Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    "er Izunna nu citeret for i en lokal avis, ifølge Sport Fyns kilder."

Er de på rygeheroin?
    Nej, de drikker bare...

Hold kæft, det er ringe journalistik! Når man ikke engang formår at lave copy/paste journalistik korrekt, så er det altså skidt.

Leave a comment:

• SydFyn
    replied
    Nu vil jeg gerne se blækket smidt ned på noget papir først , men fuck en lækker signing.
    Thumbs up til JH herfra for transfervinduet hidtil 👍

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    "er Izunna nu citeret for i en lokal avis, ifølge Sport Fyns kilder."

Er de på rygeheroin?

Leave a comment:

• Morre
    replied
    http://www.fyens.dk/modules/fsArticl...1480&nocache=1

Skulle være oppe over

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    De har dog ikke helt styr på fakta omkring beskrivelse af billedet.
    Det er Andreas Laudrup og FCN mod FCM :D.
    Izunna Uzochukwu (right) in action for Amkar Perm during a match in the Russian League

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Skulle falde på plads mandag udtaler Izunna til http://www.pmnewsnigeria.com/2016/01...n=DTN+Nigeria:
    De har dog ikke helt styr på fakta omkring beskrivelse af billedet.
    Det er Andreas Laudrup og FCN mod FCM :D.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Skulle falde på plads mandag udtaler Izunna til http://www.pmnewsnigeria.com/2016/01...n=DTN+Nigeria:

Leave a comment:

• skarven
    replied
    Jep - og jeg tog da også et forbehold i form af et "hvis". :-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Tja, nu vil jeg gerne se Izunna i OB før jeg sælger noget skind. Vi kan ikke være de eneste i Danmark, som synes, at han er spændende.
    De gange han har udtalt lød det jo stort som om at OB var hans 1.prioritet

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Solid back med større offensive kvaliteter end Ari. Har specielt lagt mærke til ham i de kampe vi selv har spillet imod dem, at han har haft fint fat i Falk. Tror han er en undervurderet spiller vi kan få meget glæde af. Skal vi se ham som en erstatning for Kirke så er det et klart skridt op 👍

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Ser ud til, at vi henter endnu en spiller til sommer:

René Schrøder@TV3Schroder 4 min.4 minutter siden
    Hører fra OB-lejren, at de henter SønderjyskEs v.back João Pereira på en 2-årig aftale - fra sommer. #transferdk #tv3sport
    SønderjyskE var vel klart den store (positive) overraskelse i efteråret. Alligevel har jeg faktisk ikke fået set dem mange gange og har derfor heller ikke lagt særligt mærke til ham. Har dog flere gange set ham omtalt som en af "åbenbaringerne" på SønderjyskE-holdet så umiddelbart er jeg positiv indstillet.

I hvert fald mener jeg, at backs er postioner vi godt kunne kigge på at opgradere til næste sæson.

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Okay -- den havde jeg slet ikke set. Men det lyder altså ganske fornuftigt. De gange, jeg har set ham, har han været meget interessant. Teknisk stærk. Okay speed.

Helt sikkert en spiller efter Kent Nielsens hoved.

Hvis det passer, og vi lander Izunna også, så har det faktisk været et ret godt transfervindue. Bortset fra Falk, selvfølgelig.

Men Kryger, Kirkeskov og Larsen ud - Tingager, Izunna ind. Og så kan KEP og Pereira komme til sommer... ikke helt dumt...
    Tja, nu vil jeg gerne se Izunna i OB før jeg sælger noget skind. Vi kan ikke være de eneste i Danmark, som synes, at han er spændende.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Okay -- den havde jeg slet ikke set. Men det lyder altså ganske fornuftigt. De gange, jeg har set ham, har han været meget interessant. Teknisk stærk. Okay speed.

Hvis det passer, og vi lander Izunna også, så har det faktisk været et ret godt transfervindue. Bortset fra Falk, selvfølgelig.

Men Kryger, Kirkeskov og Larsen ud - Tingager, Izunna ind. Og så kan KEP og Pereira komme til sommer... ikke helt dumt...
    Lad os håbe vi ikke stopper her

Leave a comment:

• skarven
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder som et pænt step up fra det vi har og burde komme transferfri da han vist kun havde en 1 årig i SdJ
    Last edited by fmprOB; 25-01-2016, 10:07.

Leave a comment:

Working...
X