Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ousager Stopper
    -
    Toppel
    Kontrakt udløb
    -
    Radza
    Kirkeskov
    Hallgrimur
    Lasse Nielsen
    Diarra
    Kryger
    JBL
    EPJ
    Kontrakt udløb
    -
    Høegh
    solgt
    -
    Skogseid
    hjem til Norge
    -
    Emil
    Spelmann
    solgt
    -
    Lucas
    Azer Kontrakt forlænget (+)
    Desler
    Ari
    Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
    Falk
    Dalgaard
    retur til Holland
    -
    Lado Kontrakt ophævet -
    Greve
    Zohore
    kontrakt forlænget
    (+)
    Mikkelsen
    retur fra leje (Göteborg) + 1 årig leje Vejle
    -
    Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager +
    JJT
    op fra egne rækker
    +
    MP
    op fra egne rækker
    +
    Oliver Lund Hentet i FCV +
    Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
    Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse +
    Rasmus Festersen Hentet i FCV +
    Anders K. Jacobsen Hentet i AAB
    +
    Michael Tørnes Fri Transfer +
    Kasper Larsen Solgt til FC Groningen -
    og så kom Lado med på listen. Fint der bliver ryddet lidt op - med fester, ak og zohore så ville han stå langt nede i køen til spilletid og det har han helt sikkert været for dyr til.

    - lad os håbe de lønkroner kommer til god brug.....målmand og midt stopper må være minimums kravet - en midtbane mere gjorde nu heller ikke noget.

    edit: tvivler på dette er min sidste update til denne liste i dette vindue...4 dage endnu

    Comment


      Fin liste men kunne man ikke få kontrakt længden med på.. ��

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Det går præcist, som jeg havde forudset. Jesper Hansen sælger alt for billigt ud, fordi han føler sig for sikker på, at han kan hente lige så gode eller bedre erstatninger. Så finder Jesper Hansen ud af, at det kan han ikke. Så Leder Jesper Hansen efter dårligere erstatninger, og holdet begynder at tabe, og Jesper Hansen bliver mere og mere desperat, og til sidst bliver Lasse Kryger og Thomas Mikkelsen købt.

        Den mand er fuldstændig uduelig som sportschef.

        hvor er du usaglig .

        ved du hvad han har solgt billigt ? hvad solgte han Daniel Høegh til og hvad stod den i mandens kontrakt ? havde han en frikøbsklausul som en anden sportschef havde lavet ?

        og hvad med Kasper Larsen ? det så ud til at han VILLE afsted og havde han en klausul i kontrakten ?

        og kender DU JH's budget ? skal han spare 10 millioner for at bruge 2 millioner ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mc.dgh Se indlæg
          Fin liste men kunne man ikke få kontrakt længden med på.. ��
          det kan man sikkert - især hvis jeg kan finde informationen et sted :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det kan man sikkert - især hvis jeg kan finde informationen et sted :)
            Det er bare at gå ind på OB.dk inyhedsarkivet og så arbejde sig tilbage ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Det er bare at gå ind på OB.dk inyhedsarkivet og så arbejde sig tilbage ...
              Bestemt... men har du ikke en liste liggende, eller stoppede du den?

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Bestemt... men har du ikke en liste liggende, eller stoppede du den?

                Mvh

                MaxHH
                jeg havde to lister men "Kontraktudløb" er ikke blevet opdateret i et års tid og "OB spillere gennem tiden" er ikke helt på plads med datoer.

                droppede min PC for et stykke tid siden og Excel på iPad via dropbox er jeg ikke gode venner med ... Men jeg sender gerne excelsrket hvis jeg får en mail (og kan få det ud af dropbox) ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  jeg havde to lister men "Kontraktudløb" er ikke blevet opdateret i et års tid og "OB spillere gennem tiden" er ikke helt på plads med datoer.

                  droppede min PC for et stykke tid siden og Excel på iPad via dropbox er jeg ikke gode venner med ... Men jeg sender gerne excelsrket hvis jeg får en mail (og kan få det ud af dropbox) ...
                  Jeg mente nok at kunne huske du havde styr på det tidligere... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Koval
                    Lund. Hallgrimur. Lasse. Kirke.
                    Falk. Desler. Makrini. Emil.
                    AK. Festersen

                    Tørnæs/Radza/Falke
                    Magnus. Diarra. Kryger. Ari
                    Lucas. JJT. Azer. Thomsen
                    Zohore. Greve

                    JBL

                    Håber i den grad at vi får en til cf når man ser reserverne og så fortjener JBL måske en udlejning ...i tvivl om Lucas og Diarra ..

                    Men spiller start11 op til deres bedste burde det også se fornuftigt ud ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Koval
                      Lund. Hallgrimur. Lasse. Kirke.
                      Falk. Desler. Makrini. Emil.
                      AK. Festersen

                      Tørnæs/Radza/Falke
                      Magnus. Diarra. Kryger. Ari
                      Lucas. JJT. Azer. Thomsen
                      Zohore. Greve

                      JBL

                      Håber i den grad at vi får en til cf når man ser reserverne og så fortjener JBL måske en udlejning ...i tvivl om Lucas og Diarra ..

                      Men spiller start11 op til deres bedste burde det også se fornuftigt ud ..
                      Næsten enig , vil bytte Ari og Kirke
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Koval
                        Lund. Hallgrimur. Lasse. Kirke.
                        Falk. Desler. Makrini. Emil.
                        AK. Festersen

                        Tørnæs/Radza/Falke
                        Magnus. Diarra. Kryger. Ari
                        Lucas. JJT. Azer. Thomsen
                        Zohore. Greve

                        JBL

                        Håber i den grad at vi får en til cf når man ser reserverne og så fortjener JBL måske en udlejning ...i tvivl om Lucas og Diarra ..

                        Men spiller start11 op til deres bedste burde det også se fornuftigt ud ..
                        Hvis vi hentede Sanneh kunne han roligt leje JBL og Diarra ud

                        Comment


                          Nogen der har et bud på, hvor Magnus Pedersen står niveaumæssigt ift Kasper Larsen?

                          Synes han både fysisk og teknisk har set ret lovende ud i den ene træningskamp og de få superligaminutter jeg har set ham.

                          Nogen der har set mere og kan give en vurdering?

                          Flere andre superligaklubber har med succes kørt spillere på samme alder ind. Så man kunne jo håbe han får nogle minutter hist og pist og bliver kørt ind stille og roligt.

                          Comment


                            Jeg tror på Magnus Pedersen, men som decideret midterforsvarer lige nu, er jeg bange for, at han godt kan blive til kanonføde. I en i forvejen ret svag defensiv, synes jeg ikke tanken om, at han skal derind er særligt tiltalende. Jeg synes både den løbekapicitet og teknik han har vist i de primært reservekampe, jeg har set ham i, gør ham til et mere oplagt emne til højre backen, men med den ekstremt tynde besætning, vi nu ser ud til at skulle leve med i midterforsvaret, kan det hurtigt blive aktuelt at se ham derinde.

                            Jeg synes umiddelbart ikke, at jeg kan se de store paralleller mellem Kasper og Magnus.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Næsten enig , vil bytte Ari og Kirke
                              så ville jeg også bytte falk og dessler :)

                              men enig med ari fremfor kirke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg tror på Magnus Pedersen, men som decideret midterforsvarer lige nu, er jeg bange for, at han godt kan blive til kanonføde. I en i forvejen ret svag defensiv, synes jeg ikke tanken om, at han skal derind er særligt tiltalende. Jeg synes både den løbekapicitet og teknik han har vist i de primært reservekampe, jeg har set ham i, gør ham til et mere oplagt emne til højre backen, men med den ekstremt tynde besætning, vi nu ser ud til at skulle leve med i midterforsvaret, kan det hurtigt blive aktuelt at se ham derinde.

                                Jeg synes umiddelbart ikke, at jeg kan se de store paralleller mellem Kasper og Magnus.
                                Men er Magnus Pedersen ikke i udgangspunktet midterforsvar? Han bliver da brugt der til træning og spillede han ikke også der på ungdomsholdene, eller har jeg misforstået noget?

                                Jeg var ikke ude efter en direkte sammenligning med Kasper Larsen. Er nysgerrig efter om han inden for en overskuelig fremtid kan nå et niveau der gør, at Kasper Larsen ikke er savnet - og dermed erstattet.

                                Comment

                                Working...
                                X