Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.bt.dk/superligaen/nye-ind...januar-nyheder

Kent udelukker ikke flere OB-nyheder inden deadline
    Tror stadig på at Falk smutter til FCK på sidste dagen og det forventer man også i ådalen. Så man holder øjne og ører åbne efter en mulig erstatning hvis det uundgåelige sker.
    Men vi ser da efterhånden lidt tynde ud på kantspillere med kvalitet

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    http://www.bt.dk/superligaen/nye-ind...januar-nyheder

Kent udelukker ikke flere OB-nyheder inden deadline

Leave a comment:

• Kitkat
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-vej/side/0/1

fra artiklen: "OB har også været sat i forbindelse med Esbjergs Mohammed Fellah, men noget tyder på, at nordmanden snarere kigger væk fra Danmark i sin søgen efter en ny klub."
    Det må vi håbe at han gør!

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-vej/side/0/1

fra artiklen: "OB har også været sat i forbindelse med Esbjergs Mohammed Fellah, men noget tyder på, at nordmanden snarere kigger væk fra Danmark i sin søgen efter en ny klub."

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Hold kæft man, hvor vil det glæde mig, hvis det lykkedes at få Izunna!

Men jeg tror heller ikke på det før at underskriften er sat. Jeg mindes ham Daniel Larsson som så godt var OB spiller, men en time efter skrev han med fiskerne.
    Ja det mindes jeg også , der var vi heldige ;-)

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Hold kæft man, hvor vil det glæde mig, hvis det lykkedes at få Izunna!

Men jeg tror heller ikke på det før at underskriften er sat. Jeg mindes ham Daniel Larsson som så godt var OB spiller, men en time efter skrev han med fiskerne.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Når jeg læser den igen kan jeg godt se du nok har ret i denne sag. Men jeg synes nu stadig at have bidt mærke i flere gange igennem årene hvor de har været først. Kan ikke lige nævne dem alle nu her. Mener de var først til at bekræfte Festersen (på dagen) og da vi hentede Gislason i sin tid er jeg også ret sikker på de kaldte den.
    Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed, at jeg har ret. Jeg synes bare at i de her tider, skal man gøre det helt klart, hvilke kilder man har brugt. I den artikel de i travlhed spyttede ud, der gør de det ikke ret tydeligt. Journalister står midt i en kæmpe troværdighedskrise, hvor Leif selv har været ude og slå på Qureshi.

De har været først med mange nyheder igennem tiden, ligesom de dog også er blevet taget i gætværk en gang eller to, her tænker jeg især Gilberto Macena.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Når jeg læser den igen kan jeg godt se du nok har ret i denne sag. Men jeg synes nu stadig at have bidt mærke i flere gange igennem årene hvor de har været først. Kan ikke lige nævne dem alle nu her. Mener de var først til at bekræfte Festersen (på dagen) og da vi hentede Gislason i sin tid er jeg også ret sikker på de kaldte den.
    De har helt afgjort været først med historierne mange gange, og det ville da også være underligt andet, når der allokeres så meget tid til at dække OB. Den journalistik der laves om OB, synes jeg til gengæld er under al kritik, men det er vidst udpenslet mange gange herinde.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Citater fra den ekstremt korte artikle:

Hovsa, kom man lige til at kopiere lidt for meget med.

Mon ikke man kom til at skrive aviserne til at starte med, og så måtte man efterfølgende rette det til kilderne. Man kan få informationer af og fra kilder men ikke i kilder....

Det står på nettet, oh my god...

De har gode kilder i Næsby, derfor kunne de fortælle om Toppels skifte i god tid, hvilke andre transfers har de egentlig været først med?

Leave a comment:

• Bravo
    replied
    De har bekræftet den på Akmars hjemmeside: http://fc-amkar.org/news/?id=30471

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Jeg har nu modtaget en pushmeddelelse fra min Forza-app om at handlen er gået i gennem. Ved I mere?

Leave a comment:

• OB4fan
    replied
    Fik lige push up besked fra Forza: Izunna bekræftet i OB!!

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Citater fra den ekstremt korte artikle:

Den nigerianske midtbanespiller Izunna Uzochukwu(her skulle være en masse tal og tegn, som mærkeligt nok forsvinder, når jeg sender indlægget) ‎‎‎
    Hovsa, kom man lige til at kopiere lidt for meget med.

Informationerne i kilderne virker ret så troværdige.
    Mon ikke man kom til at skrive aviserne til at starte med, og så måtte man efterfølgende rette det til kilderne. Man kan få informationer af og fra kilder men ikke i kilder....

er Izunna nu citeret for i en lokal avis, ifølge Sport Fyns kilder.
    Det står på nettet, oh my god...

De har gode kilder i Næsby, derfor kunne de fortælle om Toppels skifte i god tid, hvilke andre transfers har de egentlig været først med?

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Tror nu nok artiklen skal forstås som om de nu også hører det fra egne kilder. Det sidste der er så dårligt formuleret/vrøvl.
    Det tror jeg helt ærligt ikke, så havde artiklen garanteret heddet: "Sport Fyn erfarer.....". Det ligner mere et forsøg på at camouflere noget copy/paste journalistik imo.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Nej, de drikker bare...

Hold kæft, det er ringe journalistik! Når man ikke engang formår at lave copy/paste journalistik korrekt, så er det altså skidt.
    Tror nu nok artiklen skal forstås som om de nu også hører det fra egne kilder. Det sidste der er så dårligt formuleret/vrøvl.

Det er bestemt ikke alt de laver derinde der har størst kvalitet, og det er ikke alt de ved. De har dog flere gange tidligere vist, at de trods alt har kilder med viden, ved at kalde transfere som de første. Det bør de som lokalavis også have - ligesom det kun kan betale sig for en klub som OB at have et godt forhold til den lokale avis. Mon ikke de gør det ved at give dem et tip før de andre indimellem?

Leave a comment:

Working...
X