Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Nævner det lige igen her (kan se det også er nævnt i en anden tråd).

Mærkeligt at Tørnes end ikke er nævnt i forhold til kampen imorgen mod HB Køge. Sidste træningskamp stod han (som tidligere nævnt) som fraværende sammen med Emil Larsen. Mener godt at der kan spekuleres i om han er på vej væk og dermed en ny målmand på vej ind, nu hvor der også er ophævet med Radza
    Det lugter det godt nok KRAFTIGT af... Et eller andet sker der ihverttilfald når man ophæver med en målmand og har en ude næste hele foråret..

Leave a comment:

• Morre
    replied
    Nævner det lige igen her (kan se det også er nævnt i en anden tråd).

Mærkeligt at Tørnes end ikke er nævnt i forhold til kampen imorgen mod HB Køge. Sidste træningskamp stod han (som tidligere nævnt) som fraværende sammen med Emil Larsen. Mener godt at der kan spekuleres i om han er på vej væk og dermed en ny målmand på vej ind, nu hvor der også er ophævet med Radza

Leave a comment:

• Morre
    replied
    For alt i verden NEJ. En af de klart ringeste i Superligaen, hvis du spørger mig.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Daniel Stenderup er en, ehm, alternativ løsning på vores problemer i midterforsvaret....

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Har hørt at OB skulle have henvendt sig til Daniel Stenderup i Esbjerg, men ved ikke om det stadig har interesse, nu hvor KEP kommer til sommer.
    Tvivler på at der for alvor er interesse for ham. I så fald, ville det være et skandaløst ringe køb.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det håber jeg satme ikke. Nok den eneste midterforsvarer i ligaen, der kunne give Hallgrimur/Lasse-komboen konkurrence i kategorien "Årets ringeste forsvarsspil på topniveau".
    Tjah, vil ikke kalde min kilde for specielt troværdig, så jeg lægger ikke så meget i det, men hørt er hørt!

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Har hørt at OB skulle have henvendt sig til Daniel Stenderup i Esbjerg, men ved ikke om det stadig har interesse, nu hvor KEP kommer til sommer.
    Det håber jeg satme ikke. Nok den eneste midterforsvarer i ligaen, der kunne give Hallgrimur/Lasse-komboen konkurrence i kategorien "Årets ringeste forsvarsspil på topniveau".

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ja okey. Det ville være overraskende hvis det skete..
    mon ikke vi afventer indtil sommer hvor vi laver en sidste midtforsvars justering

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Hvor er det dog spændende den debat, der her de sidste dage før lukningen foregår på debatforummet.
    Ironi anvendt.

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Hvor er det dog spændende den debat, der her de sidste dage før lukningen foregår på debatforummet.
    Ironi anvendt.
    Det er fordi vi mangler noget relevant at forholde os til..

Leave a comment:

• pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ironi anvendt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Du har helt ret :)

Men i rummet bør det vel næsten være 5G.

Rummet er jo rimelig hig tech i min optik :)

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Du har helt ret :)

Men i rummet bør det vel næsten være 5G.

Rummet er jo rimelig hig tech i min optik :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jeg kan helt sikkert godt følge din problemstilling.
    Og er sikker på at ligemeget hvad kommer Yao ikke i spil til VK i foråret, og jeg håber det da heller ikke.
    Lad ham nu bare vende sig til Danmark i et halvt år, og bygge stille og roligt op til at han kan spille fra efteråret, hvis han er klar der.

Desler kunne måske være en mulighed, men han er vel det bedre på HK, eller hvad?
    det kunne vel prøves hvis det samtidig kunne give spilletid til Greve

What, er der ikke intetnet i de der space-shuttle's?
    Hvordan ringer man så hjem og siger godnat?
    Nu er jeg ikke sikker på at jeg skal ud i rummet.
    enig. Der skal minimum være 4G
    .

Leave a comment:

Working...
X