Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ved godt man ikke skal ligge for meget i diverse afstemninger rund omkring, da nogle bare stemmer på deres eget hold, uanset om de mener det eller ej. Men på tipsbladet, er der en afstemning om, hvilken klub der har handlet bedst ind i transfervinduet. Her fører FCK ikke så overraskende, men vi ligger faktisk nr. 2. Om det bare er fordi, der er mange OB fans der har været inde og stemme, eller om andre synes vi har handlet godt ind, ved jeg ikke.
    Men også flere eksperter har da været ude og rose vores transfers, og flere har os jo også til at slutte i top 5, så helt skidt kan vi jo ikke have gjort det. Jeg er også selv meget tilfreds med vinduet indtil videre, og får vi AK allerede nu, samt en god målmand, ja så må det vil næsten siges at være til topkarakter, når man tænker på vi også fortsat har både Emil og Falk.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Ved godt man ikke skal ligge for meget i diverse afstemninger rund omkring, da nogle bare stemmer på deres eget hold, uanset om de mener det eller ej. Men på tipsbladet, er der en afstemning om, hvilken klub der har handlet bedst ind i transfervinduet. Her fører FCK ikke så overraskende, men vi ligger faktisk nr. 2. Om det bare er fordi, der er mange OB fans der har været inde og stemme, eller om andre synes vi har handlet godt ind, ved jeg ikke.
      Men også flere eksperter har da været ude og rose vores transfers, og flere har os jo også til at slutte i top 5, så helt skidt kan vi jo ikke have gjort det. Jeg er også selv meget tilfreds med vinduet indtil videre, og får vi AK allerede nu, samt en god målmand, ja så må det vil næsten siges at være til topkarakter, når man tænker på vi også fortsat har både Emil og Falk.
      Der må være andre der synes det. 70% af stemmerne på de der online afstemninger kommer fra BIF/FCK.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Jeg stemte så ikke på os, men så godt vi ligger nummer 2.

Og glæder mig til at se hvad der kommer ind frem til vinduet slutter, og ikke mindst hvad der forsvinder :(

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Jeg stemte så ikke på os, men så godt vi ligger nummer 2.

Og glæder mig til at se hvad der kommer ind frem til vinduet slutter, og ikke mindst hvad der forsvinder :(
          Hvem stemte du på? Ja, jeg var forudsigelige og automatstemte på OB. Men jeg synes faktisk SE har handlet rigtig fornuftigt ind til pris/stil.

MvT

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Hvem stemte du på? Ja, jeg var forudsigelige og automatstemte på OB. Men jeg synes faktisk SE har handlet rigtig fornuftigt ind til pris/stil.

MvT
            Jeg gik lidt til FCK.

Ham den nye gut de har skaffet (ham der spillede sydamerikansk CL) tror jeg bliver et super bekendtskab.
            Og er faktisk primært ham der gjorde udslaget.

Jeg mangler lige at vi f.eks. beholder Falk og får AK ind.
            Holder vi på Falk er det jo tæt på at være en fantastisk handel.

Lidt ligesom hvis Sisto blive på Heden.

Comment

Der må være andre der synes det. 70% af stemmerne på de der online afstemninger kommer fra BIF/FCK.

MvT
              men vi er vel også et af de hold der har handlet bedst/ været mest aktiv.....fck og søndejydske har også handlet godt ind - ellers er det vel så som så er det ikke?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                men vi er vel også et af de hold der har handlet bedst/ været mest aktiv.....fck og søndejydske har også handlet godt ind - ellers er det vel så som så er det ikke?
                FCM fortjener vel lidt plusser i bogen. Kian Hansen, Royer, Mabil ind. Indtil videre kun Igboun ud. Kan de holde Sisto, er det vel en signing i sig selv - lidt a la Falk hos os.

AGF har sagt farvel til 10 og hentet 6. Men om det er godt handlet, er der ingen der kan vide endnu. Synes der er for mange spørgsmålstegn.

I bunden flopper FCN, AaB og BIF.

MvT

Comment

FCM fortjener vel lidt plusser i bogen. Kian Hansen, Royer, Mabil ind. Indtil videre kun Igboun ud. Kan de holde Sisto, er det vel en signing i sig selv - lidt a la Falk hos os.

AGF har sagt farvel til 10 og hentet 6. Men om det er godt handlet, er der ingen der kan vide endnu. Synes der er for mange spørgsmålstegn.

I bunden flopper FCN, AaB og BIF.

MvT
                  ja ok fcm har jeg nok glemt - GF.....ved godt de har handlet men ikke noget jeg rigtigt har bidt mærke i

- måske fordi jeg holder mere øje med OB ;)

Men det er måske også tidligt nok at bedømme handlerne....for det første kan eks. falk jo stadig forlade os - hvem får vi ind som erstatning? Og for det andet så skal vi jo se hvordan de nye folk slår til/falder ind på holdet.

fx. Makrini - lyder som en forstærkning og en spændende spiller - men kommer han til at passe ind? Vi får vel svaret over de næste par runder

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ja ok fcm har jeg nok glemt - GF.....ved godt de har handlet men ikke noget jeg rigtigt har bidt mærke i

- måske fordi jeg holder mere øje med OB ;)

Men det er måske også tidligt nok at bedømme handlerne....for det første kan eks. falk jo stadig forlade os - hvem får vi ind som erstatning? Og for det andet så skal vi jo se hvordan de nye folk slår til/falder ind på holdet.

fx. Makrini - lyder som en forstærkning og en spændende spiller - men kommer han til at passe ind? Vi får vel svaret over de næste par runder
                    Jeg havde troet at GF's kæmpe ind-ud-fest ville skabe meget mere ustabilitet og rod, men jeg var imponeret hvor godt organiseret de var. Heldigvis var det mod BIF. VFF må gerne lige få dem ned på jorden igen.

MvT

Comment

Hobro får det som forventet svært i denne sæson. De er en skygge af sig selv og har fuldstændig mistet magien fra sidste sæson..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hobro får det som forventet svært i denne sæson. De er en skygge af sig selv og har fuldstændig mistet magien fra sidste sæson..
                        det er meget tidligt i sæsonen endnu, men jeg er enig i at Hobro ser ramte ud. De har vel spillet som forventet, men forskellen fra sidste sæson og de 2 kampe er vel at det har været "stolpe ud" i denne sæson. Hvilsom salget bidt dem hårdt i disse 2 kampe. De mister de %er der reddede dem sidst...langsomt mister de troen på at de har evnerne til at levere overraskelser på stribe igen. Næste weekend skal de til BIF, det må være HIFs ønske modstander pt med den fine statistik de fik opbygget med 3 sejre i bagagen
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Efb endnu engang ved at sælge ud. Men de laver sgu nogle gode salg. Tror faktisk af et salg som dette giver dem penge til at forstærke sig ydeligere og at de får en god sæson.
                          Men hvis RJL er 10-11 mill værd. Hvad er Falk så ikke værd?

http://www.bold.dk/nyt/avis-az-har-b...esbjerg-profil

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Efb endnu engang ved at sælge ud. Men de laver sgu nogle gode salg. Tror faktisk af et salg som dette giver dem penge til at forstærke sig ydeligere og at de får en god sæson.
                            Men hvis RJL er 10-11 mill værd. Hvad er Falk så ikke værd?

http://www.bold.dk/nyt/avis-az-har-b...esbjerg-profil
                            Jonas Knudsen ryger vel også inden vinduet klapper i. Hvis de handler lige så dårligt ind som sidste år, så bliver de det rigeste hold i 1. division.

MvT

Comment

Jonas Knudsen ryger vel også inden vinduet klapper i. Hvis de handler lige så dårligt ind som sidste år, så bliver de det rigeste hold i 1. division.

MvT
                              Mon ikke at de kan erstatte de 2 backer med kvalitet plus forstærke truppen ydeligere når de har 18-20 mill ekstra i banken.. Jeg tror på at Esbjerg ender i Top 6-7 sammen med os..
                              At sælge RJL for 10-11 mill kroner er klasse og får min undren til at stige over at vi endnu ikke har afsat Falk, når de kan sælge en back på samme alder for så mange penge. Og han var ikke engang med til U21 EM

Comment

MvT
                                det er vel potentielt også sådan en situation vi kan ende i om et par år.....de har haft en ung og talentfuld trup - de har jo ambitioner og skal videre, det skal så helst ske gradvist.

- ud over falk - som jo stadig kan skydes af dette vindue, så kan vi jo pludselig stå i en situation hvor desler, greve og jjt eksempelvis bliver solgt i samme vindue

Comment

Working...
                                X