Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror jeg faktisk de ville. Tvivler desuden på at OB vil betale så meget for at få ham nu
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFellah har nok akdrig været inde i billedet. Men jo. Der er ikke plads til begge
Ja KEP ville være kanon lige nu. Men desværre ikke realistisk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægMon ikke Vejle spilleren var istedet for fellah ?
gad godt have Kenneth Emil nu og her
Ja KEP ville være kanon lige nu. Men desværre ikke realistisk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
gad godt have Kenneth Emil nu og her
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægSelv om det hele lyder ret weird, er det vel ikke svindlere, hvis de holder sig inden for lovens rammer. De gør det jo helt åbentlyst, så jeg er enig i at OB ikke kan klandres for noget.
Lidt som med skattely ...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVed heller ikke hvor det stammer fra, men nu dukkede det tal op igen...
http://www.tv2fyn.dk/artikel/medie-zohore-saelges-til-belgisk-klub-og-udlejes-til-cardiff
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOB ved udmærket hvad der foregår og gør det alligevel ... det er dybt kritisabelt i min verden.
Jeg ville altid holde mig ude af, at handle med svindlere.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvor har vi egentligt salgsprisen på 10 milioner fra - jeg kan ikke overskue tråden :o)
http://www.tv2fyn.dk/artikel/medie-zohore-saelges-til-belgisk-klub-og-udlejes-til-cardiff
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg synes, det er ultra-hårdt at dømme OB her. Som sælger kan du principielt ikke være ansvarlig for, hvad en køber (her Kortrijk) gør med det, du sælger. Prof fodbold har alle dage haft sine beskidte sider, og hvis man kun vil handle med klubber, der er 101% rene og fine i kanten, så bliver der ikke så mange tilbage at handle med. Muligvis ville OB ikke selv være én af de klubber, som ville være rene nok?
Jeg ville mere være med på at være tilbageholdende, hvis vi snakkede om klubber, som er kendt for at groft udnytte unge spillere, fejlbehandle eller ikke behandle skader bevidst; hvidvaske penge for mafien - eller ting i den dur. Det kunne desværre hurtigt blive aktuelt, og man vil garanteret kunne pege på tidligere OB-handler med nogle klubber, som for mig ser sortere ud, end Cardiff City gør her.
Det er ikke OB, der køber satellit-klubber og underminerer fri konkurrence; det kan OB ikke gøres ansvarlige for.
Jeg ville altid holde mig ude af, at handle med svindlere.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHåbløst af alle parter!
Det er godt nok en ufin deal OB bliver en del af der!
Jeg ville mere være med på at være tilbageholdende, hvis vi snakkede om klubber, som er kendt for at groft udnytte unge spillere, fejlbehandle eller ikke behandle skader bevidst; hvidvaske penge for mafien - eller ting i den dur. Det kunne desværre hurtigt blive aktuelt, og man vil garanteret kunne pege på tidligere OB-handler med nogle klubber, som for mig ser sortere ud, end Cardiff City gør her.
Det er ikke OB, der køber satellit-klubber og underminerer fri konkurrence; det kan OB ikke gøres ansvarlige for.
Leave a comment:
Leave a comment: