Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Holdet 2015/2016

    Selv om vi ikke er 100% sikret så skal vi trods alt tabe samtlige af voers kampe mens FCV vinder samtlige af deres og det tror jeg ikke på ..

    Hvordan kommer holdet så til at se ud i næste sæson? Jeg forudser endnu engang en stor udskiftning men jeg frygter den ikke så meget som tidligere, da jeg nu tror på at vi har en grundstamme såfremt at KN vil bygge videre på holdet og ikke starte forfra.
    Der er mange kontraktudløb, folk der gerne vil væk og nogle som ikke er gode nok. Er der nogen vi vil forlæng med?

    Fra vores nuværende spillerliste:

    Ousager har allerede meldt ud at han stopper.
    Kirkeskov bliver ikke benyttet ret meget men jeg tillader mig at sætte ham som spørgsmålstegn.
    Jonasson virker som en alsindig spiller og mig bekendt er der hverken ønske om at komme væk eller bud på ham - beholder
    Lasse Nielsen: Forholdsvis solid skanse og kontraktforhold som Jonasson.
    Diarra har ikke rigtig fået chancen under OP men kunne være et alternativ som hb eller dcm - håber KN vil se ham an.
    Emil Larsen vil og bør væk for alle parter og er også en af dem der skal give lidt mønt.
    Spelmann ønsker sig væk og det under jeg ham - også en der skal give lidt mønt.
    Falk ønsker at steppe op og det undes og her skal vi have mønt.
    Dalgaards kontrakt udløber.
    Lucas: Ung talentfuld og på længere kontrakt - har ikke hørt om bud og måske et alternativ på hb?
    Dvalishvili - Jeg har tabt troen og håber at der kommer et bud udefra - Måske Kent kan noget - en bliver nok ..
    Kryger - Alsindig spiller og reserve over alt. På længere kontrakt og behldes grundet noget kontinuitet.
    Toppel - Den er jo meget ben med det kontraktudspil men jeg tror han bliver som 2. keeper.
    Azer - Ja der er jo lige forlænget så med mindre der kommer bud bliver han
    Desler - Allerede en yngling og kommende stjerne - en del af "min" stamme
    JBL - Lidt svært syntes jeg .. står bagerst som sidste af 3 VB der ikke imponerer ... bliver nok ..
    Greve er også ved at blive en yngling .. måske allerede klar i næste sæson som fast mand ...
    Ari - Anføreren bliver nok grundet kontinuitet ..
    EPJ - Længe siden vi har set til ham .. er han stemplet eller kommer der en forlængelse?
    Zohore har kontraktudøb og er formentligt væk...
    Høegh har der været bud på men "den game" i "min" stamme .. håber at han bliver og på sigt bliver anfører ,,,
    Radza har kontraktudløb men personligt håber jeg på forlængelse og evt. udlejning så han tager over for Toppel på sigt..
    Skogseid har kontraktudløb og godt for det .. jeg har ikke set lyset ..
    Thomsen er i periferien men skal nok få tid .. håber at han er tålmdig ..
    Mikkelsen håber jeg bliver udlejet/solgt til nuværende klub ..
    Thomasen: Har vi allerede set lidt selvom han ikke er en fast del af holdet. Det bliver han fra næste sæson og skal kæmpe med Greve, Azer, Diarra, Jonasson og Ari om pladserne midt på banen .. giver ham gode chancer..


    Mon ikke man beholder Dvalishvili fremfor at ophæve kontrakten og ellers er der penge fra Falk, Emil og Spelmann - et sted mellem 10-15 mio. at handle for ..

    Det efterlader i mine øjne et hold som værende:
    Kirkeskov
    Jonasson
    Lasse
    Diarra
    Lucas
    Kryger
    Toppel
    Azer
    Desler
    JBL
    Greve
    Ari
    EPJ
    Høegh
    Thomsen
    Thomassen

    og en start11 som

    Toppel
    Lucas Lasse Høegh Ari
    Desler Jonasson Azer JBL
    Greve Dvalishvili

    Reserver:
    Kirkeskov, Diarra, Kryger, EPJ, Thomsen og Thomasen

    Og der skal købes ind til start11 hvilket vil skubbe nogen af ovennævnte ned som reserver men så syntes jeg egentligt gså at det ser fornuftigt ud ,,,, ikke til at jagte mesterskabet men med et formodentligt mål der hedder top6 i næste sæson men vigtigere - en ung stamme af fynboere at bygge videre på de næste par år ..

    Ny keeper - Rønnow
    Angribere
    Venstrekant ..

    Hvad tænker I? Skal der forlænges med evt. kontraktudløb udover Toppel, Radza og Azer?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Radza har kontrakt endnu et år. Magnus Pedersen kommer i truppen og bliver nok vores HB. Lucas kommer mere på banen end på bænken tror jeg. Men som udgangspunkt en spændende ung trup.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Der er bare så sindsygt mange bolde i luften pt for JH og truppen. Men forudsat at Falk,Spelmann og Emil bliver solgt laver jeg min 18 mands trup

      1) målmand ny
      2) Kirkeskov
      3) Jonasson
      4) Nielsen
      5) L Jensen
      6) Toppel
      7) Venstrekant ny
      8) Busuladzic
      9) Desler
      10) JBL
      11) Greve
      12) Skulason
      13) Høegh
      14) JJT
      15) M Pedersen
      16) Midtbanespiller ny
      17) Angriber ny
      18) Angriber ny

      Det vil give
      2 målmænd
      2 højrebacks,2 midtforsvarer,2 venstrebacks
      2 højrekanter,4 midtbane, 2 venstrekant
      2 angribere

      Jeg har sat JBL på venstrekanten og da den ser lidt tynd ud så der skal handles
      De 6 der så er uden for truppen kunne være:

      1) Radza
      2) Diarra
      3) Thomsen
      4) Kryger
      5) Lado
      6) U19 spiller ny (Hasan,Skrøder eller Weber måske)

      Men efter de 3 salg som burde indbringe 10-15 mill og fjerne 3 af de mest løntunge spillere skal der altså handles KVALITET!!!!! Og ERFARING!!!!! på de 5 nye rygnumre der skal være med til at hjælpe alle vores unge og talentfulde spillere..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Selv om vi ikke er 100% sikret så skal vi trods alt tabe samtlige af voers kampe mens FCV vinder samtlige af deres og det tror jeg ikke på ..

        Hvordan kommer holdet så til at se ud i næste sæson? Jeg forudser endnu engang en stor udskiftning men jeg frygter den ikke så meget som tidligere, da jeg nu tror på at vi har en grundstamme såfremt at KN vil bygge videre på holdet og ikke starte forfra.
        Der er mange kontraktudløb, folk der gerne vil væk og nogle som ikke er gode nok. Er der nogen vi vil forlæng med?

        Fra vores nuværende spillerliste:

        Ousager har allerede meldt ud at han stopper.
        Kirkeskov bliver ikke benyttet ret meget men jeg tillader mig at sætte ham som spørgsmålstegn.
        Jonasson virker som en alsindig spiller og mig bekendt er der hverken ønske om at komme væk eller bud på ham - beholder
        Lasse Nielsen: Forholdsvis solid skanse og kontraktforhold som Jonasson.
        Diarra har ikke rigtig fået chancen under OP men kunne være et alternativ som hb eller dcm - håber KN vil se ham an.
        Emil Larsen vil og bør væk for alle parter og er også en af dem der skal give lidt mønt.
        Spelmann ønsker sig væk og det under jeg ham - også en der skal give lidt mønt.
        Falk ønsker at steppe op og det undes og her skal vi have mønt.
        Dalgaards kontrakt udløber.
        Lucas: Ung talentfuld og på længere kontrakt - har ikke hørt om bud og måske et alternativ på hb?
        Dvalishvili - Jeg har tabt troen og håber at der kommer et bud udefra - Måske Kent kan noget - en bliver nok ..
        Kryger - Alsindig spiller og reserve over alt. På længere kontrakt og behldes grundet noget kontinuitet.
        Toppel - Den er jo meget ben med det kontraktudspil men jeg tror han bliver som 2. keeper.
        Azer - Ja der er jo lige forlænget så med mindre der kommer bud bliver han
        Desler - Allerede en yngling og kommende stjerne - en del af "min" stamme
        JBL - Lidt svært syntes jeg .. står bagerst som sidste af 3 VB der ikke imponerer ... bliver nok ..
        Greve er også ved at blive en yngling .. måske allerede klar i næste sæson som fast mand ...
        Ari - Anføreren bliver nok grundet kontinuitet ..
        EPJ - Længe siden vi har set til ham .. er han stemplet eller kommer der en forlængelse?
        Zohore har kontraktudøb og er formentligt væk...
        Høegh har der været bud på men "den game" i "min" stamme .. håber at han bliver og på sigt bliver anfører ,,,
        Radza har kontraktudløb men personligt håber jeg på forlængelse og evt. udlejning så han tager over for Toppel på sigt..
        Skogseid har kontraktudløb og godt for det .. jeg har ikke set lyset ..
        Thomsen er i periferien men skal nok få tid .. håber at han er tålmdig ..
        Mikkelsen håber jeg bliver udlejet/solgt til nuværende klub ..
        Thomasen: Har vi allerede set lidt selvom han ikke er en fast del af holdet. Det bliver han fra næste sæson og skal kæmpe med Greve, Azer, Diarra, Jonasson og Ari om pladserne midt på banen .. giver ham gode chancer..


        Mon ikke man beholder Dvalishvili fremfor at ophæve kontrakten og ellers er der penge fra Falk, Emil og Spelmann - et sted mellem 10-15 mio. at handle for ..

        Det efterlader i mine øjne et hold som værende:
        Kirkeskov
        Jonasson
        Lasse
        Diarra
        Lucas
        Kryger
        Toppel
        Azer
        Desler
        JBL
        Greve
        Ari
        EPJ
        Høegh
        Thomsen
        Thomassen

        og en start11 som

        Toppel
        Lucas Lasse Høegh Ari
        Desler Jonasson Azer JBL
        Greve Dvalishvili

        Reserver:
        Kirkeskov, Diarra, Kryger, EPJ, Thomsen og Thomasen

        Og der skal købes ind til start11 hvilket vil skubbe nogen af ovennævnte ned som reserver men så syntes jeg egentligt gså at det ser fornuftigt ud ,,,, ikke til at jagte mesterskabet men med et formodentligt mål der hedder top6 i næste sæson men vigtigere - en ung stamme af fynboere at bygge videre på de næste par år ..

        Ny keeper - Rønnow
        Angribere
        Venstrekant ..

        Hvad tænker I? Skal der forlænges med evt. kontraktudløb udover Toppel, Radza og Azer?
        kryger, HJ, Lado, og Diarra har vel alle "kun" et år tilbage - kryger og Lado blev der lavet 2 årige kontrakter med - HJ var det en 2 årige eller 1½? Og Diarra må være på sit sidste år.

        Og det er vel sådan set godt at de snart har udløb - Halgrimur var dog en spiller jeg godt kunne se man lavede en forlængelse med.

        EPJ - var han ikke lejet ud i efteråret - vendte hurtigt hjem og har derfor ikke kunnet spille for os i foråret? Han har vel udløb ligesom Thomsen - de fik da mig bekendt begge kun en 1 årig aftale - så de skal forlænges hvis de skal tilføjes næste års trup.

        Håber vi får set noget til JBL - de få minutter jeg har set af ham virkede han meget spændende.

        Kirkeskov.....tja sidst gjorde han det ganske fint....og vi har 2 år tilbage på kontrakten med ham så mon dog han bliver sendt videre.

        Endnu engang står vi og skal bruge angribere....kommer vel meget an på hvordan Kent vil spille - men 2 må da være et minimum.
        Min. 1 målmand - måske endda 2 hvis ikke der forlænges med Toppel (send gerne Radza på græs i 1 division hvis muligt)
        Højreback - skogseid er ikke løsningen på hullet efter Ruud
        Midtbane....vi har nogle spændende unge folk derinde - men håber vi finder en lidt mere erfaren herre til at støtte dem - og spelmann smutter jo nok
        kanterne...bye bye emil og falk.....er lucas løsningen?? Desler? eller skal han ind centralt - havde indtryk af han var central midtbane....dog ikke der vi har set mest til ham.

        Der er helt sikkert et spændende fundament at bygge på, med mange unge folk - nu skal der bare tilføres noget kvalitet og erfaring. Ikke mindst i angrebet - den går ikke en gang til JH med indkøb af den "kaliber" som du lavede sidste år....

        Comment


          #5
          Rønnow
          Magnus P - Lasse N - Høegh - JBL
          Desler - Izunna - JJT/Greve - Enevoldsen
          Macena - Festersen?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Rønnow
            Magnus P - Lasse N - Høegh - JBL
            Desler - Izunna - JJT/Greve - Enevoldsen
            Macena - Festersen?
            Er det realistisk at Magnus går direkte fra U19 til fast starter?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Er det realistisk at Magnus går direkte fra U19 til fast starter?
              Hvem ved hvad Kent finder på. Men jeg mener ikke at det er realistisk.
              Hvis vi får en klasse midt ser jeg simpelthen ikke at der er er plads til HJ på midten med Azer,JJT og Greve der står på spring.
              Så må han tage HB som han gjorde i Sdj

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvem ved hvad Kent finder på. Men jeg mener ikke at det er realistisk.
                Hvis vi får en klasse midt ser jeg simpelthen ikke at der er er plads til HJ på midten med Azer,JJT og Greve der står på spring.
                Så må han tage HB som han gjorde i Sdj
                Ja vi skal måske ikke blive alt for overraskede hvis ikke der bliver handlet ind til højrebacken i denne omgang, kan dog altid håbe... Med tanke på Skogseid, så forestiller jeg mig godt man kunne finde på at lade JH, Diarra, og Magnus tage sig af den i første omgang... Når det kommer til stykket er det også 3 spørgsmålstegn på den plads, vi har jo aldrig set Diarra sidde på den i en længere periode, eller set JH ordentlig derude endnu i OB, og så selvfølgelig Magnus på Suppe niveau... men som du også er inde på, det er en kabale der skal gå op, og jeg ved da heller ikke hvilken plads der står højest på ønskesedlen...

                Jeg ved da egentlig heller ikke helt hvordan min egen ser ud, vi mangler ret meget den centrale midt, men vi mangler i den grad også en angriber... Som det ser ud lige pt. må det dog blive en målmand...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvem ved hvad Kent finder på. Men jeg mener ikke at det er realistisk.
                  Hvis vi får en klasse midt ser jeg simpelthen ikke at der er er plads til HJ på midten med Azer,JJT og Greve der står på spring.
                  Så må han tage HB som han gjorde i Sdj
                  Eller indtage en plads på bænken....de kan jo ikke alle være i startopstillingen og der skal jo også være nogen til at fylde ud når høeg eller Nielsen får karantæne/bliver skadet.....håber vi kigger på en ny hb. Men det er nok ikke den plads det haster mest med

                  Comment


                    #10
                    Det eneste der er super vigtigt for mig, at aldrig mere skal en plads tages fra et fynsk talent af en dyr, uduelig lejesvend.
                    Så her er mine vigtigste fire. Har stadig fidus til LN og MK. Får ikke noget markant bedre en Toppel, lever jeg med ham et år. RF og MS ryger nok i pausen.

                    ....??(MT).....
                    ??-??-DH-??
                    MD-MG-JJ-??(RF)
                    ....??-??.....

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ja vi skal måske ikke blive alt for overraskede hvis ikke der bliver handlet ind til højrebacken i denne omgang, kan dog altid håbe... Med tanke på Skogseid, så forestiller jeg mig godt man kunne finde på at lade JH, Diarra, og Magnus tage sig af den i første omgang... Når det kommer til stykket er det også 3 spørgsmålstegn på den plads, vi har jo aldrig set Diarra sidde på den i en længere periode, eller set JH ordentlig derude endnu i OB, og så selvfølgelig Magnus på Suppe niveau... men som du også er inde på, det er en kabale der skal gå op, og jeg ved da heller ikke hvilken plads der står højest på ønskesedlen...

                      Jeg ved da egentlig heller ikke helt hvordan min egen ser ud, vi mangler ret meget den centrale midt, men vi mangler i den grad også en angriber... Som det ser ud lige pt. må det dog blive en målmand...
                      jeg er meget enig i den betragtning, og samme argumentation vil jeg bruge om vores def. midtbane hvor vi pt er bedst med HJ og så spår jeg JJT et gennembrud på pladsen i næste sæson...SENEST, måske kommer der allerede i de næste 4 kampe flere beviser på hans lysende talent, sammen med polyvante HJ og Azer er vi ok på 6'er pladsen. Herefter er hb lidt tynd med, men kan dækkes af Magnus, som jeg tror er lidt længere fra holdet end JJT, men er talentet der tror jeg KN fører ham sikkert frem, men måske det er nødvendigt at supplere med en lidt mere rutineret hb. Mads Toppel er sej og er blevet bedre af tilliden og mange kampe, men jeg ønsker mig en målmand der kan sætte spillet hurtigt i gang og måske på sigt agere "libero" i nogen situationer i kampe, en "Manuel Neuer-light" om man vil, supermoderne målmand med attitude og udstråling, og så lige en totalt skarp angriwer og her synes jeg stadig at Lado er lidt ubeskrevet i OB-tiden, og det er svært at vurdere om han har en reel fremtid hos os...jeg tvivler desværre. Resten vil jeg ikke vurdere på så lang tid der ikke er nogen reelle salg....hverken RF, EL, Spellman eller hvad der sker på den front, men klart nok skal JH være lige så vaks ved havelågen som da Laur blev F*CK'er

                      summasummarum:

                      målmand
                      hb
                      angriber
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Eller indtage en plads på bænken....de kan jo ikke alle være i startopstillingen og der skal jo også være nogen til at fylde ud når høeg eller Nielsen får karantæne/bliver skadet.....håber vi kigger på en ny hb. Men det er nok ikke den plads det haster mest med
                        Den kunne Magnus P jo tage i de kampe hvor HJ skal ind og vikariere i midtforsvaret.. Jeg vil umiddelbart også gerne have en ny HB ala ham Brøndby har fået men der er andre pladser der trænger først nemlig 2*angribere,VK,midtmidt og målmand

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg er meget enig i den betragtning, og samme argumentation vil jeg bruge om vores def. midtbane hvor vi pt er bedst med HJ og så spår jeg JJT et gennembrud på pladsen i næste sæson...SENEST, måske kommer der allerede i de næste 4 kampe flere beviser på hans lysende talent, sammen med polyvante HJ og Azer er vi ok på 6'er pladsen. Herefter er hb lidt tynd med, men kan dækkes af Magnus, som jeg tror er lidt længere fra holdet end JJT, men er talentet der tror jeg KN fører ham sikkert frem, men måske det er nødvendigt at supplere med en lidt mere rutineret hb. Mads Toppel er sej og er blevet bedre af tilliden og mange kampe, men jeg ønsker mig en målmand der kan sætte spillet hurtigt i gang og måske på sigt agere "libero" i nogen situationer i kampe, en "Manuel Neuer-light" om man vil, supermoderne målmand med attitude og udstråling, og så lige en totalt skarp angriwer og her synes jeg stadig at Lado er lidt ubeskrevet i OB-tiden, og det er svært at vurdere om han har en reel fremtid hos os...jeg tvivler desværre. Resten vil jeg ikke vurdere på så lang tid der ikke er nogen reelle salg....hverken RF, EL, Spellman eller hvad der sker på den front, men klart nok skal JH være lige så vaks ved havelågen som da Laur blev F*CK'er

                          summasummarum:

                          målmand
                          hb
                          angriber
                          hvem vil du have på venstrekant?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Den kunne Magnus P jo tage i de kampe hvor HJ skal ind og vikariere i midtforsvaret.. Jeg vil umiddelbart også gerne have en ny HB ala ham Brøndby har fået men der er andre pladser der trænger først nemlig 2*angribere,VK,midtmidt og målmand
                            helt enig - der er pladser det haster mere med. En HB kunne vi sikkert finde en der kan klare i truppen.

                            MEN nu skal vi jo ikke kigge på pengepunge og hvad der reelt kan lade sig gøre - den slags kedelige smådetaljer må JH tage sig af

                            Og i den ideelle verden så får vi en ny HB. Men kan Magnus P gå lige så uimponeret ind på holdet som vi så med JJT så meget gerne for mig - tror dog generelt de unge skal have mere tid til at vende sig til niveauet, og derfor gerne have nogle erfarne de kan læne sig op af og som kan tage en del af presset.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              summasummarum:

                              målmand
                              hb
                              angriber
                              Det må være det absolutte minimum; og så beholder vi Spelmann. Ryger han og Falk, så skal der min. 3 offensiv-spillere ind. Godt nok har vi Desler - og måske kan Emil grave sig ud af sit mentale hul - men uden Falk og Spelmann kommer vi til at savne kvalitet fremme i banen. Angribere bliver helt afgørende. Jeg spår der kommer én offensiv-spiller relativt tidligt i vinduet, og så kommer der en-to ret sent (min. én sikkert på leje), når krummerne fra de riges bord skal uddeles.

                              Comment

                              Working...
                              X