Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Da Falkesgaard er ude det meste af foråret vil det være uansvarligt ikke at hente en erstatning
    Jeg vil da gerne have en god målmand, det er da ikke det. Men der er reelt tale om et par måneder, hvor vi skal klare os med to målmænd, og jeg kunne godt forestille mig, at man tog chancen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Han har sgu været en forholdsvis sløj keeper for Esbjerg imo. Fin på stregen men mange usikre indgreb og mærkeværdige beslutninger, (hvem sagde Koval?) og der har heller ikke ligefrem været panik i Esbjerg, ved udsigten til at han skulle videre. Skal der hentet en keeper, skal det være en der har bevist noget mere, og har noget stabilitet. I tilfældet Dubravka, ser jeg hellere, at vi giver Falkesgaard chancen i så fald.
    Ved godt at EfB er et bundhold. Og jeg ser ikke deres kampe. Jeg havde bare forståelsen af at han var en top målmand i superligaen.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Vel ingen grund til at hente flere "reserver"

Jeg slynger bare noget ud: Dubravka fra Esbjerg?
    Han har sgu været en forholdsvis sløj keeper for Esbjerg imo. Fin på stregen men mange usikre indgreb og mærkeværdige beslutninger, (hvem sagde Koval?) og der har heller ikke ligefrem været panik i Esbjerg, ved udsigten til at han skulle videre. Skal der hentes en keeper, skal det være en der har bevist noget mere, og har noget stabilitet. I tilfældet Dubravka, ser jeg hellere, at vi giver Falkesgaard chancen i så fald.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg tror ikke, at der nødvendigvis kommer en ny keeper ind nu - medmindre der er noget om teorierne omkring Tørnæs. Hvis man gik efter en ny førstekeeper nu, havde det så ikke været mere logisk at forsøge at slippe ud af aftalen med Koval, som formentligt er markant dyrere? Jeg ved selvfølgeligt ikke hvor nemt, det i givet fald ville være, men Kiev har vel lejet ham ud med henblik på, at han skal have spilletid, så hvis vi meldte ud, at vi havde fundet en ny første keeper, så burde alle parter vel være interesseret i en løsning.
    Da Falkesgaard er ude det meste af foråret vil det være uansvarligt ikke at hente en erstatning

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg havde sgu ikke troet på det, men der skal jo en keeper ind nu, når vi har ophævet med Radza, og med de målmandspræstationer vi har set i efteråret, kan man da håbe på at det vi kigger efter er en gut, der som minimum kan tage tjansen som førstekeeper her i foråret. Bliver spændende at se hvad der kommer
    Jeg tror ikke, at der nødvendigvis kommer en ny keeper ind nu - medmindre der er noget om teorierne omkring Tørnæs. Hvis man gik efter en ny førstekeeper nu, havde det så ikke været mere logisk at forsøge at slippe ud af aftalen med Koval, som formentligt er markant dyrere? Jeg ved selvfølgeligt ikke hvor nemt, det i givet fald ville være, men Kiev har vel lejet ham ud med henblik på, at han skal have spilletid, så hvis vi meldte ud, at vi havde fundet en ny første keeper, så burde alle parter vel være interesseret i en løsning.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Har han ikke kørt meget på at skulle til en større liga og prøve sig selv af?
    Men hvis tilbuddene ikke kommer kan det da godt værd de er til at tale med..
    Netop. Jo ikke sikkert at der er de store tilbud. Så kunne vi måske komme med en bedre kontrakt og et mere attraktivt projekt..

Leave a comment:

• FFM
    replied

Har han ikke kørt meget på at skulle til en større liga og prøve sig selv af?
    Men hvis tilbuddene ikke kommer kan det da godt værd de er til at tale med..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg havde sgu ikke troet på det, men der skal jo en keeper ind nu, når vi har ophævet med Radza, og med de målmandspræstationer vi har set i efteråret, kan man da håbe på at det vi kigger efter er en gut, der som minimum kan tage tjansen som førstekeeper her i foråret. Bliver spændende at se hvad der kommer

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Kunne det tænkes at OB har skaffet ham 20 timer nede i den lokale Netto for at han er sin løn værd
    Tjaa, han kunne vel godt håndtere en tjans i Frugt & Grønt...

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Kunne det tænkes at OB har skaffet ham 20 timer nede i den lokale Netto for at han er sin løn værd
    LoL, det er humor :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg mindes vi har undret os før over hvorfor Tørnes til tider har det med at være "væk"... Om der er en grund, eller om det bare er en skribent der har en dårlig vane, det ved jeg så ikke...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jeg mindes vi har undret os før over hvorfor Tørnes til tider har det med at være "væk"... Om der er en grund, eller om det bare er en skribent der har en dårlig vane, det ved jeg så ikke...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Nævner det lige igen her (kan se det også er nævnt i en anden tråd).

Mærkeligt at Tørnes end ikke er nævnt i forhold til kampen imorgen mod HB Køge. Sidste træningskamp stod han (som tidligere nævnt) som fraværende sammen med Emil Larsen. Mener godt at der kan spekuleres i om han er på vej væk og dermed en ny målmand på vej ind, nu hvor der også er ophævet med Radza
    Selv om Tørnes bliver kan jeg ikke forestille mig at vi gå i foråret kun med Tørnes og Koval. Ingen af begge var overbevisende, Tørnes derudover skadet og vi ville ja også have tre målmænd i holdet. Forventer at der kommer endnu en målmand ind til mandag.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nåh.. Jeg "har lige hørt" et rygte ude i byen

Radza vil gerne lejes ud da han er træt af situationen. Men ser stadig på sigt sig selv som 1. Målmand i OB. Dette er meldelt OB's ledelse og vi må se hvad der sker. Derfor kan rygtet med at vi leder efter en ny målmand i dette vindue godt passe
    Så passede der her jo meget godt

Leave a comment:

Working...
X