Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvordan slutter 15/16?
Collapse
X
-
Last edited by Plum; 16-07-2015, 19:43."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet var nu mest MS's fight og løbepensum jeg ikke ser erstattet ...Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægFestersen har noget af det samme løbepensum.Last edited by manner; 17-07-2015, 07:19.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
'Eksperten', Morten Bisgaard, har sit bud på SL 15/16. Bl.a. tipper han, at OB slutter på 8. pladsen!
Sådan ender SL ifølge BisgaardØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg'Eksperten', Morten Bisgaard, har sit bud på SL 15/16. Bl.a. tipper han, at OB slutter på 8. pladsen!
Sådan ender SL ifølge Bisgaard
I Fodbold FM med Zak Egholm, Esben Hansen og Steffen Dam havde alle tre eksperter os i top-fem i næste sæson."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægI Fodbold FM med Zak Egholm, Esben Hansen og Steffen Dam havde alle tre eksperter os i top-fem i næste sæson.
Slår vores nye folk til? Får Kent det til at fungere fra start af? Og hvordan klare konkurrenterne det - oprykkerne, og de hold der har skiftet trænere.....tror vi ender et sted mellem de 2 "sæt" eksperter.....5-8 alt efter hvor godt og hvor hurtigt vi får det til at spille. Også bliver det nok endnu engang tæt....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg5-8 plads er absolut også godkendt i min bog.
og så håber jeg virkeligt vi holder os i behagelig afstand af stregen.....så der kommer noget ro på - og der bliver plads til de unge. Vil nødigt at fokus igen bliver på ren overlevelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægI Fodbold FM med Zak Egholm, Esben Hansen og Steffen Dam havde alle tre eksperter os i top-fem i næste sæson.
Top 5 vil være mere end godkendt, og i mine øjne er det nok også at sætte forventningerne en smule for højt. Men jeg er ikke i tvivl om at vi er styrkede ift sidste sæson - med forbehold for om Emil og Falk bliver i klubben, og hvis ikke, at der så bliver hentet kvalificerede afløsere - og vi bør på ingen måde komme i noget der bare ligner nedrykningsfare. Først og fremmest har vi langt mere firepower i de forreste geledder end sidste år, mens midtbane og forsvar vel er noget der ligner status quo. Mit bud er en stille og rolig plads 6-8, men skulle der være mere i det tager jeg selvfølgelig imod med kyshånd
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg'Eksperten', Morten Bisgaard, har sit bud på SL 15/16. Bl.a. tipper han, at OB slutter på 8. pladsen!
Sådan ender SL ifølge Bisgaard
Comment
Comment