Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 17. juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nåh okay. Mere fordi at Radza spillede 1. Hold?
    De skiftede i løbet af kampen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      De skiftede i løbet af kampen.
      Tak

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nåh okay. Mere fordi at Radza spillede 1. Hold?
        Mens de træned epå stor bane, var Falkes sammen med Høgh. Radza rørte nærmest ikke bolden, da 2. holdet jo ikke fik lov at angribe færdig særlig tit.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Trænede sammen med Kirsten og Radza hos Høghen. Har ikke de store betragtninger angående keeperne, andet end at Falkesgaard viste gode hænder og ikke gav mange riposter sammenlignet med de andre, og at Kirsten så ud til at være god på stregen og havde modet til at deltage med fødderne også, selvom at han var ved at rode sig ud i noget grasværk et par gange.
          Jeg har set falke to gange til træning og der var en super stærk til netop ikke at give reposter. Han holder 29 ud af 30 af dem han skal holde. Den sidste får han ekspederet godt væk. Jeg er ikke så nervøs for ham på mål!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Mens de træned epå stor bane, var Falkes sammen med Høgh. Radza rørte nærmest ikke bolden, da 2. holdet jo ikke fik lov at angribe færdig særlig tit.
            Nej så giver det heller ikke mening at stå på 1. Holdet jo...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg har set falke to gange til træning og der var en super stærk til netop ikke at give reposter. Han holder 29 ud af 30 af dem han skal holde. Den sidste får han ekspederet godt væk. Jeg er ikke så nervøs for ham på mål!
              Håber han holder buret rent på søndag

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Håber han holder buret rent på søndag
                +1

                Comment


                  #23
                  Tak for alle de beretninger.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                    På stor bane var det 1. holdet mod 2. holdet. De øvede udelukkende 1. holdets opbygning af spil, og hvordan de kom frem til chancer. Hvis 2. holdet fik kontrol over spillet, stoppede de og startede forfra fra 1. holdets mål.
                    De stoppede nu ikke helt op. Det lykkedes da reserveholdet at score to mål så vidt jeg husker

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Jeg har set falke to gange til træning og der var en super stærk til netop ikke at give reposter. Han holder 29 ud af 30 af dem han skal holde. Den sidste får han ekspederet godt væk. Jeg er ikke så nervøs for ham på mål!
                      det passer fint med det jeg har set til et par træninger, men en ting er træning og en anden er kamp...."host" Bodul "host" . Den usikkerhed mange sidder med er vel at ingen af os reelt har set ham i kamp og slet ikke de seneste år. Kan han bare levere nogen gode solide præstationer de første 4-6 kampe er meget usikkerhed begravet, og så skal indsatsen måske rettes mod at få en kapabel suppleant i truppen fremfor at at satse på en mere velrennomeret profil. Kirstens prøvetræning kunne måske pege i den retning, hvis det ikke er et røgslør for at dække for et "scoop" til pladsen
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Kan da også lige komme med et par betragtninger. Vi kom ca. 10:45 - hvor der blev spillet 11-11 på langs af banen (afkortet med vel ca. 1/3-del). Skulle holde styr på begge mine unger, så det var lidt svært at danne sig et 100% overblik over hvem der spillede hvor og på hvilket hold. Men der var nogle enkelte ting som jeg synes sprang i øjnene.
                        1: Hvis Ari spillede venstre back - så var han da godt nok ekstremt offensiv! For mig virkede det mere som om, at han spillede venstre fløj, da han konstant kom i Roberto Carlos raids mod baglinien.
                        2: En høj ung lyshåret gut på "2. holdet" sprang straks i øjnene. Jeg havde næsten ikke mere end lige sat mig, da han modtager bolden ude i hans venstre side et godt stykke udenfor "feltet" - tager et frækt træk ind i banen og skruer en perfekt "banan" uden om forsvarsspillere og op i det fjerneste hjørne - totalt utagelig for målmanden. Godt mål! Anede seriøst ikke hvem spilleren var og kunne umiddelbart ikke finde ud af det. Men da han udskilte sig positivt senere i træningen, hvor truppen var delt op i 3 hold, fik jeg lige et glimt af hans nummer på hans shorts: #29 Anders Thomsen! Bevares: Det var kun træning - men læg umiddelbart mærke til ham fremover...
                        3: El Makrini. Røg direkte ind på fanbarometret, da han storsmilende gav High-Five til mine to unger på vej hjem fra træning! ;o)
                        Ud over det, så bed jeg mærke i, at han slår lange diagonal afleveringer med tallerken præcision! Han ligner altså en der kan ramme en tallerken fra min. 20 meters afstand. Han gjorde ikke det store væsen ud af sig - men når han slog høje afleveringer over afstand, så var det altså ikke nødvendigt for modtageren at rette sig ind efter hvor den landende - for bolden landende der hvor den skulle, HVER gang. Igen: det var kun træning og afleveringerne blev slået uden det store pres.
                        Derud over så man lige hans hurtige fødder under tætte driblinger, da han bliver omringet af 3 modstandere, og på bedste Pirlo-vis får lavet et fikst træk ud til at få nok plads til at lave en aflevering til en medspiller...!
                        4: Dagens sjove: Jeg tror at det var Lasse Nielsen (måske Kirkeskov) som i en 8-8 kamp modtager en retur lige foran mål og helt blank med oceaner af tid og plads skyder på mål - for at ramme målmanden som allerede ligger hjælpeløs på jorden efter den forrige chance... Og det var selvom han havde forholdsvis god tid til afslutningen! ;o) Godt at det ikke var under en tællende kamp!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                          Kan da også lige komme med et par betragtninger. Vi kom ca. 10:45 - hvor der blev spillet 11-11 på langs af banen (afkortet med vel ca. 1/3-del). Skulle holde styr på begge mine unger, så det var lidt svært at danne sig et 100% overblik over hvem der spillede hvor og på hvilket hold. Men der var nogle enkelte ting som jeg synes sprang i øjnene.
                          1: Hvis Ari spillede venstre back - så var han da godt nok ekstremt offensiv! For mig virkede det mere som om, at han spillede venstre fløj, da han konstant kom i Roberto Carlos raids mod baglinien.
                          2: En høj ung lyshåret gut på "2. holdet" sprang straks i øjnene. Jeg havde næsten ikke mere end lige sat mig, da han modtager bolden ude i hans venstre side et godt stykke udenfor "feltet" - tager et frækt træk ind i banen og skruer en perfekt "banan" uden om forsvarsspillere og op i det fjerneste hjørne - totalt utagelig for målmanden. Godt mål! Anede seriøst ikke hvem spilleren var og kunne umiddelbart ikke finde ud af det. Men da han udskilte sig positivt senere i træningen, hvor truppen var delt op i 3 hold, fik jeg lige et glimt af hans nummer på hans shorts: #29 Anders Thomsen! Bevares: Det var kun træning - men læg umiddelbart mærke til ham fremover...
                          3: El Makrini. Røg direkte ind på fanbarometret, da han storsmilende gav High-Five til mine to unger på vej hjem fra træning! ;o)
                          Ud over det, så bed jeg mærke i, at han slår lange diagonal afleveringer med tallerken præcision! Han ligner altså en der kan ramme en tallerken fra min. 20 meters afstand. Han gjorde ikke det store væsen ud af sig - men når han slog høje afleveringer over afstand, så var det altså ikke nødvendigt for modtageren at rette sig ind efter hvor den landende - for bolden landende der hvor den skulle, HVER gang. Igen: det var kun træning og afleveringerne blev slået uden det store pres.
                          Derud over så man lige hans hurtige fødder under tætte driblinger, da han bliver omringet af 3 modstandere, og på bedste Pirlo-vis får lavet et fikst træk ud til at få nok plads til at lave en aflevering til en medspiller...!
                          4: Dagens sjove: Jeg tror at det var Lasse Nielsen (måske Kirkeskov) som i en 8-8 kamp modtager en retur lige foran mål og helt blank med oceaner af tid og plads skyder på mål - for at ramme målmanden som allerede ligger hjælpeløs på jorden efter den forrige chance... Og det var selvom han havde forholdsvis god tid til afslutningen! ;o) Godt at det ikke var under en tællende kamp!
                          Tak for info og fedt med de positive meldinger der kommer på Anders Thomsen i disse dage
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            for info...!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Grande tak til alle, for alt det fede læsestof. Stærkt at I gider at baske jeres betragtninger ned i tastaturet. Vidner om stor holdspiller-mentalitet her på forummet

                              Comment


                                #30
                                Tak for alle opdateringerne!

                                Giv endelig lyd, hvis nogen har taget vejen til Ådalen mht. Dagens træning.

                                Comment

                                Working...
                                X