Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er vanskeligt at sammenligne Spelmann med de angribere som vi har fået ind i stedet for. Spelmann var ikke rigtig angriber. De spillere vi har fået ind og skrevet kontrakt med erstatter til fulde Spelmann som angriber. Spelmann var heller ikke rigtig kreativ midt eller defensiv midt og hans samarbejde med Ari på den position var aldrig rigtig godt på trods af hans enorme indsats. Så også her mener jeg vi er potentielt bedre stillet med Makrini som kreatør. Forsvaret ser umiddelbart lidt svækket ud med DHs afgang, og en lille forbedring på hb. Ialt synes jeg det ligner at der er mere sammenhæng mellem kæderne og dermed en HOLDmæssig styrkelse og det er måske der vi skal sikre fremgangen. Endeligt er vinduet åbent lang tid endnu og der må handles sent i vinduet også hvis det skønnes nødvendigt. Vi skal, som jeg ser det, undgå at ligge og slås med nedrykningsstregen langt hen i sæsonen og måske "bare" sørge for at ligge til i det brede midterfelt som 7-8 stykker og bygge på Kents spillesystem og få automatismerne på plads så vi klar til et stærkt forår med godt og effektivt spil.
    Det var nu mest MS's fight og løbepensum jeg ikke ser erstattet ...
    Last edited by Plum; 16-07-2015, 19:43.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det var nu mest MS's fight og løbepensum jeg ikke ser erstattet ...
      Festersen har noget af det samme løbepensum.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Det var nu mest MS's fight og løbepensum jeg ikke ser erstattet ...
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Festersen har noget af det samme løbepensum.
        overvejende enig med Onkel Riffel her, omend Festersen måske ikke gør det med den samme fysiske indsats i nærkampene som MS altid var garant for. Min pointe er at JH med nogen gode indkøb måske har fået en bedre sammenhængskraft på holdet, hvor der stadig vises ærgerrighed og vilje samt en relativ god afslutningsstatistik for Festersen og AK når han kommer hjem. Midtbanen er formentlig styrket med Makrini, som jeg håber kan løfte Ari så vi slipper for hans elendige træfsikkerhed i afleveringsspillet, ellers skal der sættes alt ind på at hive Matti hjem eller forsøge med Greve/Azer sammen med Makrini
        Last edited by manner; 17-07-2015, 07:19.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Hvem er selvskrevet i Top5?

          MvT
          FcM og FcK, tænker jeg...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            'Eksperten', Morten Bisgaard, har sit bud på SL 15/16. Bl.a. tipper han, at OB slutter på 8. pladsen!
            Sådan ender SL ifølge Bisgaard
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              'Eksperten', Morten Bisgaard, har sit bud på SL 15/16. Bl.a. tipper han, at OB slutter på 8. pladsen!
              Sådan ender SL ifølge Bisgaard

              I Fodbold FM med Zak Egholm, Esben Hansen og Steffen Dam havde alle tre eksperter os i top-fem i næste sæson.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                I Fodbold FM med Zak Egholm, Esben Hansen og Steffen Dam havde alle tre eksperter os i top-fem i næste sæson.
                Så må vi håbe, der er mere 'ekspert' i dem
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Så må vi håbe, der er mere 'ekspert' i dem
                  Jeg syntes ikke der er meget ekspert over hverken Bisgaard eller Esben Hansen

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    I Fodbold FM med Zak Egholm, Esben Hansen og Steffen Dam havde alle tre eksperter os i top-fem i næste sæson.
                    bliver spændende - med så mange ubekendte - ikke kun i OB men også vores konkurrenter.

                    Slår vores nye folk til? Får Kent det til at fungere fra start af? Og hvordan klare konkurrenterne det - oprykkerne, og de hold der har skiftet trænere.....tror vi ender et sted mellem de 2 "sæt" eksperter.....5-8 alt efter hvor godt og hvor hurtigt vi får det til at spille. Også bliver det nok endnu engang tæt....

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      5-8 alt efter hvor godt og hvor hurtigt vi får det til at spille. Også bliver det nok endnu engang tæt....
                      5-8 plads er absolut også godkendt i min bog.

                      Comment


                        #56
                        1 FCK
                        2 BIF
                        3 EfB
                        4 FCM
                        5 RFC
                        6 AaB
                        7 SDJ
                        8 OB
                        9 AGF
                        10 FCN
                        11 VFF
                        12 Hobro

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          5-8 plads er absolut også godkendt i min bog.
                          bestemt også i min.....især hvis vi ser en fremgang i spillet på banen - at tegningerne til de kommende sæsonner bliver klart, så lever jeg bestemt med endnu en kedelig 8. plads ;)

                          og så håber jeg virkeligt vi holder os i behagelig afstand af stregen.....så der kommer noget ro på - og der bliver plads til de unge. Vil nødigt at fokus igen bliver på ren overlevelse

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            I Fodbold FM med Zak Egholm, Esben Hansen og Steffen Dam havde alle tre eksperter os i top-fem i næste sæson.

                            Top 5 vil være mere end godkendt, og i mine øjne er det nok også at sætte forventningerne en smule for højt. Men jeg er ikke i tvivl om at vi er styrkede ift sidste sæson - med forbehold for om Emil og Falk bliver i klubben, og hvis ikke, at der så bliver hentet kvalificerede afløsere - og vi bør på ingen måde komme i noget der bare ligner nedrykningsfare. Først og fremmest har vi langt mere firepower i de forreste geledder end sidste år, mens midtbane og forsvar vel er noget der ligner status quo. Mit bud er en stille og rolig plads 6-8, men skulle der være mere i det tager jeg selvfølgelig imod med kyshånd

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                              'Eksperten', Morten Bisgaard, har sit bud på SL 15/16. Bl.a. tipper han, at OB slutter på 8. pladsen!
                              Sådan ender SL ifølge Bisgaard
                              Bisgård nævner Mathias Greve som en af de unge spillere, der kan bryde igennem, hvilket selvfølgelig sagtens kan ske, men han nævner slet ikke Mikkel Desler. Nuff said om hans "ekspertise"...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Bisgård nævner Mathias Greve som en af de unge spillere, der kan bryde igennem, hvilket selvfølgelig sagtens kan ske, men han nævner slet ikke Mikkel Desler. Nuff said om hans "ekspertise"...
                                Har Desler ikke slået igennem?

                                Comment

                                Working...
                                X