Ved godt man ikke skal ligge for meget i diverse afstemninger rund omkring, da nogle bare stemmer på deres eget hold, uanset om de mener det eller ej. Men på tipsbladet, er der en afstemning om, hvilken klub der har handlet bedst ind i transfervinduet. Her fører FCK ikke så overraskende, men vi ligger faktisk nr. 2. Om det bare er fordi, der er mange OB fans der har været inde og stemme, eller om andre synes vi har handlet godt ind, ved jeg ikke.
Men også flere eksperter har da været ude og rose vores transfers, og flere har os jo også til at slutte i top 5, så helt skidt kan vi jo ikke have gjort det. Jeg er også selv meget tilfreds med vinduet indtil videre, og får vi AK allerede nu, samt en god målmand, ja så må det vil næsten siges at være til topkarakter, når man tænker på vi også fortsat har både Emil og Falk.
Men også flere eksperter har da været ude og rose vores transfers, og flere har os jo også til at slutte i top 5, så helt skidt kan vi jo ikke have gjort det. Jeg er også selv meget tilfreds med vinduet indtil videre, og får vi AK allerede nu, samt en god målmand, ja så må det vil næsten siges at være til topkarakter, når man tænker på vi også fortsat har både Emil og Falk.
Comment