Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michael Falkesgaard ny målmand
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægFalkesgaard først tilbage sent i foråret...
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-vil-have-svingende-koval-op-i-niveau/
Bump på vejen , hold nu kæft ... Det har med afstand været den dårligste målmand i ligaen i samtlige kampe minus den i RFC ..Last edited by Magge; 14-12-2015, 11:43.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHar det ikke hele tiden været udsigten mht Falke ?
Og selvom jeg på ingen måde er begejstret for Falke så ser jeg hellere ham i målet end Koval .Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKoval har stået ustyrligt ringe og lignet noget der er taget ind fra et østeuropæisk cirkus , tror da fanden JH gerne vil have ham op i niveau så det kan redde lidt af pinligheden ved at have hentet ham ind og præsenteret ham som en ellers uopnåelig spiller for den danske liga .
Bump på vejen , hold nu kæft ... Det har med afstand været den dårligste målmand i ligaen i samtlige kampe minus den i RFC ..
Han placeringsevner, hans evner til at læse situationerne, hans generelle touch/lethed er ofte ikke tilstede, han står tungt placeret med hælene solidt plantet i jorden... For at være helt ærlig så ligner han ofte en markspiller der er kastet på mål i forbindelse med en udvisning eller skade, han ligner slet ikke en der har egentlig føling med det at være målmand... Jeg forstår det simpelthen ikke, hvad det er der sker med ham...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKoval har stået ustyrligt ringe og lignet noget der er taget ind fra et østeuropæisk cirkus , tror da fanden JH gerne vil have ham op i niveau så det kan redde lidt af pinligheden ved at have hentet ham ind og præsenteret ham som en ellers uopnåelig spiller for den danske liga .
Bump på vejen , hold nu kæft ... Det har med afstand været den dårligste målmand i ligaen i samtlige kampe minus den i RFC ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet har været meget skidt, og de store præstationer, dem som giver point, er vel maks 1-2 kampe... Jeg synes lige han var ved at finde melodien, men det var så kun de 2 kampe, og grundlæggende ser det bare skidt ud...
Han placeringsevner, hans evner til at læse situationerne, hans generelle touch/lethed er ofte ikke tilstede, han står tungt placeret med hælene solidt plantet i jorden... For at være helt ærlig så ligner han ofte en markspiller der er kastet på mål i forbindelse med en udvisning eller skade, han ligner slet ikke en der har egentlig føling med det at være målmand... Jeg forstår det simpelthen ikke, hvad det er der sker med ham...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEnig. Vi snakkede herinde om, at vi måske havde den dårligste keeper i ligaen da Toppen stod. Nu er det jo endnu værre. Jeg kan på ingen måde se Koval udvikle sig til en stærk målmand. Jeg har set seriemålmænd der er stærkere på dødbolde end han er. Derudover dropper han fælt, og med undtagelse af Randerskampen er det jo ikke mange redninger han har haft, hvor man tænker, WOW. Jeg er på ingen måde målmandstræner eller noget, men hold nu kæft man skal være optimistisk, hvis han i løbet af 3 måneders vinterpause kan udvikle sig til en acceptabel superliga målmand!
Individet er det samme som før - rammerne er bare anderledes. Han præsterer bare ikke som han har gjort, det er vel her vi kan se om vi kan finde niveauet igen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSådan har jeg også forstået det, men der har været en del snak om at han var med igen til foråret... men det har måske mest været et håb...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMin vurdering var at han muligvis kunne være klar midt i Marts. Så var der gået 7 måneder fra operationen... Var det ikke ca det Bashkim brugte?
Comment
Comment