Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Klart at Desler et stort plus i forhold til samme tid sidste år men er han så meget bedre når denne sæson starter i forhold til sidste sæson sluttede ....?

    det er der min sammenlignlig er ... Er vi styrket i forhold til for en måned siden? Det syntes jeg ikke ...
    Lund for Skogseid?
    Falkegaard for Ousager?
    Mikkelsen for Dalgaard?
    Makrini for Spelmann?
    Forlængelser med Azer, Thomsen og Zohore ..

    Udeståender på Høegh og Toppel ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jo jo Men mere vil have mere nu..
      Specielt når han stort ikke har taget hul på transferbudgettet endnu..
      Posen på X antal millioner som lovet på forhånd plus der er solgt for 9 mill..

      Det må stadig betyde at vi har en masse at skyde med
      Hvem, hvor?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Hvem, hvor?
        HJ har da hele tiden sagt at sommer 15 var der hvor hvor der var bedre balance og mere at skyde med..
        Og selvfølgelig har KN sørget for at der var lovninger på midler..

        Jeg har ikke noget link men du ved lige så godt som mig at det er det mest sandsynlige scenarie.. Men de går jo ikke ud til pressen og siger hvor mange midler de har til transfer..

        Comment


          Arh come on, Plum. Der har været et utal af artikler osv hvor det proklameres at vores økonomi er balanceret og at vi derfor vil have flere penge til transfers end ellers :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Arh come on, Plum. Der har været et utal af artikler osv hvor det proklameres at vores økonomi er balanceret og at vi derfor vil have flere penge til transfers end ellers :-)

            Comment


              He he ... Husker for år tilbage hvor jeg mente at TC havde lovet at truppen var på plads (og selvfølgelig ikke var det) at jeg fik på hatten for at hæfte mig ved lovet ....

              enig i at der i hvert fald er insinueret at der er midler men vi har jo før set at der ikke altid er handling bag ordene ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Klart at Desler et stort plus i forhold til samme tid sidste år men er han så meget bedre når denne sæson starter i forhold til sidste sæson sluttede ....?

                det er der min sammenlignlig er ... Er vi styrket i forhold til for en måned siden? Det syntes jeg ikke ...
                Sammenligningen gik på for et år siden; ikke for en måned siden.

                I forhold til for et år siden har vi et stærkere trænerteam og flere af vores unge - især Desler, men også Greve og JJT, har fået noget erfaring. Vi har mistet flere bærende kræfter - og mister sikkert også Falk inden vinduet lukker - men mener vi allerede har fået en bedre målmand og en klar forstærkning på en meget vigtig plads (El Makrini). Oliver Lund er måske ingen topspiller, men han må være et step op fra Kryger, som vi startede med på HB for et år siden - og forhåbentlig kan han også klare at toppe Skogseid. Og vi har håbet om, at vi kan blive forstærket (enten) i midterforsvaret og angrebet + der kommer en målmand mere. Når/hvis vi sælger Falk er det naturligvis en klar svækkelse - og der skal vi have noget offensiv X-faktor ind - men samlet set tror jeg klart vi kommer styrket ud af vinduet i forhold til sidste år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  He he ... Husker for år tilbage hvor jeg mente at TC havde lovet at truppen var på plads (og selvfølgelig ikke var det) at jeg fik på hatten for at hæfte mig ved lovet ....

                  enig i at der i hvert fald er insinueret at der er midler men vi har jo før set at der ikke altid er handling bag ordene ...
                  Nye tider(crossing fingers)

                  Comment


                    Insinueret synes jeg nu er lige i underkanten :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Insinueret synes jeg nu er lige i underkanten :-)
                      Det grænser sig op af løfter det JH er kommet med ja

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        He he ... Husker for år tilbage hvor jeg mente at TC havde lovet at truppen var på plads (og selvfølgelig ikke var det) at jeg fik på hatten for at hæfte mig ved lovet ....

                        enig i at der i hvert fald er insinueret at der er midler men vi har jo før set at der ikke altid er handling bag ordene ...
                        Nej, du fik på hatten fordi du ikke kunne forstå at han rent faktisk levede op til det han sagde... (hvilket så godt nok også var den eneste gang han gjorde det)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Sammenligningen gik på for et år siden; ikke for en måned siden.

                          I forhold til for et år siden har vi et stærkere trænerteam og flere af vores unge - især Desler, men også Greve og JJT, har fået noget erfaring. Vi har mistet flere bærende kræfter - og mister sikkert også Falk inden vinduet lukker - men mener vi allerede har fået en bedre målmand og en klar forstærkning på en meget vigtig plads (El Makrini). Oliver Lund er måske ingen topspiller, men han må være et step op fra Kryger, som vi startede med på HB for et år siden - og forhåbentlig kan han også klare at toppe Skogseid. Og vi har håbet om, at vi kan blive forstærket (enten) i midterforsvaret og angrebet + der kommer en målmand mere. Når/hvis vi sælger Falk er det naturligvis en klar svækkelse - og der skal vi have noget offensiv X-faktor ind - men samlet set tror jeg klart vi kommer styrket ud af vinduet i forhold til sidste år.
                          Absolut enig. Hvis vi får nok en god mand for cf (jeg tror ikke at HJ er i stand at erstatte DH), og vi får en erstatning for Falk, hvis han skifte, er vi langt bedre stillet end sidste år. Desler men også Greve og JJT er klare til Suppen. Og i angrebet er vi med Zohore allerede nu i en bedre position end i begyndelsen af sidste sæson. Og der er stadig rygter om AKJ... De sidste informationer om EL lød god, så hvis han bliver er der en chance - og hvis han skifte er der penge for en ny mand. Synes det er klar at der kommer en målmand mere (og Falkesgaard er allerede en stor fremskridt i forhold til Ousager). Så jeg tænker det er en meget bedre situation end sidste år.
                          Jeg venter med glæde på den 19. juli!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jo jo Men mere vil have mere nu..
                            Specielt når han stort ikke har taget hul på transferbudgettet endnu..
                            Posen på X antal millioner som lovet på forhånd plus der er solgt for 9 mill..

                            Det må stadig betyde at vi har en masse at skyde med
                            Tror man skal passe på med at lave den slags udregninger.

                            Han har ganske rigtigt sagt, at der fra denne sommer ville være bedre balance i økonomien og mere plads til at navigere på transfermarkedet. Men det er ikke det samme som, at han har "en pose penge". Det kan være det bare betyder vi er klar til at bruge transferindtægterne (eller bare en stor del af dem) på nye spillere - istedet for at de skal bruges til at dække underskud i virksomheden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Tror man skal passe på med at lave den slags udregninger.

                              Han har ganske rigtigt sagt, at der fra denne sommer ville være bedre balance i økonomien og mere plads til at navigere på transfermarkedet. Men det er ikke det samme som, at han har "en pose penge". Det kan være det bare betyder vi er klar til at bruge transferindtægterne (eller bare en stor del af dem) på nye spillere - istedet for at de skal bruges til at dække underskud i virksomheden.
                              Det skal man vel passe på med ja. Men på de tidspunkter at JH har udtalt sig om at vi var klar til at geare op i sommer 15 var de 2*transfer til 9 mill ikke lavet jo...
                              Så selvfølgelig har JH fået et ca budget til denne sommers vindue før transfers

                              Men ved da godt at hvis hans budget var 5 mill er det ikke ensbetydende med at vi nu har 14 mill

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det skal man vel passe på med ja. Men på de tidspunkter at JH har udtalt sig om at vi var klar til at geare op i sommer 15 var de 2*transfer til 9 mill ikke lavet jo...
                                Så selvfølgelig har JH fået et ca budget til denne sommers vindue før transfers

                                Men ved da godt at hvis hans budget var 5 mill er det ikke ensbetydende med at vi nu har 14 mill
                                Spelmann og Høegh var ikke solgt på det tidspunkt, men derfor kunne man stadig godt have kalkuleret lidt med visse transferindtægter. Min pointe var også mest bare, at fordi de havde sat nogle penge til side før salgene betyder det ikke nødvendigvis, at de transferindtægter bliver lagt oveni dem. De kan meget vel bare tænke, at det så er de færre penge de behøver hive frem fra gemmerne.

                                Comment

                                Working...
                                X