Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg har set ham spille én gang (bortset fra i søndags), så jeg kan ikke sige hvor stort talentet er... men har fået at vide at det er stort, og da vores førstekeeper blev langtidsskadet, synes jeg det var et passende tidspunkt at lade ham få chancen. Hvis Tørnæs næste kamp, var Kent tydeligvis ikke enig... ,o)

    Ang. at sætte udvikling i stå... så har jeg svært ved at se det. Forventningerne er så små til målmænd i OB efterhånden, at han vel nærmest ikke kunne underpræstere i forhold til de ting vi har været vidne til på stregen de sidste par år...

    Mvh

    MaxHH
    Hvis man bliver smidt for tidligt for løverne kan ens psyke godt få et knæk, hvilket vil få stor indflydelse på udviklingen.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Vi har næppe råd til at hente en målmand der ikke laver fejl... ergo går jeg ud fra at vi kommer til at komme til se fejl på posten. Og derfor ville jeg hellere se en af vores egne gøre det, fremfor en lejesvend, der holdt en af vores udenfor... ,o)

      Mvh

      MaxHH
      Jeg tror heller ikke de målmænd findes... Alle laver da fejl, men vi skal da selvfølgelig gå efter at styrke os, ellers kunne vi jo også bare bruge Magnus på backen og have undladt at købe Lund... Det skal da også give lidt mening...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Pointen jeg prøvede at lave var at eftersom vi ikke kommer i nærheden af at få en klassekeeper, kommer det ikke til at betyde så stor forskel på niveauet, om vi henter en mellemgod erfaren, eller bruger et uprøvet talent... altså, forskellen mellem de to er minimal, at jeg hellere vil se Radza udvikle sig, end se på en ligegyldig spiller ikke gøre det... ,o)

        Mvh

        MaxHH
        Vi skal da bare fortsætte med at forsøge at styrke posten som vi hele tiden har gjort det, vi skal da ikke til at sætte det hele i stå bare fordi en måske/måske ikke 1. keeper gik i stykker, eller fordi vi ikke lige kan få det ypperste... Nu findes der andet imellem "uprøvet talent" og "klassekeeper" end blot - ligegyldige spillere med kun minimalt bedre niveau end uprøvet talent... det er jo bare useriøst nu...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Hvis man bliver smidt for tidligt for løverne kan ens psyke godt få et knæk, hvilket vil få stor indflydelse på udviklingen.

          MvH ChrisOB
          Bestemt... men han er jo ikke sytten år gammel. Han er 21.

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Vi skal da bare fortsætte med at forsøge at styrke posten som vi hele tiden har gjort det, vi skal da ikke til at sætte det hele i stå bare fordi en måske/måske ikke 1. keeper gik i stykker, eller fordi vi ikke lige kan få det ypperste... Nu findes der andet imellem "uprøvet talent" og "klassekeeper" end blot - ligegyldige spillere med kun minimalt bedre niveau end uprøvet talent... det er jo bare useriøst nu...
            Som vi kan tiltrække? Tja, det blev så Tørnæs, og der ville jeg hellere spille Radza... det kan du så mene er useriøst alt det du vil... ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Bestemt... men han er jo ikke sytten år gammel. Han er 21.

              Mvh

              MaxHH
              Ja men med kun 25 minutters mere praktisk erfaring end en 17-årig. Alle, der uprøvet bliver smidt for løverne for tidligt, har en risiko for at knække psykisk, og så mister de lige præcis de procenter, der skal til for at fortsætte sin udvikling. Det ville ikke være første gang, sådan noget sker, det ville heller ikke være den sidste. Så hvis Tørnes starter inde på søndag, så tror jeg faktisk, at det er bl.a af hensyn til Radza; fordi trænerne, herunder Lars Høgh, hver dag vurderer spillernes mentale parathed; og derfor vil være tilbageholden med at satse med en ung og uprøvet keeper. Igen - specielt fordi vores centrale akser endnu ikke har fundet hverken hinanden eller sig selv.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Ja men med kun 25 minutters mere praktisk erfaring end en 17-årig. Alle, der uprøvet bliver smidt for løverne for tidligt, har en risiko for at knække psykisk, og så mister de lige præcis de procenter, der skal til for at fortsætte sin udvikling. Det ville ikke være første gang, sådan noget sker, det ville heller ikke være den sidste. Så hvis Tørnes starter inde på søndag, så tror jeg faktisk, at det er bl.a af hensyn til Radza; fordi trænerne, herunder Lars Høgh, hver dag vurderer spillernes mentale parathed; og derfor vil være tilbageholden med at satse med en ung og uprøvet keeper. Igen - specielt fordi vores centrale akser endnu ikke har fundet hverken hinanden eller sig selv.

                MvH ChrisOB
                25 minutter, og fire års træning, og fire års kampe (ungdoms- og reservehold, men stadig kampe) mere end en 17 årig...

                Og jeg har ikke tænkt mig at buhe Tørnæs ud... men jeg ville have elsket at juble over Radza.

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Som vi kan tiltrække? Tja, det blev så Tørnæs, og der ville jeg hellere spille Radza... det kan du så mene er useriøst alt det du vil... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH
                  Jeg har jo ikke sagt noget om det er useriøst at mene sådan om Tørnæs vs. Radza... Det var useriøst at koge et helt felt af målmænd mellem "uprøvet talent" og "klassekeeper" ned til, en minimal forskel...

                  Jeg er enig i det givne tilfælde der hedder Tørnes, hvis det var fordi Tørnes skulle være 1. målmand...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg har jo ikke sagt noget om det er useriøst at mene sådan om Tørnæs vs. Radza... Det var useriøst at koge et helt felt af målmænd mellem "uprøvet talent" og "klassekeeper" ned til, en minimal forskel...

                    Jeg er enig i det givne tilfælde der hedder Tørnes, hvis det var fordi Tørnes skulle være 1. målmand...
                    I det snævre felt vi har at vælge mellem, som vi har råd til, og som kunne være interesseret i OB, tror jeg det er meget dækkende... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      I det snævre felt vi har at vælge mellem, som vi har råd til, og som kunne være interesseret i OB, tror jeg det er meget dækkende... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH
                      Ja, hvis det da er så snævert... men den påstand tror jeg heller ikke på...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ja, hvis det da er så snævert... men den påstand tror jeg heller ikke på...
                        Vi snakker dygtige målmænd, der enten er uden kontrakt eller ret billige, ikke har de store lønkrav, og er villige til at spille for en klub uden europæisk fodbold hverken i år eller (sandsynligvis) næste år... tror sgu ikke det er frit valg på alle hylder... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Vi snakker dygtige målmænd, der enten er uden kontrakt eller ret billige, ikke har de store lønkrav, og er villige til at spille for en klub uden europæisk fodbold hverken i år eller (sandsynligvis) næste år... tror sgu ikke det er frit valg på alle hylder... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH
                          Ingen snakker om frit valg på alle hylder...
                          Ja de skal nærmest være klar på at hoppe direkte i graven, og det kan jeg da godt se der ikke er mange der vil, men tror som sagt heller ikke det er så slemt som det gøres til...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ingen snakker om frit valg på alle hylder...
                            Ja de skal nærmest være klar på at hoppe direkte i graven, og det kan jeg da godt se der ikke er mange der vil, men tror som sagt heller ikke det er så slemt som det gøres til...
                            Der er med garanti en del at vælge imellem... men er de bedre end Radza kunne blive efter en håndfuld kampe på højeste danske niveau? We will never know... ,o)

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Der er med garanti en del at vælge imellem... men er de bedre end Radza kunne blive efter en håndfuld kampe på højeste danske niveau? We will never know... ,o)

                              Mvh

                              MaxHH
                              Det er der stensikkert mange der ikke ville være, og stensikkert mange der vil... og så er egentlig vi tilbage ved starten...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                http://mobil.bold.dk/nyt/ob-regner-i...d-denne-saeson

                                nu det sagt nogle gange - hent så en mere!! Spændene at se hvad der kan hives op ad hatten

                                Comment

                                Working...
                                X