Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    i overskud er nok lige i overkanten hvis det er alle sammen på en gang...
    Men så da gerne at en 3 stykker af dem smuttede
    Syv (flere kan findes)ud og tre kvalitet spillere i stedet ..:
    Last edited by Plum; 04-07-2015, 00:54.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Falkesgaard
      Oliver. Lasse. Kasper. Ari
      Falk. Makrini. Desler. Emil
      Zohore. Festersen

      Radza
      Magnus. Diara. Halgrimur. Kirkegaard
      Lucas. Azer. JJT JBL
      Lado. Mikkelsen

      Kryger
      Greve
      Thomsen

      personligt så jeg gerne et salg af Kryger, Mikkelsen og Kirkegaard så Greve og Thomsen kunne komme tættere på spilletid og de tre' s løn burde vel kunne finansiere en keeper ....

      Så er jeg lidt usikker på Olivers og Emils (Falkesgaard) niveau ... Sælges der direkte i start11 skal der erstatninger til .. Og gerne erstatninger der forstærker ..

      Kasper eller Halgrimur i CM sammen med Lasse?

      I øvrigt et meget dansk hold !!!

      Nogen der har overblik over talenter på kontrakt?
      Jonas Hansen
      Mathias Wurtz
      Julius Eskesen
      Mads Raben
      Last edited by Plum; 04-07-2015, 08:58.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Falkesgaard
        Oliver. Lasse. Kasper. Ari
        Falk. Makrini. Desler. Emil
        Zohore. Festersen


        Radza
        Magnus. Diara. Halgrimur. Kirkegaard
        Lucas. Azer. JJT JBL
        Lado. Mikkelsen

        Kryger
        Greve
        Thomsen

        personligt så jeg gerne et salg af Kryger, Mikkelsen og Kirkegaard så Greve og Thomsen kunne komme tættere på spilletid og de tre' s løn burde vel kunne finansiere en keeper ....

        Så er jeg lidt usikker på Olivers og Emils (Falkesgaard) niveau ... Sælges der direkte i start11 skal der erstatninger til .. Og gerne erstatninger der forstærker ..

        Kasper eller Halgrimur i CM sammen med Lasse?

        I øvrigt et meget dansk hold !!!
        Jeg synes at de 6 forreste ser rigtig fornuftige ud - hvis Emil begynder at spille som han vist tidligere, ellers er han jo bare en hæmsko for holdet.
        4-back-kæden ser dog noget tynd ud til sammenligning. Kunne altså godt tænke mig én rigtig solid i det midterforsvar. Jeg tror de 4 her kommer til at give meget væk - desværre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg synes at de 6 forreste ser rigtig fornuftige ud - hvis Emil begynder at spille som han vist tidligere, ellers er han jo bare en hæmsko for holdet.
          4-back-kæden ser dog noget tynd ud til sammenligning. Kunne altså godt tænke mig én rigtig solid i det midterforsvar. Jeg tror de 4 her kommer til at give meget væk - desværre.
          Meget enig. Hverken Lasse Nielsen eller Kasper Larsen ser specielt godt ud, når de ikke har en makker der kan spille bolden frem. De to sammen er ikke noget match made in heaven. Og med Lund/Skula på backerne, ligner det lige pludselig et af ligaens svageste forsvar. Der skal hentes en midterforsvarer, punktum! Og så så jeg gerne, at vi spillede Barrett ind på VB, og spillede med Desler modsat, men så har vi ungdommens svingninger i stedet...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Meget enig. Hverken Lasse Nielsen eller Kasper Larsen ser specielt godt ud, når de ikke har en makker der kan spille bolden frem. De to sammen er ikke noget match made in heaven. Og med Lund/Skula på backerne, ligner det lige pludselig et af ligaens svageste forsvar. Der skal hentes en midterforsvarer, punktum! Og så så jeg gerne, at vi spillede Barrett ind på VB, og spillede med Desler modsat, men så har vi ungdommens svingninger i stedet...
            Kan godt leve med ungdommens udsving ellers lærer de det sq ikke og så får vi bare aldrenes udsving i stedet, men skal Desler ned og spille back?

            man kan så håbe på at Makrini kan aflaste CM og hjælpe med opspillet .... Men hvis alt går gennem ham så bliver vi neme at lukke ned ...

            starter vi med Kasper eller Halgrimur?
            Last edited by Plum; 04-07-2015, 09:41.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Kan godt leve med ungdommens udsving ellers lærer de det sq ikke og så får vi bare aldrenes udsving i stedet, men skal Desler ned og spille back?

              man kan så håbe på at Makrini kan aflaste CM og hjælpe med opspillet .... Men hvis alt går gennem ham så bliver vi neme at lukke ned ...

              starter vi med Kasper eller Halgrimur?
              Det er gode spørgsmål. Hvis vi spiller med Falk centralt, skal Desler ikke spille back. Jeg havde nok stillet flg. 4-1-4-1-opstilling med vores nuværende spillere:

              ----------Falke
              HJ/MD--LN---KL------JBL
              ---------Makrini
              Desler--Falk--Azer--Emil
              --------Festersen

              Eller en flad 4-4-2:
              ---------Falke
              HJ/MD--LN---KL------JBL
              Desler--Falk--Makrini--Emil
              -------Feste--KZ
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Falke
                Lund Lasse Kasper Ari
                Desler Makrini
                Falk Festersen Emil
                Zohore

                - Festersen er en Jon Dahl klon. Der skal ligge i den offensive midt rolle. Og som kan arbejde hårdt og tage løbende ind feltet.

                Falke
                Lund Lasse Kasper Ari
                Greve Makrini
                Desler Festersen Emil/Falk
                Zohore

                - Hvis Emil eller Falk smutter. Desler er nok en bedre chance skaber for andre end Falk er.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                  Falke
                  Lund Lasse Kasper Ari
                  Desler Makrini
                  Falk Festersen Emil
                  Zohore

                  - Festersen er en Jon Dahl klon. Der skal ligge i den offensive midt rolle. Og som kan arbejde hårdt og tage løbende ind feltet.

                  Falke
                  Lund Lasse Kasper Ari
                  Greve Makrini
                  Desler Festersen Emil/Falk
                  Zohore

                  - Hvis Emil eller Falk smutter. Desler er nok en bedre chance skaber for andre end Falk er.
                  Men nu er cheftræneren jo citeret forbat han er den nye spydspids ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Nu får jeg nok skideballe

                    Rasmus Falk er en superspiller men han har ikke passet ordenligt ind på vores hold de sidste 3 sæsoner. Jeg tror et salg af ham vil gøre vores hold bedre......... fordi vi ikke udnytter hans pontiale ordenligt ( de andre spillere især angrebet forstår ham ikke )

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                      Nu får jeg nok skideballe

                      Rasmus Falk er en superspiller men han har ikke passet ordenligt ind på vores hold de sidste 3 sæsoner. Jeg tror et salg af ham vil gøre vores hold bedre......... fordi vi ikke udnytter hans pontiale ordenligt ( de andre spillere især angrebet forstår ham ikke )
                      Come on
                      Er pænt uenig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        Nu får jeg nok skideballe

                        Rasmus Falk er en superspiller men han har ikke passet ordenligt ind på vores hold de sidste 3 sæsoner. Jeg tror et salg af ham vil gøre vores hold bedre......... fordi vi ikke udnytter hans pontiale ordenligt ( de andre spillere især angrebet forstår ham ikke )
                        Nej han har ikke passet ind, for han har været så meget bedre end resten af holdet. Forstår hvad du mener, men ikke det du siger :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det er gode spørgsmål. Hvis vi spiller med Falk centralt, skal Desler ikke spille back. Jeg havde nok stillet flg. 4-1-4-1-opstilling med vores nuværende spillere:

                          ----------Falke
                          HJ/MD--LN---KL------JBL
                          ---------Makrini
                          Desler--Falk--Azer--Emil
                          --------Festersen

                          Eller en flad 4-4-2:
                          ---------Falke
                          HJ/MD--LN---KL------JBL
                          Desler--Falk--Makrini--Emil
                          -------Feste--KZ
                          Du tror stadig fuldt og fast på JBL hva

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Du tror stadig fuldt og fast på JBL hva
                            Det er vist mere overtro nu, end noget andet

                            Men han var god i de få kampe han fik. Han er skolet wingback i Juve. Han er offensiv. Og han er ikke Ari Skulasson...

                            Men jeg er sikker på, at hvis han er god nok, skal Kent nok bruge ham. Det er et af de største plusser ved Kent. Man har aldrig en fornemmelse af at bedre spillere sidder på bænken, fordi han er låst fast på en eller anden fiks idé.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det er vist mere overtro nu, end noget andet

                              Men han var god i de få kampe han fik. Han er skolet wingback i Juve. Han er offensiv. Og han er ikke Ari Skulasson...

                              Men jeg er sikker på, at hvis han er god nok, skal Kent nok bruge ham. Det er et af de største plusser ved Kent. Man har aldrig en fornemmelse af at bedre spillere sidder på bænken, fordi han er låst fast på en eller anden fiks idé.
                              Vi kan nok konstatere at hvis JBL ikke slår igennem under KN i næste sæson kommer det nok heller ikke til at ske..
                              Bliver Spændende at se den første 18 mands trup i SL

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vi kan nok konstatere at hvis JBL ikke slår igennem under KN i næste sæson kommer det nok heller ikke til at ske..
                                Bliver Spændende at se den første 18 mands trup i SL
                                Jeg glæder mig i det hele taget til den nye sæson på en måde jeg ikke har gjort længe. Jeg var altid lidt loren ved Troels (senere meget loren). Kent er et scoop af de store. Signingen af ham og Bredal burde starte jeres JH-barometre på mindst fire...

                                Men en målmand, måske et angriberbytte, og en midterforsvarer ville ikke gøre noget. Jeg har svært ved at se en LN-KL-akse sætte verden i brand.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X