Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan slutter 15/16?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har Desler ikke slået igennem?
    Vil også mene, at Desler har slået igennem. Fast mand sidste sæson. Så det er da en dårlig ekspert, hvis ghan fremhæver Desler, som en der kan bryde igennem. Imo.
    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har Desler ikke slået igennem?
      I mine øjne skal Desler jo stadig bevise at han ikke er et one shot wonder. men selvf enig i at han gjorde det godt sidste år.

      Comment


        #63
        1: FCK
        2: FCM
        3: Bif
        4: RFC
        5: OB
        6: Aab
        7: AGF
        8: Esbjerg
        9: FCN
        10: Hobro
        11: Sønderjydske
        12: Viborg

        Comment


          #64
          Nu har FCK jo så lige forstærket sig med William Kvist. Jeg må nok indrømme at jeg griner, hvis de ikke vinder mesterskabet i år. Med alle de dyre køb, lønninger og store profiler de har købt :P

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
            Nu har FCK jo så lige forstærket sig med William Kvist. Jeg må nok indrømme at jeg griner, hvis de ikke vinder mesterskabet i år. Med alle de dyre køb, lønninger og store profiler de har købt :P
            Ja det er pænt vildt. Når de får alle mand klar vil de have spillere uden for truppen der vil kunne forstærke OB..
            Men vil til enhver tid hellere se FCK vinde end BIF/FCM..

            FCK og Brøndby køber ikke flere spillere i dette vindue umiddelbart så vi skal 100% ikke frygte Falk til dem. Kun FCM kan man frygte nu hvis de sælger Sisto eller kvaller til CL..
            Så det lugter af udland eller forlængelse
            Last edited by fmprOB; 17-07-2015, 17:08.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
              Nu har FCK jo så lige forstærket sig med William Kvist. Jeg må nok indrømme at jeg griner, hvis de ikke vinder mesterskabet i år. Med alle de dyre køb, lønninger og store profiler de har købt :P
              Kan da heller ikke se hvem der skulle vinde det hvis FCK ikke vinder. Ingen billige mesterskaber i den kommende sæson.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Kan da heller ikke se hvem der skulle vinde det hvis FCK ikke vinder. Ingen billige mesterskaber i den kommende sæson.
                heldigvis. Jeg brækker mig hvis den ryger til FCM igen

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja det er pænt vildt. Når de får alle mand klar vil de have spillere uden for truppen der vil kunne forstærke OB..
                  Men vil til enhver tid hellere se FCK vinde end BIF/FCM..

                  FCK og Brøndby køber ikke flere spillere i dette vindue umiddelbart så vi skal 100% ikke frygte Falk til dem. Kun FCM kan man frygte nu hvis de sælger Sisto eller kvaller til CL..
                  Så det lugter af udland eller forlængelse
                  Jeg forstår ikke helt de kan handle så kraftigt ind som de har gjort. Om det er fordi de har nogle store sponsor gutter eller lign. det ved jeg ikke, men et eller andet gør de rigtigt. Hvis bare OB havde hentet én af de spillere FCK har formået at hente, ja så ville jeg klappe lidt ekstra i mine små hænder :P ;)

                  Comment


                    #69
                    Det er ikke mindst på baggrund af plusser i regnskabet fremfor minusser ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #70
                      De er ikke de eneste 'eksperter' som forudser vi får en god sæson!
                      https://www.facebook.com/DRSporten/p...type=1&theater
                      Det er sku lidt spændende og se om de får ret. Er måske bare lidt bange for at vi måske sætter næsen lidt for højt. Vi er stadig i gang med en proces. :)

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja det er pænt vildt. Når de får alle mand klar vil de have spillere uden for truppen der vil kunne forstærke OB..
                        Men vil til enhver tid hellere se FCK vinde end BIF/FCM..

                        FCK og Brøndby køber ikke flere spillere i dette vindue umiddelbart så vi skal 100% ikke frygte Falk til dem. Kun FCM kan man frygte nu hvis de sælger Sisto eller kvaller til CL..
                        Så det lugter af udland eller forlængelse

                        Helt enig , faktisk langt hellere FCK end FCM/BIF .
                        Tror også vi kan stryge FCK/BIF ift Falk , men er du gal det vil smerte langt ind i sjælen hvis FCM henter Falk ..Håber iøvrigt ikke FCM kvalificerer sig til CHL , men gerne EL.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Helt enig , faktisk langt hellere FCK end FCM/BIF .
                          Tror også vi kan stryge FCK/BIF ift Falk , men er du gal det vil smerte langt ind i sjælen hvis FCM henter Falk ..Håber iøvrigt ikke FCM kvalificerer sig til CHL , men gerne EL.
                          FCM der kvalificerer sig til CL vil være en sort dag. De skal ikke have 100-150 mill ekstra at lege med..
                          De skal have modgang, dundrende underskud og et ødelagt ungdomssystem(pga alt for mange profil indkøb)..
                          Så skinner min sol igen. Og den dag hvor ham sugerdaddy trækker sig og de melder ud at de vil være en udviklingsklub(fordi de ingen penge har) vil komme op i min top 10 over bedste dage ever..
                          Men ellers ønsker jeg dem alt mulig held og lykke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            FCM der kvalificerer sig til CL vil være en sort dag. De skal ikke have 100-150 mill ekstra at lege med..
                            De skal have modgang, dundrende underskud og et ødelagt ungdomssystem(pga alt for mange profil indkøb)..
                            Så skinner min sol igen. Og den dag hvor ham sugerdaddy trækker sig og de melder ud at de vil være en udviklingsklub(fordi de ingen penge har) vil komme op i min top 10 over bedste dage ever..
                            Men ellers ønsker jeg dem alt mulig held og lykke
                            Igen er vi helt enige , lad bastarden dø ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Igen er vi helt enige , lad bastarden dø ..
                              Jo hurtigere jo bedre

                              Comment


                                #75
                                Slutstillingen bliver det her, mærk jer mine ord :D

                                1 - FCK
                                2 - OB
                                3 - Randers
                                4 - BIF
                                5 - FCM
                                6 - Esbjerg
                                7 - AAB
                                8 - Sønderjyske
                                9 - Hobro
                                10 - FCN
                                11 - AGF
                                12 - Viborg

                                Comment

                                Working...
                                X