Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Må indrømme jeg kan ikke se andre end Koval stå. Han svinger meget, helt enig, det har til tider været jammerligt, helt enig, men i det mindste svinger han i præstationerne.........

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Må indrømme jeg kan ikke se andre end Koval stå. Han svinger meget, helt enig, det har til tider været jammerligt, helt enig, men i det mindste svinger han i præstationerne.........
      Helt enig. Og så vil jeg sige, til alle dem der siger, giv dog Radza chancen, prøv at se nogle træninger med ham, det er ikke i vores interesse at give ham mere spilletid. For at være hudløs ærlig, så har han levet alt for længe på at være et fynsk talent. Nu kan han sige, at han har prøvet at stå i superligaen for OB, og så lad os håbe at han finder den helt rigtige civile uddannelse, i mens han i fritiden kan finde sit naturlige leje på fodboldbanen. Jeg glæder mig virkelig til Tørnæs, Radza og Koval er væk! Vi er inde i en historisk ringe periode på målmandsposten.
      Personligt håber jeg på vi henter Højbjerg og gerne allerede her i vinterpausen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Helt enig. Og så vil jeg sige, til alle dem der siger, giv dog Radza chancen, prøv at se nogle træninger med ham, det er ikke i vores interesse at give ham mere spilletid. For at være hudløs ærlig, så har han levet alt for længe på at være et fynsk talent. Nu kan han sige, at han har prøvet at stå i superligaen for OB, og så lad os håbe at han finder den helt rigtige civile uddannelse, i mens han i fritiden kan finde sit naturlige leje på fodboldbanen. Jeg glæder mig virkelig til Tørnæs, Radza og Koval er væk! Vi er inde i en historisk ringe periode på målmandsposten.
        Personligt håber jeg på vi henter Højbjerg og gerne allerede her i vinterpausen.
        Højbjerg ville være klasse. Han har helt sikkert et stort talent, men har fiskerne ikke kaldt ham hjem fordi de satser på ham?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Højbjerg ville være klasse. Han har helt sikkert et stort talent, men har fiskerne ikke kaldt ham hjem fordi de satser på ham?
          Men han har vidst udløb til sommer eller om et år mener jeg.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Højbjerg ville være klasse. Han har helt sikkert et stort talent, men har fiskerne ikke kaldt ham hjem fordi de satser på ham?
            Går jeg også ud fra, da det forventes Dubravka sælges her i vintervinduet. Jeg håber virkelig man allerede i det her vindue har øjne og ører åbne, mht. Målmænd, da 3 af 4 målmænd ikke ser ud til at have niveauet til superligaen og den sidste er skadet og stadig er et stort spørgsmålstegn. Opstår muligheden for at hente noget klasse ind på posten, så grib den da, og få den lejekontrakt med Koval revet i stykker.
            Min største frygt er at vi ser koval fortsætte resten af sæsonen på kassen og Falk sælges. Sker det, har jeg umanerlig svært ved at se os i top 6 når sæsonen er ovre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Men han har vidst udløb til sommer eller om et år mener jeg.
              Ifølge Transfermarkt er det først i 2019. = mange penge. Not likely.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Ifølge Transfermarkt er det først i 2019. = mange penge. Not likely.
                Fair nok, så var det nok inden Fredericia han fornyede :(

                Comment


                  Hvad med Viktor Noring?

                  Ham var der jo meget snak om for et par år siden, har han fået kickstartet karrieren i Lyngby, nogen der ved lidt mere om det?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Hvad med Viktor Noring?

                    Ham var der jo meget snak om for et par år siden, har han fået kickstartet karrieren i Lyngby, nogen der ved lidt mere om det?
                    Højbjerg er bedre, men nok svært at få ham fra fiskerne. Tænker er LH kan lave en god målmand ud af David Jensen, men ham får vi nok heller ikke.

                    Comment


                      Højbjerg er hentet tilbage til EFB for at tage over efter Dubravka, der skifter senest til sommer= Sker ikke under nogle omstændigheder.
                      David Jensen skifter under ingen omstændigheder væk fra det nye projekt og Hjulmand, med mindre pengemændene har en snedig plan med en eller anden ung ghaneser. Hvis det er tilfældet skal vi afgjort slå til. Han er allerede en god målmand. Og han har stort udviklingspotentiale.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Ham her skal bare hentes til sommer. Skulle have udløb der

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...renten-er-god/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ham her skal bare hentes til sommer. Skulle have udløb der

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...renten-er-god/
                          Jeg er ikke uenig her - det ville være ret godt, tænker jeg.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jeg er ikke uenig her - det ville være ret godt, tænker jeg.
                            Jeg er overbevist om at det ville give stabilitet på pladsen. Falkesgaard som backup der giver konkurrence og Radza hvis man stadig tror på ham. Ellers må et nyt målmandstalent findes

                            Comment


                              Ham her har stadig ingen ny klub til 1. januar (kræver selvfølgelig nok at vi kan komme af med Koval)

                              http://www.transfermarkt.co.uk/par-h.../spieler/37217

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg er overbevist om at det ville give stabilitet på pladsen. Falkesgaard som backup der giver konkurrence og Radza hvis man stadig tror på ham. Ellers må et nyt målmandstalent findes
                                det ville være fantastisk og det ville helt sikkert give stabilitet på pladsen. Der vil være monstersurt for Falkesgård, men han må bare tage kampen op.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X