Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det ville være fantastisk og det ville helt sikkert give stabilitet på pladsen. Der vil være monstersurt for Falkesgård, men han må bare tage kampen op.
    Ja sådan er livet bare en klub der gerne vil med i toppen.. Han må bare give den en skalle hvis scenariet skulle opstå
    Last edited by fmprOB; 16-12-2015, 20:38.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Ham her har stadig ingen ny klub til 1. januar (kræver selvfølgelig nok at vi kan komme af med Koval)

      http://www.transfermarkt.co.uk/par-h.../spieler/37217
      Bliver nok svært at slippe af med Koval mm at den klub der ejer ham pludselig skal bruge ham

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Bliver nok svært at slippe af med Koval mm at den klub der ejer ham pludselig skal bruge ham
        Måske de kan leje ham til en anden klub. De vil jo sikker at han får spilletid for at udvikle sig og ikke at han sidder på bænken. Så hvis han er ud af holdet hos os så skulle de være interesseret at finde en løsning og at sende ham videre.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg er overbevist om at det ville give stabilitet på pladsen. Falkesgaard som backup der giver konkurrence og Radza hvis man stadig tror på ham. Ellers må et nyt målmandstalent findes
          Jeg er egentlig ikke den store Jesper Hansen-fan, men han er da klart klasser over det, vi har nu. Et team med ham Falkesgaard og Radza/nyt talent ville være en markant forstærkning.

          Comment


            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...lg-at-traeffe/
            Måske man burde følge med i målmands situationen i FCM, her hen over foråret?

            Comment


              Ukraine er et gennemråddent land og med masser af nepotisme og korruption. Måske er det derfor Koval kunne præstere et pænt CV.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Ukraine er et gennemråddent land og med masser af nepotisme og korruption. Måske er det derfor Koval kunne præstere et pænt CV.
                Eller også er det besværligheder med kommunikationen der gør at Koval ikke præsterer. Alle spillerne siger jo de ikke forstår ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Eller også er det besværligheder med kommunikationen der gør at Koval ikke præsterer. Alle spillerne siger jo de ikke forstår ham.
                  Argh, den tror jeg ikke helt på. Nu vil jeg også påstå at målmandsposten ikke er nogen større videnskab, det kan altså kommunikeres med meget få gloser og lidt fingerpegning. Jeg har også hørt Maksym tale engelsk, han har en tyk accent, men man forstår udemærket godt hvad han mener. Hvis de andre har problemer med at forstå hans ønsker inde på banen, så er det sgu dem som er noget galt med.. Så ærlig talt, det er og burde ikke være et problem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Argh, den tror jeg ikke helt på. Nu vil jeg også påstå at målmandsposten ikke er nogen større videnskab, det kan altså kommunikeres med meget få gloser og lidt fingerpegning. Jeg har også hørt Maksym tale engelsk, han har en tyk accent, men man forstår udemærket godt hvad han mener. Hvis de andre har problemer med at forstå hans ønsker inde på banen, så er det sgu dem som er noget galt med.. Så ærlig talt, det er og burde ikke være et problem.
                    Jeg genfortæller bare hvad vores kære OB spillere siger. At de ikke forstår et ord af hvad han siger. Hvis i ikke har set og hørt det selv, så kunne i se julekalenderen. Mener det er d. 22.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Jeg genfortæller bare hvad vores kære OB spillere siger. At de ikke forstår et ord af hvad han siger. Hvis i ikke har set og hørt det selv, så kunne i se julekalenderen. Mener det er d. 22.
                      Du ved godt at det er sjov og ballade?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Du ved godt at det er sjov og ballade?
                        Nej det ved jeg ikke. Men det ved du åbenbart :-)

                        Comment


                          En status fra Falkesgaard

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...forcere-noget/

                          Comment


                            Falke måneder væk fra comeback

                            http://www.ob.dk/artikel/falkesgaard...det-hoejt.aspx

                            Comment


                              OB’s sportsdirektør, Jesper Hansen, vil ikke afskrive, at Michael Falkesgaard kan gøre comeback i foråret.

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rd-i-foraaret/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                OB’s sportsdirektør, Jesper Hansen, vil ikke afskrive, at Michael Falkesgaard kan gøre comeback i foråret.

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rd-i-foraaret/
                                Kunne være fint hvis Koval nåede at ryge helt ud af truppen inden lejekontrakten udløber

                                Comment

                                Working...
                                X