Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Du mener vel ikke helt seriøst at du hellere vil have Tørnes på kassen end Koval?
    Hvorfor ikke? Er egentlig også tæt på at foretrække Radza. Så svagt synes jeg Koval har stået. Klart ringest i ligaen. På trods af nogle øretæver i starten synes jeg Tørnes virkede mere sikker i sine indgreb.

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Hvis manden har stået CL kampe og før har præsteret hæderligt kan manden jo godt.

Individet er det samme som før - rammerne er bare anderledes. Han præsterer bare ikke som han har gjort, det er vel her vi kan se om vi kan finde niveauet igen...
      Kan det være et af de unge talenter som ser yderst lovende og bliver spået en stor fremtid , men så falder helt sammen og derefter aldrig når samme niveau ?

Er der mon nogle som har set noget til hvordan han har stået de sidste 1-2 år Under den forrige udlejning ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Hvorfor ikke? Er egentlig også tæt på at foretrække Radza. Så svagt synes jeg Koval har stået. Klart ringest i ligaen. På trods af nogle øretæver i starten synes jeg Tørnes virkede mere sikker i sine indgreb.
        Syntes faktisk Frederik Holst virkede mere sikker da han måtte trække i målmands trøjen i en EL kamp hvor LR blev udvist .
        Man er ved at skide en grøn snemand hver gang Koval går ud til et indlæg .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Syntes faktisk Frederik Holst virkede mere sikker da han måtte trække i målmands trøjen i en EL kamp hvor LR blev udvist .
          Man er ved at skide en grøn snemand hver gang Koval går ud til et indlæg .
          Der er nogle helt basale ting han mangler, rent målmandsteknisk... dem manglede Toppel også, men han havde så sine reflekser til at veje op for det, OG han evner at bokse en bold væk, i stedet for at nærmest bokse bolden ned for fødderne af nærmeste modstander...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Der er nogle helt basale ting han mangler, rent målmandsteknisk... dem manglede Toppel også, men han havde så sine reflekser til at veje op for det, OG han evner at bokse en bold væk, i stedet for at nærmest bokse bolden ned for fødderne af nærmeste modstander...

Mvh

MaxHH
            Så Patrick Nielsen ville jo være et fremskridt. .. ;-)
            Last edited by andlox; 14-12-2015, 17:11.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Enig. Vi snakkede herinde om, at vi måske havde den dårligste keeper i ligaen da Toppen stod. Nu er det jo endnu værre. Jeg kan på ingen måde se Koval udvikle sig til en stærk målmand. Jeg har set seriemålmænd der er stærkere på dødbolde end han er. Derudover dropper han fælt, og med undtagelse af Randerskampen er det jo ikke mange redninger han har haft, hvor man tænker, WOW. Jeg er på ingen måde målmandstræner eller noget, men hold nu kæft man skal være optimistisk, hvis han i løbet af 3 måneders vinterpause kan udvikle sig til en acceptabel superliga målmand!
              Jeg tror også meget det er mentaliteten, selvtilliden selvfølgelig, men mere bekymrende også at det bare er hans stil, og vi derfor får noget lignende at se i foråret...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Min vurdering var at han muligvis kunne være klar midt i Marts. Så var der gået 7 måneder fra operationen... Var det ikke ca det Bashkim brugte?
                Der må jeg melde pas... men det kan vel godt tage 7 måneder at komme tilbage på træningsbanen, og så går der lidt tid med at finde formen, og derfor bliver meldingen at det er sidst i foråret, for at være sikker på ikke at "love" for meget... Så tænker du måske godt kan have ret i en 7 måneders tid...

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Jeg er nu ret sikker at det er mentalt den er gal med Koval, jeg vil mene at vi skal have vor sportdpsykolog på banen, hvis han da stadig er ansat.
                  Efter Randers kampen(Kovals klart bedste) var det også et emne, hvor Koval også takkede Lars Høgh for at have bygget ham op igen efter forrige kamps nedtur... Tror bestemt det er et emne når det gælder Koval...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Der må jeg melde pas... men det kan vel godt tage 7 måneder at komme tilbage på træningsbanen, og så går der lidt tid med at finde formen, og derfor bliver meldingen at det er sidst i foråret, for at være sikker på ikke at "love" for meget... Så tænker du måske godt kan have ret i en 7 måneders tid...
                    jeg synes 7 mdr. er kort tid for sådan en skade, det er muligt at det kan lade sig gøre på den tid, og måske i specielle tilfælde også hurtigere. Det er dog vanskeligt (umuligt) at sammenligne den samme skade på 2 forsk. spillere. Jeg tænker her at krop og gener er forskellige fra person til person, og det som nogen er 7 mdr. om, er andre måske 9 mdr. om at komme fuldstændigt over. Det vigtigste må være for alle parter at der ikke forceres noget
                    Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg synes 7 mdr. er kort tid for sådan en skade, det er muligt at det kan lade sig gøre på den tid, og måske i specielle tilfælde også hurtigere. Det er dog vanskeligt (umuligt) at sammenligne den samme skade på 2 forsk. spillere. Jeg tænker her at krop og gener er forskellige fra person til person, og det som nogen er 7 mdr. om, er andre måske 9 mdr. om at komme fuldstændigt over. Det vigtigste må være for alle parter at der ikke forceres noget
                      Jeg skal bestemt heller ikke kloge mig på det, suger egentlig mest til mig her, så skal overhovedet ikke kunne sige hvad der er mest sandsynligt...
                      Jeg er dog helt enig, det kan ikke rigtig sammenlignes tænker jeg også, og der er vel også flere grader af en sådan skade..? Ligesom man kan brække armen på forskellige måder... Ja jeg er lidt på bar bund...

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Jeg er nu ret sikker at det er mentalt den er gal med Koval, jeg vil mene at vi skal have vor sportdpsykolog på banen, hvis han da stadig er ansat.
                        Da kan du have ret. Men målmandspositionen kræver for de største mentale stabilitet i et fodboldhold. Når Koval mangler det er der ikke mange fremtid i ham for os. Det bruger tid og den har han ikke. Hvis han ville være "vores" dreng så ville jeg sige "lad os investere, lad os give ham tid" men han vil sikker gå tilbage i sommer. Så ville jeg hellere se Tørnes eller Radza mellem stængerne i foråret end at skabe en "sæler-beskyttelse-station" i OB for en ukrainske fluesnapper som rejser hjemme allerede i flere måneder.
                        Det ville være bedre at give Radza spilletid for at se om der er fremtid i ham.
                        Last edited by andlox; 14-12-2015, 19:38.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Helt enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Helt enig.
                            Den er jeg med på

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Helt enig.
                              Det er vel ikke utænkeligt at den beslutning allerede er taget... Jeg synes ikke at se det mindste tegn på at Radza har en fremtid i OB...
                              Den er ikke ment imod Radza, men der har indtil videre intet været om en forlængelse... Så er der selvfølgelig en større kabale på målmandsposten der gør det hele lidt uoverskueligt, men jeg har svært ved at se andet end at han kommer i klemme, desværre...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det er vel ikke utænkeligt at den beslutning allerede er taget... Jeg synes ikke at se det mindste tegn på at Radza har en fremtid i OB...
                                Den er ikke ment imod Radza, men der har indtil videre intet været om en forlængelse... Så er der selvfølgelig en større kabale på målmandsposten der gør det hele lidt uoverskueligt, men jeg har svært ved at se andet end at han kommer i klemme, desværre...
                                Noget der undrede mig, var at Ousager fik kampe på reserveholdet fremfor Radza efter det var blevet meddelt, at Ousager ikke ville fortsætte i klubben. Det er vel også en indikation.

MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Working...
                                X