Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvordan slutter 15/16?

    Ved godt det er svært at vudere trupperne så længe vinduet er åbent. Men hvad pokker. Det er jo bare for sjov og et øjebliks billede. Mit bud er som følger....

    1. Fck
    2. Brøndby
    3. Fcm

    OB slutter 5-7
    Viborg rykker ned.

    #2
    Fck
    fcm
    brøndby
    aab
    ob
    esbjerg
    randers
    fcn
    sdj
    agf
    hobro
    viborg

    Comment


      #3
      Jeg tror vi ender i top 6, også tror jeg at FCM for svært ved at få en medalje. Sæsonen efter et mesterskab er svært, specielt for et hold der ikke er vant til at vinde titler, og holde sig på toppen, samtidig med at de nu også får nogle europæiske kampe (formegentlig). Det samme gælder lidt med Hobro, tror de får det svært efter deres første sæson, som jo var over al forventning. Og ja er enig i at Viborg også ser ud til at få det svært. Og er lige som dig enig i at FCK bliver mestre, med det de har købt ind, samtidig med at det er ved at være nogle sæsoner siden de sidst har vundet, så statistisk set skal det jo lykkedes for dem i år :P.

      Men som sagt tror jeg vi ende i top 6, men synes ikke at der er stor forskel på holdene uden for top 2-3, så alt fra 4-8 ser jeg som en mulighed.

      Comment


        #4
        FC København
        Brøndby
        Randers
        FC Midtjylland
        AaB
        OB
        Esbjerg
        FC Norsjælland
        SønderjyskE
        AGF
        Hobro
        Viborg

        Comment


          #5
          FCK, FCM og BIF tager de første 3; Randers nr 4. Derefter bliver det mere åbent: Ser et felt, hvor vi ligger i mellem 5-8: AaB, Esbjerg, FCN og OB. Nr 7 virker ok realistisk og ville være helt ok i min bog. Derefter kommer Hobro og Sønderjyske, som begge klarer den, og det bliver så imellem AGF og Viborg at trække det korte strå. Her tror jeg AGF må ned; tror deres defensiv kollapser.

          Comment


            #6
            1:FCK
            2:Brøndby
            3:AAB
            4:FCM
            5:OB
            6:FCN
            7:Randers
            8:EFB
            9:VFF
            10:AGF
            11:Sdj
            12:Hobro
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              I scorer AAB ret højt selvom de ikke har haft tilgange og har mistet Thelander, deres cheftræner og formentligt ikke kommer til at bruge deres topscorer ret meget .. ?

              http://www.bold.dk/transfers/superligaen/
              Last edited by Plum; 15-07-2015, 05:52.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                I scorer AAB ret højt selvom de ikke har haft tilgange og har mistet Thelander, deres cheftræner og formentligt ikke kommer til at bruge deres topscorer ret meget .. ?

                http://www.bold.dk/transfers/superligaen/
                De har stadig et godt hold, med en god defensiv (og mon ikke man henter en erstatning for Thelander), en god midtbane og en potent offensiv, selv uden AK (især hvis de kan få gang i Helenius). Derudover er Lars Søndergaard en rutineret ræv, og de har en af DKs bedste målmænd, på trods af at han også havde lidt guldtømmermænd i sidste sæson (som resten af holdet).

                Hvis de får en god start på sæsonen, kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne spille med om medaljer. Randers overpræsterede sidste sæson, FCM tror jeg kommer til at få det meget tungt med at skulle spille både Europæisk og SL, og jeg kan ikke se hvem ud over de nævnte, der skulle være bedre end AAB på papiret. Jeg tror ikke på Frederiksen i EFB, og selvom jeg tror FCN kommer til at forbedre sig, kan jeg ikke se dem være bedre end AAB på nogen parametre.

                Så skulle det være os... (Anti-jinx! Anti-jinx! Anti-AGF-jinx-batspray!)
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Sjov leg
                  Jeg tror på en tæt sæson igen. BIF og FCK tror jeg får et parløb i toppen med FCMs individuelle kvaliteter på næste plads. Det koster dem med ChL-kval kampe, og måske gruppespil og som minimum EL-spil. Modsat ende af tabellen tror jeg FCN får noget at kæmpe med sammen med AGF, Haderslev og Hobro, hvis vi ellers formår at give dem en skidt start på sæsonen, så kan de godt ende som humlebien der fandt ud af at vingerne ikke kan bære den. Midterfeltet er resten, og der bliver tæt og hård kamp. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan slutte som 4er, men vi kan også sagtens slutte som 8 igen med det unge hold og den nye spillestil.

                  Summasumarum:
                  1-2. FCK/BIF
                  3. FCM
                  4-8. RFC/AaB/OB/EfB/VFF/
                  10/12. FCN/Sdr.J./Hobro/AGF
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Sjov leg
                    Jeg tror på en tæt sæson igen. BIF og FCK tror jeg får et parløb i toppen med FCMs individuelle kvaliteter på næste plads. Det koster dem med ChL-kval kampe, og måske gruppespil og som minimum EL-spil. Modsat ende af tabellen tror jeg FCN får noget at kæmpe med sammen med AGF, Haderslev og Hobro, hvis vi ellers formår at give dem en skidt start på sæsonen, så kan de godt ende som humlebien der fandt ud af at vingerne ikke kan bære den. Midterfeltet er resten, og der bliver tæt og hård kamp. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan slutte som 4er, men vi kan også sagtens slutte som 8 igen med det unge hold og den nye spillestil.

                    Summasumarum:
                    1-2. FCK/BIF
                    3. FCM
                    4-8. RFC/AaB/OB/EfB/VFF/
                    10/12. FCN/Sdr.J./Hobro/AGF
                    Jeg vil godt sætte en fadøl på, at FCN kommer til at overraske positivt og slutte i top-seks.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      1. FCK
                      2. BIF
                      3. FCM
                      4. RFC
                      5. OB
                      6. AaB
                      7. EfB
                      8. AGF
                      9. SDJ
                      10. FCN
                      11. VFF
                      12. Hobro
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg vil godt sætte en fadøl på, at FCN kommer til at overraske positivt og slutte i top-seks.
                        det er en aftale
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Fcn har altid deres plastic græs at falde tilbage på. Det skal nok give dem en god midter placering. Tror deres hjemmebane skaffer dem 10-15 point på en sæson. Deres største problem er i mine øjne træneren. Ham har jeg ikke meget tiltro til .....

                          Comment


                            #14
                            FCK
                            BIF
                            FCM
                            Randers
                            AAB
                            OB
                            EFB
                            AGF
                            Sønderjyske
                            VFF
                            Hobro
                            FCN

                            Top 3 virker IMO selvskreven. Så er der et ret stort midterfelt hvor jeg tror at vi lige kan snige os i top6, og så er der bunden. Jeg tror ikke VFF rykker ned, men de kommer heller ikke højere end en 10. Plads . Hobro tænker jeg får en svær sæson, og det kan lige så vel være dem som FCN som rykker ned, jeg har dog valgt FCN da jeg mener at de har en meget overvurderet trup, og ikke virker til at have travlt med at styrke den. Måske er der også lidt ønsketænkning over det..

                            Comment


                              #15
                              FCN rykker ned Arghhhhhh
                              Jeg tror også de får en svær sæson.
                              Meeeeeeeeeen

                              Comment

                              Working...
                              X