holdet. Sikker på bolden, godt overblik og kan drive spillet fremad og kreere med bolden i fødderne. Og så har han nogle af de bevægelser og touches, som det ellers kun er Falk der er i stand til i truppen.

          Vores nye folk Lund, Fester og Mo var ellers relativt anonyme. Fester var ikke det store i spil som afslutter eller viste sig særligt godt frem i øvelsen bagefter, men deltog som vi ved han kan godt i spillet. Mo viste fin teknik og overblik, men holdte sig ellers meget i skindet, og satte hverken bolden på spil fremad eller dominerede i duellerne. Verbalt fylder han godt nok heller ikke meget endnu, så set udefra ligner han ikke nogen typisk anfører, men det kan forhåbentlig komme.

          Træningen gav ikke noget tydeligt billede for mig af, hvem der starter i midterforsvaret søndag, men bedømt ud fra, hvad jeg så, ville jeg klart vælge LN over KL. Han havde som altid en super god attitude, fyldte klart mest verbalt, og så lige lidt mere skarp ud i duellerne og på formen.

          Slutteligt kan lige nævnes, at Lado lignede en mand, der kun er et par formaliteter fra at skrive under et andet sted. Han var decideret ugidelig 11 mod 11 og flyttede sig stort ikke fem meter. 8 mod 8 blev lidt bedre, men det var ved gud ikke meget han lykkedes med. Bredebro lignede en der havde væsentligt mere at spille for, og er et bedre bud på en joker på søndag.

          Comment


            #6
            Jeg så også træningen, og kommer lige med mit besyv. Så heller ikke det hele.

            1. holdet startede med en klassisk øvelse. Fire mod fire med fire bander. Det handlede om at spille den hurtigt rundt på det lille område, og det var kun meget få gange, at spillerne brugte to berøringer. Her så alle faktisk ok stærke ud. Selv Lasse Nielsen ;)

            På stor bane var det 1. holdet mod 2. holdet. De øvede udelukkende 1. holdets opbygning af spil, og hvordan de kom frem til chancer. Hvis 2. holdet fik kontrol over spillet, stoppede de og startede forfra fra 1. holdets mål.

            1. Holdet: Radza - Lund, Haddi, Larsen, Kirke - Desler, Mo, Ari, Larsen - Festersen, Falk (det ligner umiddelbart startopstillingen på søndag). Halvvejs kom Nielsen ind i stedet for Kasper Larsen og Zohore ind for Kirkeskov, hvor så Ari tog backen, desler central midt og falk kanten.

            Der blev ikke scoret mål, men især Festersen og Kirkeskov var ok tæt på. Bolden blev spillet rigtig flot rundt med Mo, Ari og Falk som bindeled, og backsne blev brugt rigtig meget. Især Kirkeskov blev sendt i dybden og kom frem til indlæg og skud. Zohore kom ikke frem til meget, og var generelt meget anonym. Han var dog ok i presspillet, ligesom Festersen også var. Generelt vil jeg fremhæve Kirkeskov (og til dels Festersen) som den bedste og Zohore som den dårligste. Det var dog udelukkende en offensiv øvelse, så det er svært at vurdere de defensive egenskaber på bl.a. Kirkeskov, Mo og Lund. Der var åbenbart en målmand til prøvetræning. Det må have været 2. holdets målmand, som ikke kom specielt meget i fokus.

            Træningen bar tydeligt præg af, at Kent vil spille som han gjorde i AaB. Masser af boldspil, hurtige sideskift og backsne i fokus. Derudover arbejder alle med i defensiven. Virker imo rigtig spændende.

            Og så vil jeg bare notere, at især Azer og Lasse Nielsen ligner de store tabere af trænerskiftet, mens det heller ikke ser godt ud for Kryger, der spillede forsvarer på 2. holdet.
            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #7
              Tak Sheed

              jeg håber på denne så

              MF
              OL LN HJ AS
              RF MD MEM EL
              KZ RF

              Comment


                #8
                Bredebro ?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Jeg så også træningen, og kommer lige med mit besyv. Så heller ikke det hele.

                  1. holdet startede med en klassisk øvelse. Fire mod fire med fire bander. Det handlede om at spille den hurtigt rundt på det lille område, og det var kun meget få gange, at spillerne brugte to berøringer. Her så alle faktisk ok stærke ud. Selv Lasse Nielsen ;)

                  På stor bane var det 1. holdet mod 2. holdet. De øvede udelukkende 1. holdets opbygning af spil, og hvordan de kom frem til chancer. Hvis 2. holdet fik kontrol over spillet, stoppede de og startede forfra fra 1. holdets mål.

                  1. Holdet: Radza - Lund, Haddi, Larsen, Kirke - Desler, Mo, Ari, Larsen - Festersen, Falk (det ligner umiddelbart startopstillingen på søndag). Halvvejs kom Nielsen ind i stedet for Kasper Larsen og Zohore ind for Kirkeskov, hvor så Ari tog backen, desler central midt og falk kanten.

                  Der blev ikke scoret mål, men især Festersen og Kirkeskov var ok tæt på. Bolden blev spillet rigtig flot rundt med Mo, Ari og Falk som bindeled, og backsne blev brugt rigtig meget. Især Kirkeskov blev sendt i dybden og kom frem til indlæg og skud. Zohore kom ikke frem til meget, og var generelt meget anonym. Han var dog ok i presspillet, ligesom Festersen også var. Generelt vil jeg fremhæve Kirkeskov (og til dels Festersen) som den bedste og Zohore som den dårligste. Det var dog udelukkende en offensiv øvelse, så det er svært at vurdere de defensive egenskaber på bl.a. Kirkeskov, Mo og Lund. Der var åbenbart en målmand til prøvetræning. Det må have været 2. holdets målmand, som ikke kom specielt meget i fokus.

                  Træningen bar tydeligt præg af, at Kent vil spille som han gjorde i AaB. Masser af boldspil, hurtige sideskift og backsne i fokus. Derudover arbejder alle med i defensiven. Virker imo rigtig spændende.

                  Og så vil jeg bare notere, at især Azer og Lasse Nielsen ligner de store tabere af trænerskiftet, mens det heller ikke ser godt ud for Kryger, der spillede forsvarer på 2. holdet.
                  Greve kan man vel også sige ligner en taber efter at have etableret sig på holdet i foråret..

                  Comment


                    #10
                    Hvad lavede Falkesgaard i dag?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
                      Bredebro ?
                      Thomas Mikkelsen, aka. Bomberen fra Bredebro.

                      Comment


                        #12
                        Tusind tak til alle; gode billeder og spændende læsning. Kæmpe thumbs up

                        Valget af ny anfører giver jo kun rigtigt mening, hvis Kent har forelsket sig i Hallgrimur som ny forsvarsgeneral. Den havde jeg sgutte set komme, og nu får vi jo at se, hvordan det fungerer. Lader til at Lasse Nielsen og Kasper skal konkurrere om den anden plads, hvilket især Lasse næppe er tilfreds med. At Azer ikke lader til at være i kridthuset er måske mere forudsigeligt med det spil, Kent gerne vil have. Det bliver virkelig interessant at se, hvem der kommer på banen på søndag, og hvordan det kommer til at køre. Hvis Kent Nielsen kan få Kirkeskov til at fungere på VB, så er han jo allerede halvt genial:-)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvad lavede Falkesgaard i dag?
                          Trænede sammen med Kirsten og Radza hos Høghen. Har ikke de store betragtninger angående keeperne, andet end at Falkesgaard viste gode hænder og ikke gav mange riposter sammenlignet med de andre, og at Kirsten så ud til at være god på stregen og havde modet til at deltage med fødderne også, selvom at han var ved at rode sig ud i noget grasværk et par gange.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                            Jeg så også træningen, og kommer lige med mit besyv. Så heller ikke det hele.

                            1. holdet startede med en klassisk øvelse. Fire mod fire med fire bander. Det handlede om at spille den hurtigt rundt på det lille område, og det var kun meget få gange, at spillerne brugte to berøringer. Her så alle faktisk ok stærke ud. Selv Lasse Nielsen ;)

                            På stor bane var det 1. holdet mod 2. holdet. De øvede udelukkende 1. holdets opbygning af spil, og hvordan de kom frem til chancer. Hvis 2. holdet fik kontrol over spillet, stoppede de og startede forfra fra 1. holdets mål.

                            1. Holdet: Radza - Lund, Haddi, Larsen, Kirke - Desler, Mo, Ari, Larsen - Festersen, Falk (det ligner umiddelbart startopstillingen på søndag). Halvvejs kom Nielsen ind i stedet for Kasper Larsen og Zohore ind for Kirkeskov, hvor så Ari tog backen, desler central midt og falk kanten.

                            Der blev ikke scoret mål, men især Festersen og Kirkeskov var ok tæt på. Bolden blev spillet rigtig flot rundt med Mo, Ari og Falk som bindeled, og backsne blev brugt rigtig meget. Især Kirkeskov blev sendt i dybden og kom frem til indlæg og skud. Zohore kom ikke frem til meget, og var generelt meget anonym. Han var dog ok i presspillet, ligesom Festersen også var. Generelt vil jeg fremhæve Kirkeskov (og til dels Festersen) som den bedste og Zohore som den dårligste. Det var dog udelukkende en offensiv øvelse, så det er svært at vurdere de defensive egenskaber på bl.a. Kirkeskov, Mo og Lund. Der var åbenbart en målmand til prøvetræning. Det må have været 2. holdets målmand, som ikke kom specielt meget i fokus.

                            Træningen bar tydeligt præg af, at Kent vil spille som han gjorde i AaB. Masser af boldspil, hurtige sideskift og backsne i fokus. Derudover arbejder alle med i defensiven. Virker imo rigtig spændende.

                            Og så vil jeg bare notere, at især Azer og Lasse Nielsen ligner de store tabere af trænerskiftet, mens det heller ikke ser godt ud for Kryger, der spillede forsvarer på 2. holdet.
                            jeg tror at azer er for meget en "nips"-spiller i kn's optik. Samtidig er ln bare ikke god nok boldspiller. Om kl kommer til at klare det bedre er så et andet spørgsmål. Egentligt burde vi have en rigtig god cf spiller tilført. Men det sker nok ikke - desværre.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Trænede sammen med Kirsten og Radza hos Høghen. Har ikke de store betragtninger angående keeperne, andet end at Falkesgaard viste gode hænder og gav ikke mange riposter sammenlignet med de andre, og at Kirsten så ud til at være god på stregen og havde modet til at deltage med fødderne også, selvom at han var ved at rode sig ud i noget grasværk et par gange.
                              Nåh okay. Mere fordi at Radza spillede 1. Hold?

                              Comment

                              Working...
                              X