Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tyndt. men antallet af kampe for Kirkeskov, Kryger, Matti, Diarra, Lucas, Magnus, Anders T og JBL kan også tælles på meget få hænder ... Emil har spillet en del kampe men vel ikke meget efter Desler kom tilbage ..
    Med de afgange vi har haft kommer de unge talenter vel tættere på spilletid og det syntes jeg ikke gør noget ... Men bytter gerne Azer for Izuna ..
    Der skal ikke mange skader til for at vælte læsset. Og jeg ser bestemt ikke Azer væk fra OB før der er hentet 2 stk hvor den ene meget gerne må være Izunna.
    Vi skal have 4 til midten og pt har vi kun 3stk. Nægter at medregne Ari og Hallgrimur i dette regnskab. Endnu mere fordi vi også er tynde på deres positioner..
    Mon ikke at oprydningen stopper her og resten sker til sommer.. Der skulle gerne ryge de næste 4-5 stykker

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt enig. Det kræver noget ind. Og selvom jeg gerne så 3-4 nye profiler tror jeg ikke på mere end 1-2.. Vi må se
    Pt er vi 23 incl 4 stk målmænd. Det er 19 marksspillere hvor de 5 af dem hedder Diarra,Lucas J,Magnus P, Anders T og JBL...
    Det er pænt tyndt.
    Tyndt. men antallet af kampe for Kirkeskov, Kryger, Matti, Diarra, Lucas, Magnus, Anders T og JBL kan også tælles på meget få hænder ... Emil har spillet en del kampe men vel ikke meget efter Desler kom tilbage ..
    Med de afgange vi har haft kommer de unge talenter vel tættere på spilletid og det syntes jeg ikke gør noget ... Men bytter gerne Azer for Izuna ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tror jeg også - men allerede har der været langt mere aktivitet end jeg havde forventet.

Men den oprydning som man heldigvis har fået påbegyndt kræver jo også der kommer noget ind den anden vej. Og det må vel være målet at få et par handler overstået så man ikke står med alt for mange nye ansigter til den nye sæson
    Helt enig. Det kræver noget ind. Og selvom jeg gerne så 3-4 nye profiler tror jeg ikke på mere end 1-2.. Vi må se
    Pt er vi 23 incl 4 stk målmænd. Det er 19 marksspillere hvor de 5 af dem hedder Diarra,Lucas J,Magnus P, Anders T og JBL...
    Det er pænt tyndt.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Har vel aldrig været en hemmelighed at lidt større handler generelt er nemmere i de sidste dage af vinduet. Specielt vintervinduet...
    Der skal nok komme aktivitet. JH har jo stort set garanteret det og der bliver 100% arbejdet nat og dag på det
    tror jeg også - men allerede har der været langt mere aktivitet end jeg havde forventet.

Men den oprydning som man heldigvis har fået påbegyndt kræver jo også der kommer noget ind den anden vej. Og det må vel være målet at få et par handler overstået så man ikke står med alt for mange nye ansigter til den nye sæson

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    lad os da håbe - og forvente at der begynder at komme noget ind den anden vej - truppen ser mere og mere tynd ud
    Har vel aldrig været en hemmelighed at lidt større handler generelt er nemmere i de sidste dage af vinduet. Specielt vintervinduet...
    Der skal nok komme aktivitet. JH har jo stort set garanteret det og der bliver 100% arbejdet nat og dag på det

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    lad os da håbe - og forvente at der begynder at komme noget ind den anden vej - truppen ser mere og mere tynd ud

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hej Rilwan,

Du vil gerne spille sammen med Izunna siger du (tipsbladets artikel).

Det løser vi da lige med du ringer til JH og tilbyder din arbejdskraft fra sommer hvor din kontrakt udløber i FCM. Vi har fint plads i truppen.
    Og vi vil tage en foto med dig i vores trøje først i sommeren...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hej Rilwan,

Det løser vi da lige med du ringer til JH og tilbyder din arbejdskraft fra sommer hvor din kontrakt udløber i FCM. Vi har fint plads i truppen.
    yeees han skal bare melde sig ind i OB

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Hej Rilwan,

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Vi håber alle stadig

Leave a comment:

• manner
    replied
    fint at der stadig er håb om det endnu. JH har nu lidt ekstra st kaste efter russerne med ELs afgang

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...adig-ob-skifte

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Jo det var han, og han små trænere med Falkesgaard. Men det var kun lidt jogging og kast med lidt bold.
    Bare sjovt så at de meddeler ham som fraværende istedet for småskadet

Leave a comment:

• kyhn
    replied
    Var han ikke i Ådalen igår da?
    Jo det var han, og han små trænere med Falkesgaard. Men det var kun lidt jogging og kast med lidt bold.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Sjovt og mig som troede at tørnes var skadet. Det var han i hvert fald igår...
    Var han ikke i Ådalen igår da?

Leave a comment:

Working...
X