Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er da ved at være mange spillere i truppen som er til overst

    kirkeskov
    diarra
    azer
    Kryger
    hallgrim
    Lado
    mikkelsen

    spænden hvem som smutter og hvem som kent nielsen kan bruge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      Der er da ved at være mange spillere i truppen som er til overst

      kirkeskov
      diarra
      azer
      Kryger
      hallgrim
      Lado
      mikkelsen

      spænden hvem som smutter og hvem som kent nielsen kan bruge
      i overskud er nok lige i overkanten hvis det er alle sammen på en gang...
      Men så da gerne at en 3 stykker af dem smuttede

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
        Der er da ved at være mange spillere i truppen som er til overst

        kirkeskov
        diarra
        azer
        Kryger
        hallgrim
        Lado
        mikkelsen

        spænden hvem som smutter og hvem som kent nielsen kan bruge
        nu skal der jo helst sidde et par rimeligt kompetente spillere på bænken ;)

        azer har man lige forlænget med så han bliver jo nok. Halgrimur tror jeg heller ikke skal nogen steder.

        men der kunne helt sikkert findes et par stykker der kan sendes videre

        Comment


          Vi kunne bruge 6-8 nye spillere mere det er jo skræmmende

          Comment


            Jeg kan ikke lade være med at fæstne mig ved denne formulering fra Tipsbladets artikel om Festersen:

            " Jeg tror og håber, at det ikke sker [at OB skal spille om nedrykning]. OB har handling bag deres ord, og jeg er nok ikke den sidste, der kommer ind."

            Det lyder altså som om den gode Festersen er blevet fortalt et eller andet. Hm... interessant.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jeg kan ikke lade være med at fæstne mig ved denne formulering fra Tipsbladets artikel om Festersen:

              " Jeg tror og håber, at det ikke sker [at OB skal spille om nedrykning]. OB har handling bag deres ord, og jeg er nok ikke den sidste, der kommer ind."

              Det lyder altså som om den gode Festersen er blevet fortalt et eller andet. Hm... interessant.

              Den faldt jeg også over. Men den sidste kunne jo være vores 3. Målmand

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                Der er da ved at være mange spillere i truppen som er til overst

                kirkeskov
                diarra
                azer
                Kryger
                hallgrim
                Lado
                mikkelsen

                spænden hvem som smutter og hvem som kent nielsen kan bruge
                Enig i at det alle er spillere som vi dybest set ikke kan bruge hvis vi vil frem i tabellen . Skræmmende at 6 af dem er indkøb JH har foretaget i den tro at de var brugbare .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Enig i at det alle er spillere som vi dybest set ikke kan bruge hvis vi vil frem i tabellen . Skræmmende at 6 af dem er indkøb JH har foretaget i den tro at de var brugbare .
                  Synes ikke det skræmmende overhovedet - TB har peget på lado, kryger og Kirkeskov. Plus at da OP kom til, spillede vi ikke bold på de sidste 2/3 af banen, så Ladoog TM har aldrig fået chancen.

                  Troe vi har rigeligt med godt materiale til at KN kan strikke noget godt sammen. Vi kan jo ikke meget andet end at vente og se jvad der sker - hvem han ønsker skal blive og have chancen og hvem der skal afsted, samt hvem der er på bænken om 6 mdr...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Enig i at det alle er spillere som vi dybest set ikke kan bruge hvis vi vil frem i tabellen . Skræmmende at 6 af dem er indkøb JH har foretaget i den tro at de var brugbare .
                    Syntes nu at Azer,Kirkeskov og HJ har sin berettigelse i en trup som vores. Som breddespillere..
                    Kryger og Mikkelsen er helt ude i hampen
                    Diarra og Lado. Tja. Juryen voterer stadig. Der burde være mere i dem

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                      Der er da ved at være mange spillere i truppen som er til overst

                      kirkeskov
                      diarra
                      azer
                      Kryger
                      hallgrim
                      Lado
                      mikkelsen

                      spænden hvem som smutter og hvem som kent nielsen kan bruge
                      Jeg synes Diarra er dygtig nok til at være i truppen, dog ikke som starter. Jeg har stadig ikke helt luret, hvilken position der passer ham bedst.
                      Azer er en kanon spilfordeler, og han har spillet mange gode kampe for os. Jeg har en kæmpe ja-hat på hvad angår Azer.
                      De resterende spillere du nævner har jeg ikke den store fidus til. Måske Hallgrimur, men jeg synes sgu ikke han har været overbevisende..

                      jeg er bange for, at vi sælger Falk sent i vinduet, og ikke får en fuldgod erstatning i tide.
                      Lykken er at se Brøndby fejle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        Der er da ved at være mange spillere i truppen som er til overst

                        kirkeskov
                        diarra
                        azer
                        Kryger
                        hallgrim
                        Lado
                        mikkelsen

                        spænden hvem som smutter og hvem som kent nielsen kan bruge
                        Diarra skal INGEN steder. Det kan simpelhen ikke passe at han ikke er god nok til at starte inde og være en profil i Superligaen. Han var anfører i PSG, og bare det at han spillede i PSG/U21 eller sådan noget. Det må være OB som håndtere ham forkert. Den kan sku ikke være længere. Lado skal ihvertfald til at finde en målform hvis han skal blive. Kryger er måske ikke den mest afgørende spiller i OB, men han er lidt af en "alt mulig mand", og sådan er fint nok at have. Mikkelsen, han må også bevise det han lige har gjort i Göteborg. Kirkeskov er nok den som jeg helst ser bliver solgt pt. han startede godt! Men har ikke set meget til ham på det seneste :)

                        Comment


                          Vi skal jo også have en bredde i truppen
                          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                          Comment


                            Jeg så meget gerne at Momo fik chancen på midten. Jeg synes han spillede fint i de 10 min (eller hvor meget det var) mod BØF, da han blev smidt op på midten i starten af anden halveg. Han slog blandt andet nogle meget fine og præcise diagonalafleveringer, som jeg godt kunne tænke mig at se mere af. Jeg kan godt lide ham, og det er jo klart at han ikke præsterer når han bliver spillet som back, selvom han er defensiv midt. Han blev i sin tid præsenteret som Def. midt. og har vel samlet spillet 10 min (alle mod BØF) på den position, og er i stedet smidt ud i positioner han aldrig har spillet før.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af AculayIsMirtin Se indlæg
                              Jeg så meget gerne at Momo fik chancen på midten. Jeg synes han spillede fint i de 10 min (eller hvor meget det var) mod BØF, da han blev smidt op på midten i starten af anden halveg. Han slog blandt andet nogle meget fine og præcise diagonalafleveringer, som jeg godt kunne tænke mig at se mere af. Jeg kan godt lide ham, og det er jo klart at han ikke præsterer når han bliver spillet som back, selvom han er defensiv midt. Han blev i sin tid præsenteret som Def. midt. og har vel samlet spillet 10 min (alle mod BØF) på den position, og er i stedet smidt ud i positioner han aldrig har spillet før.
                              he - he sidder over morer mig lidt over diskussionen over vores trup.
                              Festersen, en angriber med en del superliga erfaring og en sæson med 10 mål for en nedrykker bliver af nogle på det nærmeste udråbt som en skandale handel.
                              Imens sukker andre efter mere spilletid til Diarra - baseret på 10 min. i en enkelt kamp - han har altså været her i 3 år nu og har åbenlyst ikke bevist sit værd på træningsbanen. Og ja så er han blevet brugt ude af position - men der må nu engang være en grund til han ikke har spillet mere.

                              Det er i sandhed nogle subjektive betragtninger vi kommer med hva'
                              - og nu vil jeg sove

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                he - he sidder over morer mig lidt over diskussionen over vores trup.
                                Festersen, en angriber med en del superliga erfaring og en sæson med 10 mål for en nedrykker bliver af nogle på det nærmeste udråbt som en skandale handel.
                                Imens sukker andre efter mere spilletid til Diarra - baseret på 10 min. i en enkelt kamp - han har altså været her i 3 år nu og har åbenlyst ikke bevist sit værd på træningsbanen. Og ja så er han blevet brugt ude af position - men der må nu engang være en grund til han ikke har spillet mere.

                                Det er i sandhed nogle subjektive betragtninger vi kommer med hva'
                                - og nu vil jeg sove
                                Kan sagtens se din pointe, jeg ser dog stadig at han får chancen på midten :)

                                Comment

                                Working...
                                X