Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    http://mobil.bold.dk/nyt/ob-regner-i...d-denne-saeson

nu det sagt nogle gange - hent så en mere!! Spændene at se hvad der kan hives op ad hatten
    kun 14 dage tilbage af vinduet. Mon ikke at der opstår en del muligheder i de sidste dage.
    Så satser man på at det går de næste 2-3 kampe med Tørnæs...
    Jeg satser på at mine nerver ikke er HELT nedslidte inden 1/9

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      kun 14 dage tilbage af vinduet. Mon ikke at der opstår en del muligheder i de sidste dage.
      Bliver helt sikkert spændende at se hvilken hylde der hentes fra .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Bliver helt sikkert spændende at se hvilken hylde der hentes fra .
        Så længe det bare er hylder som de fleste handler i dette vindue...
        De sidste vinduer har vi jo bare skrabet gulvet under hylderne

Comment

Ja dengang vi kunne hente målmænd som zaza, onyszko og self carrol. det var tider

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            jo - det er jo samme taktik man kørte med falkesgaard...han blev så skadet.....men ellers ser det ikke ud til der er ændret ret meget.

Der kommer en til - det SKAL der - spørgsmålet er bare hvilken kvalitet der bliver hentet

Smækker vinduet i midnat d 31/8 eller midnat 1/9? ( 15 eller 16 dage tilbage - jo sådan set rigeligt med tid til at finde noget af alt det der mangler)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jo - det er jo samme taktik man kørte med falkesgaard...han blev så skadet.....men ellers ser det ikke ud til der er ændret ret meget.

Der kommer en til - det SKAL der - spørgsmålet er bare hvilken kvalitet der bliver hentet

Smækker vinduet i midnat d 31/8 eller midnat 1/9? ( 15 eller 16 dage tilbage - jo sådan set rigeligt med tid til at finde noget af alt det der mangler)
              mon ikke at det er om mandagen den 31/8 kl 23.59..
              hvis det er det er der 15 dage og 7 timer tilbage

Comment

Kan i huske da Falkesgaard var på kassen for os? jeg ser frem til, at han er tilbage. Er der nogen der har en status vedr. hans ærgelige skade?

Comment

Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  Kan i huske da Falkesgaard var på kassen for os? jeg ser frem til, at han er tilbage. Er der nogen der har en status vedr. hans ærgelige skade?
                  det er ikke meget jeg har...jeg så ham, uden at tale med ham i Ådalen for 1½ uge siden uden krykker, og haltende men med et smil smurt ud over hele ansigtet...mon ikke det går efter planen
                  Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Mon ikke at han er helt klar når vi starter igen med kampe til Marts

Comment

Status på Falke

http://www.ob.dk/artikel/ob-julekale...-december.aspx

Comment

Han virker jo ultra sympatisk og som en fin fyr. Derudover syntes jeg at den lille film er en rigtig god ide, mere af den slags fra OB tak!

Comment

Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          Han virker jo ultra sympatisk og som en fin fyr. Derudover syntes jeg at den lille film er en rigtig god ide, mere af den slags fra OB tak!
                          Helt enig

Comment

Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                            naturligvis gør han det jeg havde nok været mere overrasket hvis han ikke var det
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              naturligvis gør han det jeg havde nok været mere overrasket hvis han ikke var det
                              Grunden til at det blev skrevet var fordi at det jo næsten lyser ud af ham på en oprigtig måde, i modsætning til visse andre spillere hvor det er lejlighedsvis (nævner ingen navne)..., på trods af at Falke har sider ude så længe med en skade....

Comment

Falkesgaard først tilbage sent i foråret...

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-vil-have-svingende-koval-op-i-niveau/
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X