Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det er vel potentielt også sådan en situation vi kan ende i om et par år.....de har haft en ung og talentfuld trup - de har jo ambitioner og skal videre, det skal så helst ske gradvist.

    - ud over falk - som jo stadig kan skydes af dette vindue, så kan vi jo pludselig stå i en situation hvor desler, greve og jjt eksempelvis bliver solgt i samme vindue
    Nu er der jo ingen grund til at male fanden på væggen. Mon dog de bliver solgt i samme vindue?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Nu er der jo ingen grund til at male fanden på væggen. Mon dog de bliver solgt i samme vindue?
      formentlig ikke - pointen var bare at når man bliver en klub med flere egne talenter/unge talenter hentet ind - som OB jo gerne vil være, så skal der jo løbende sælges ud af dem.

      Som man har gjort i fcn og nu efb, her lykkedes det dem at holde sammen på holdet, og måske lidt for længe for nu er der jo solgt ud i stor stil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon ikke at de kan erstatte de 2 backer med kvalitet plus forstærke truppen ydeligere når de har 18-20 mill ekstra i banken.. Jeg tror på at Esbjerg ender i Top 6-7 sammen med os..
        At sælge RJL for 10-11 mill kroner er klasse og får min undren til at stige over at vi endnu ikke har afsat Falk, når de kan sælge en back på samme alder for så mange penge. Og han var ikke engang med til U21 EM
        Selvfølgelig kan de erstattes med kvalitet. Min pointe er bare, at de før har solgt Kian Hansen og hentet Michael Jacobsen, solgt Eddie Gomes og hentet Almebäck/Stenderup. Fortsætter de i det spor, så er deres bankbog mere kvalitetsfyldt end deres trup. Begår de samme fejl, har vi en konkurrent mindre. Men får de brugt deres knaster fornuftigt er de med i ræset om 5-7. pladsen sammen med AaB, OB.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Selvfølgelig kan de erstattes med kvalitet. Min pointe er bare, at de før har solgt Kian Hansen og hentet Michael Jacobsen, solgt Eddie Gomes og hentet Almebäck/Stenderup. Fortsætter de i det spor, så er deres bankbog mere kvalitetsfyldt end deres trup. Begår de samme fejl, har vi en konkurrent mindre. Men får de brugt deres knaster fornuftigt er de med i ræset om 5-7. pladsen sammen med AaB, OB.

          MvT
          Vi må se om de er blevet klogere. Vi kan der håbe at de ikke er

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi må se om de er blevet klogere. Vi kan der håbe at de ikke er
            Noget andet er - bør vi ikke bare hente Hans Henrik Andreasen på en femårig kontrakt?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Noget andet er - bør vi ikke bare hente Hans Henrik Andreasen på en femårig kontrakt?

              MvT
              Hvad med leje på 1 år først? Og SÅ smækker vi lige 5 år på

              Comment


                Gad faktisk godt at AC Horsens, Fredericia og Lyngby rykkede op.
                Ove P, Bo Henriksen og David Nielsen som trænere i suppen? Jo tak - MASSER af underholding og sikkert fede kommentarer

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Gad faktisk godt at AC Horsens, Fredericia og Lyngby rykkede op.
                  Ove P, Bo Henriksen og David Nielsen som trænere i suppen? Jo tak - MASSER af underholding og sikkert fede kommentarer

                  MvT
                  Det ville være underholdning i verdensklasse!

                  Comment


                    Ser ud til at Randers virkelig er ved at køre FCN ud af banen og ned i sumpen som de fleste af os forventede de vil være i

                    Comment


                      Ha ha .. Verdensklasse :-)

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga....tipsbladet.dk
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Har lige tilmeldt mig

                        Comment


                          Vi skal vel bare holde det nuværende point snit pr kamp? Så bliver vi mindst nr 3 :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Vi skal vel bare holde det nuværende point snit pr kamp? Så bliver vi mindst nr 3 :-)
                            her vil jeg så godt lægge hovedet på blokken.

                            Holder vi det nuværende point snit - så bliver vi sgu mestre ;)

                            Comment


                              Er du sikker mhbp?

                              Comment


                                Jeg tror sgu mhbp har ret

                                Comment

                                Working...
                                X