Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Følgende fik ikke spilletid og må vel anses for at være uden for truppen pt da 18 spillere fik spilletid

    Momo
    JBL
    Kryger
    Lado
    Thomsen
    Magnus
    Radza

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Følgende fik ikke spilletid og må vel anses for at være uden for truppen pt da 18 spillere fik spilletid

      Momo
      JBL
      Kryger
      Lado
      Thomsen
      Magnus
      Radza
      Det ser sådan ud. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis Lado og Diarra ikke er i klubben når transfervinduet lukker. Jeg tror så til gengæld det bliver svært at finde klubber at afsætte dem hos. Tror simpelthen deres kontrakter rives midt over

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        Det ser sådan ud. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis Lado og Diarra ikke er i klubben når transfervinduet lukker. Jeg tror så til gengæld det bliver svært at finde klubber at afsætte dem hos. Tror simpelthen deres kontrakter rives midt over
        Det kommer jo nok til at koste minimum 6 måneders løn. Kryger burde også afsættes.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det kommer jo nok til at koste minimum 6 måneders løn. Kryger burde også afsættes.
          Regningen sendes bare til Thorborg, og så kører vi det uden om spillerbudgettet i OB for 15/16-sæsonen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
            Regningen sendes bare til Thorborg, og så kører vi det uden om spillerbudgettet i OB for 15/16-sæsonen
            I like the way you think

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Følgende fik ikke spilletid og må vel anses for at være uden for truppen pt da 18 spillere fik spilletid

              Momo
              JBL
              Kryger
              Lado
              Thomsen
              Magnus
              Radza
              tja så længe vi ikke har fået en keeper mere ind - mon så ikke Radza klare cuttet og kommer med på bænken ;)

              - men ellers giver det vel meget god mening.....vi kan jo ikke have dem alle med på bænken

              Comment


                Jeg tænker at vi skiller os af med Kryger, Momo, og Lado. Man har lige forlænget med Thomsen, Magnus er lige kommet op i truppen. JBL kan bruges både som back og kant. Så de sidste tre bliver.

                Comment


                  Falke
                  Lund Halgrimur Larsen Kirke
                  Makrine Desler
                  Falk Festersen Emil
                  Zohore

                  - Ikke glad for at se Ari på midtbanen. Det har vi prøvet. Og det virker ikke.
                  - Mange muligheder på venstre back - kunne godt tænke mig at se JLB - men kirkeskov har fået fine rapporter
                  - Hvis de fire forreste er i XI så er spørgsmålet hvor Desler skal spille. Han har jo i alle ungdomsårene spillet central midt. En mulighed er også og bruge ham på venstre back.
                  - En mulighed er også at bruge JJT. Han bliver RIGTIG god. Og så rotere imellem Desler/Emil/Festersen/Falk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                    Falke
                    Lund Halgrimur Larsen Kirke
                    Makrine Desler
                    Falk Festersen Emil
                    Zohore

                    - Ikke glad for at se Ari på midtbanen. Det har vi prøvet. Og det virker ikke.
                    - Mange muligheder på venstre back - kunne godt tænke mig at se JLB - men kirkeskov har fået fine rapporter
                    - Hvis de fire forreste er i XI så er spørgsmålet hvor Desler skal spille. Han har jo i alle ungdomsårene spillet central midt. En mulighed er også og bruge ham på venstre back.
                    - En mulighed er også at bruge JJT. Han bliver RIGTIG god. Og så rotere imellem Desler/Emil/Festersen/Falk.
                    Fedt at der er så mange muligheder ligepludselig. Vi ved jo der kommer karantæner, skader og formnedgange så godt at vi har en bred trup..
                    Bare det at der virkelig bliver konkurrence om pladserne er fedt. Det må gøre spillerne lidt skarpere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                      - Ikke glad for at se Ari på midtbanen. Det har vi prøvet. Og det virker ikke.
                      - Mange muligheder på venstre back - kunne godt tænke mig at se JLB - men kirkeskov har fået fine rapporter
                      - Hvis de fire forreste er i XI så er spørgsmålet hvor Desler skal spille. Han har jo i alle ungdomsårene spillet central midt. En mulighed er også og bruge ham på venstre back.
                      - En mulighed er også at bruge JJT. Han bliver RIGTIG god. Og så rotere imellem Desler/Emil/Festersen/Falk.
                      Ari på midten kan jo være en muligheden mens JJT vender sig til livet som fuldtids prof. Jeg savler ved tanken om Makrini og JJTs pasnings spil.

                      Desler på VB tror jeg ikke på. Han er allerede etableret på højrekant eller så rykkes han ind som CM i stedet for Ari, som du også er inde på. Vi skal også huske på at Falk, Emil og Ari formodentlig er fortid i klubben om senest 1 år. Så er det godt at gode afløsere står klar i kulissen.

                      og så til mit lille glædes udbrud. Hvor er jeg glad for de meldinger der kommer angående Kirkeskov, og at han fik fuld spilletid på VB i år. Ja jeg så også Brønshøj kampen som mange andre, og nej han satte ikke engang 1 fod rigtig i den kamp, men jeg tror vitterlig at han er den VB vi har ventet alt for længe på og med noget tillid og spilletid skal han nok vokse med opgaven. Det bliver godt!
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fedt at der er så mange muligheder ligepludselig. Vi ved jo der kommer karantæner, skader og formnedgange så godt at vi har en bred trup..
                        Bare det at der virkelig bliver konkurrence om pladserne er fedt. Det må gøre spillerne lidt skarpere
                        Nemlig og Kente siger det også her...

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...men-ikke-mange

                        "Jeg er tilhænger af, at der er stor konkurrence om de positioner, så man ikke er så sårbar over for skader, formsvigt og så videre. Jeg tror på konkurrencen – det skal være med til at få det bedste frem i folk"
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Nemlig og Kente siger det også her...

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...men-ikke-mange

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Følgende fik ikke spilletid og må vel anses for at være uden for truppen pt da 18 spillere fik spilletid

                            Momo
                            JBL
                            Kryger
                            Lado
                            Thomsen
                            Magnus
                            Radza
                            Momo var i træningssko i går, og lignede ikke en der var helt fit for fight. Jeg ved ikke, om det var bevist da han ikke skulle spille, eller om han reelt var småskadet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
                              Momo var i træningssko i går, og lignede ikke en der var helt fit for fight. Jeg ved ikke, om det var bevist da han ikke skulle spille, eller om han reelt var småskadet.
                              Ja okey. Men mon dog at han kommer i nærheden af start 11 alligevel

                              Comment


                                Kunne faktisk godt tænke mig at se Markini og Momo på midtbanen. Lidt defensiv, I know. Men så har vi 4 meget offensive foran dem.

                                Der er mange muligheder - eneste jeg nok ikke er lun ved Ari - Men Kent er Boss.

                                Comment

                                Working...
                                X