Må indrømme jeg kan ikke se andre end Koval stå. Han svinger meget, helt enig, det har til tider været jammerligt, helt enig, men i det mindste svinger han i præstationerne.........
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michael Falkesgaard ny målmand
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMå indrømme jeg kan ikke se andre end Koval stå. Han svinger meget, helt enig, det har til tider været jammerligt, helt enig, men i det mindste svinger han i præstationerne.........
Personligt håber jeg på vi henter Højbjerg og gerne allerede her i vinterpausen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHelt enig. Og så vil jeg sige, til alle dem der siger, giv dog Radza chancen, prøv at se nogle træninger med ham, det er ikke i vores interesse at give ham mere spilletid. For at være hudløs ærlig, så har han levet alt for længe på at være et fynsk talent. Nu kan han sige, at han har prøvet at stå i superligaen for OB, og så lad os håbe at han finder den helt rigtige civile uddannelse, i mens han i fritiden kan finde sit naturlige leje på fodboldbanen. Jeg glæder mig virkelig til Tørnæs, Radza og Koval er væk! Vi er inde i en historisk ringe periode på målmandsposten.
Personligt håber jeg på vi henter Højbjerg og gerne allerede her i vinterpausen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHøjbjerg ville være klasse. Han har helt sikkert et stort talent, men har fiskerne ikke kaldt ham hjem fordi de satser på ham?
Min største frygt er at vi ser koval fortsætte resten af sæsonen på kassen og Falk sælges. Sker det, har jeg umanerlig svært ved at se os i top 6 når sæsonen er ovre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægHvad med Viktor Noring?
Ham var der jo meget snak om for et par år siden, har han fået kickstartet karrieren i Lyngby, nogen der ved lidt mere om det?
Comment
-
Højbjerg er hentet tilbage til EFB for at tage over efter Dubravka, der skifter senest til sommer= Sker ikke under nogle omstændigheder.
David Jensen skifter under ingen omstændigheder væk fra det nye projekt og Hjulmand, med mindre pengemændene har en snedig plan med en eller anden ung ghaneser. Hvis det er tilfældet skal vi afgjort slå til. Han er allerede en god målmand. Og han har stort udviklingspotentiale."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Ham her skal bare hentes til sommer. Skulle have udløb der
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...renten-er-god/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHam her skal bare hentes til sommer. Skulle have udløb der
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...renten-er-god/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg er ikke uenig her - det ville være ret godt, tænker jeg.
Comment
-
Ham her har stadig ingen ny klub til 1. januar (kræver selvfølgelig nok at vi kan komme af med Koval)
http://www.transfermarkt.co.uk/par-h.../spieler/37217
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er overbevist om at det ville give stabilitet på pladsen. Falkesgaard som backup der giver konkurrence og Radza hvis man stadig tror på ham. Ellers må et nyt målmandstalent findesBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment