Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvordan slutter 15/16?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægNu er der jo ingen grund til at male fanden på væggen. Mon dog de bliver solgt i samme vindue?
Som man har gjort i fcn og nu efb, her lykkedes det dem at holde sammen på holdet, og måske lidt for længe for nu er der jo solgt ud i stor stil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke at de kan erstatte de 2 backer med kvalitet plus forstærke truppen ydeligere når de har 18-20 mill ekstra i banken.. Jeg tror på at Esbjerg ender i Top 6-7 sammen med os..
At sælge RJL for 10-11 mill kroner er klasse og får min undren til at stige over at vi endnu ikke har afsat Falk, når de kan sælge en back på samme alder for så mange penge. Og han var ikke engang med til U21 EM
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSelvfølgelig kan de erstattes med kvalitet. Min pointe er bare, at de før har solgt Kian Hansen og hentet Michael Jacobsen, solgt Eddie Gomes og hentet Almebäck/Stenderup. Fortsætter de i det spor, så er deres bankbog mere kvalitetsfyldt end deres trup. Begår de samme fejl, har vi en konkurrent mindre. Men får de brugt deres knaster fornuftigt er de med i ræset om 5-7. pladsen sammen med AaB, OB.
MvT
Comment
-
Comment