Oprindeligt indsendt af fissirul
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvordan slutter 15/16?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægFCM vinder 2-0 over VFF på to drømmehug af Sisto, men VFF lignede ikke umiddelbart nogle der har tænkt sig at rykke ned.
Syntes de viste gode takter og glimrende fight. Så farlige ud på dødbolde.
MvT"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEnig. Jeg kan ikke forstå dem der har VFF som nedrykkere. Jeg synes både AGF og Hobros trupper ser tyndere ud. Især AGFs defensiv ser ringe ud.
Enig i AGF - de har hentet en del udenlandske spillere ind, der kommer med meget lidt kamptræning og skal skal spille en ny 4back ind, der taler forskellige sprog. De kan risikerer en forfærdelig start, der kan forfølge dem resten af sæsonen.
Hobro rammer hårdt den hårde og svære anden sæson.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMuuuhaaahaaahaahaa...... GF vinder 2-1 over Bundby. Fryd.
Så nu skal vi høre gymnasterne skrige om guld og ChL og BIF skal tude over dommeren. Love it!
Mvt
DET ER DERES NEDERLAG NR. 200 I SUPERLIGAEN 😂😂😂😂
DET SKAL FEJRES 🎉🎉🎉😆Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg tror på OB i top 6 alt højere vil være virkelig fedt.
Hobro var meget svækket idag men synes vi er styrket via mange spillere
i min optik er vi styrket på
højre og venstre back
målmand ( synes toppel var forfærdelig til sidst )
midtforsvaret
musta på midten
angreb med en skarp zoohore og festersen
det er jo nærmest et nyt hold :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBIF har al mulig grund til at fejre resultatet i dag.
DET ER DERES NEDERLAG NR. 200 I SUPERLIGAEN
DET SKAL FEJRES "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægde må gerne forbedre statistikken i næste weekend "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment