Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Mærkelig handel. Zohore har endelig fundet en klub hvor han er kommet ordentligt igsng med sin karriere også skifter han ?
    Uden at skulle blive for grov, tror jeg sgu ikke, at Zohore er den mest velovervejede type altid, og kommer en klub som Cardiff og byder sig til, får han sikkert julelys i øjnene. Han har genfundet noget tro på sig selv, og er vel overbevist om, at han kan tage dem med storm, selvom at jeg bestemt tvivler, og ikke vil blive overrasket, hvis han står med hatten i hånden igen, om et års tid.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Hmm, lidt trist at Zohore allerede skal videre, han var ellers en fed type at have, men når det så er sagt, har jeg mere fidus til Festersen og AK som typer i det Kent gerne vil. Håber da på plus 10 mio. for ham, det må trods alt være realistisk med det efterår han havde, den alder og det talent han, samt at det er en klub som Cardiff, der stadig har parachute-penge fra PL.

Lidt ambivalent, men går ikke ud fra, at man sælger ham, uden at få en rigtigt god pris.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Mærkelig handel. Zohore har endelig fundet en klub hvor han er kommet ordentligt igsng med sin karriere også skifter han ?
    Nogle tilbud er nok bare for svære at sige nej til

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    man må formode at der kommer en del penge på bordet - siden OB vil sælge - og for at interessere zohore.....ikke helt sikker på jeg forstår ham - han har vel mest af alt brug for fast spilletid og noget stabilitet, men er checken stor nok så.....
    Han ender jo nok bare i samme situation igen som han gjorde i Italien..
    Men er det en handel til 10 mill+ kan jeg sagtens forstå OB sælger

Leave a comment:

• majs
    replied
    Øv øv øv...

Leave a comment:

• sjn
    replied

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Forhåbentlig har vi 10-12 mill+ at købe for
    man må formode at der kommer en del penge på bordet - siden OB vil sælge - og for at interessere zohore.....ikke helt sikker på jeg forstår ham - han har vel mest af alt brug for fast spilletid og noget stabilitet, men er checken stor nok så.....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det var ikke længe vi kunne holde på vores kompetente angreb........nå jamen så er det ikke længere "kun" en målmand eller 3 JH skal ud og finde - angrebet skal også forstærkes
    Forhåbentlig har vi 10-12 mill+ at købe for

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Hmm... Godt nok har vi AK til at tage over, men det efterlader os lidt tyndt besat på toppen.
    Men hvis prisen er god...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    det var ikke længe vi kunne holde på vores kompetente angreb........nå jamen så er det ikke længere "kun" en målmand eller 3 JH skal ud og finde - angrebet skal også forstærkes

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsl...-mareridtsklub

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Det er zohore til england

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    zohore skulle være på vej til cardiff......den havde jeg sgu ikke lige set komme

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Spændende! Håber virkelig på en ny solid førstekeeper!
    Mon dog man ikke stadig vil satse på Falkesgaard fremdrettet?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Spændende! Håber virkelig på en ny solid førstekeeper!
    det ville jo betyde man havde haft en ny keeper på plads før man løste Radza fra sin kontrakt.....det virker næsten for fremsynet ;)

Leave a comment:

Working...
X