Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michael Falkesgaard ny målmand
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHvis manden har stået CL kampe og før har præsteret hæderligt kan manden jo godt.
Individet er det samme som før - rammerne er bare anderledes. Han præsterer bare ikke som han har gjort, det er vel her vi kan se om vi kan finde niveauet igen...
Er der mon nogle som har set noget til hvordan han har stået de sidste 1-2 år Under den forrige udlejning ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHvorfor ikke? Er egentlig også tæt på at foretrække Radza. Så svagt synes jeg Koval har stået. Klart ringest i ligaen. På trods af nogle øretæver i starten synes jeg Tørnes virkede mere sikker i sine indgreb.
Man er ved at skide en grøn snemand hver gang Koval går ud til et indlæg .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSyntes faktisk Frederik Holst virkede mere sikker da han måtte trække i målmands trøjen i en EL kamp hvor LR blev udvist .
Man er ved at skide en grøn snemand hver gang Koval går ud til et indlæg .
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDer er nogle helt basale ting han mangler, rent målmandsteknisk... dem manglede Toppel også, men han havde så sine reflekser til at veje op for det, OG han evner at bokse en bold væk, i stedet for at nærmest bokse bolden ned for fødderne af nærmeste modstander...
Mvh
MaxHHLast edited by andlox; 14-12-2015, 17:11."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEnig. Vi snakkede herinde om, at vi måske havde den dårligste keeper i ligaen da Toppen stod. Nu er det jo endnu værre. Jeg kan på ingen måde se Koval udvikle sig til en stærk målmand. Jeg har set seriemålmænd der er stærkere på dødbolde end han er. Derudover dropper han fælt, og med undtagelse af Randerskampen er det jo ikke mange redninger han har haft, hvor man tænker, WOW. Jeg er på ingen måde målmandstræner eller noget, men hold nu kæft man skal være optimistisk, hvis han i løbet af 3 måneders vinterpause kan udvikle sig til en acceptabel superliga målmand!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMin vurdering var at han muligvis kunne være klar midt i Marts. Så var der gået 7 måneder fra operationen... Var det ikke ca det Bashkim brugte?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg er nu ret sikker at det er mentalt den er gal med Koval, jeg vil mene at vi skal have vor sportdpsykolog på banen, hvis han da stadig er ansat.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDer må jeg melde pas... men det kan vel godt tage 7 måneder at komme tilbage på træningsbanen, og så går der lidt tid med at finde formen, og derfor bliver meldingen at det er sidst i foråret, for at være sikker på ikke at "love" for meget... Så tænker du måske godt kan have ret i en 7 måneders tid...Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg synes 7 mdr. er kort tid for sådan en skade, det er muligt at det kan lade sig gøre på den tid, og måske i specielle tilfælde også hurtigere. Det er dog vanskeligt (umuligt) at sammenligne den samme skade på 2 forsk. spillere. Jeg tænker her at krop og gener er forskellige fra person til person, og det som nogen er 7 mdr. om, er andre måske 9 mdr. om at komme fuldstændigt over. Det vigtigste må være for alle parter at der ikke forceres noget
Jeg er dog helt enig, det kan ikke rigtig sammenlignes tænker jeg også, og der er vel også flere grader af en sådan skade..? Ligesom man kan brække armen på forskellige måder... Ja jeg er lidt på bar bund...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg er nu ret sikker at det er mentalt den er gal med Koval, jeg vil mene at vi skal have vor sportdpsykolog på banen, hvis han da stadig er ansat.
Det ville være bedre at give Radza spilletid for at se om der er fremtid i ham.Last edited by andlox; 14-12-2015, 19:38."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet ville være bedre at give Radza spilletid for at se om der er fremtid i ham.Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHelt enig.
Den er ikke ment imod Radza, men der har indtil videre intet været om en forlængelse... Så er der selvfølgelig en større kabale på målmandsposten der gør det hele lidt uoverskueligt, men jeg har svært ved at se andet end at han kommer i klemme, desværre...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er vel ikke utænkeligt at den beslutning allerede er taget... Jeg synes ikke at se det mindste tegn på at Radza har en fremtid i OB...
Den er ikke ment imod Radza, men der har indtil videre intet været om en forlængelse... Så er der selvfølgelig en større kabale på målmandsposten der gør det hele lidt uoverskueligt, men jeg har svært ved at se andet end at han kommer i klemme, desværre...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment