Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg tror stærkt på at JJT får sit gennembrud allerede i kommende sæson som def midt. Jeg tror også at Kent vil spille 4-4-2 og så ser jeg RF (hvis han bliver) på midten og at der hentes en angriwer mere, her er AK Jacobsen nævnt og han er da velkommen. Hb er Dalsgård nævnt og han er mere end velkommen med sit hurtige antrit og stærke indlæg. En spillende cf er en nødvendighed, Sanneh fra ACH er nævnt før og han får gode ord med på vejen mange steder fra. Rønnow eller Jesper Hansen på kassen må være optimalt. Jesper Hansen ryger dog til BIF hvis Hradecky skydes af. Herefter er holdet

    ................Rønnow
    Dalsgård LN Sanneh Ari
    Desler RF JJT EL
    .........KZ AK
    Kent har stort set altid en defensiv midtbanespiller på sine hold, så en JJT/Falk-midtbane anser jeg for at være meget usandsynlig.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      Vi mangler jo en kæmpe på midten ellers er der ingen fyssik :(
      Pjat, der skal bare køres den vilde tiki-taka. Modstanderen får aldrig bolden

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Kent har stort set altid en defensiv midtbanespiller på sine hold, så en JJT/Falk-midtbane anser jeg for at være meget usandsynlig.
        JJT bliver fremtidens 6'er eller 8'er

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          JJT bliver fremtidens 6'er eller 8'er
          8'er, ja. Ren 6'er tror jeg ikke på. Men lad os nu se, hvad Kent finder på.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            8'er, ja. Ren 6'er tror jeg ikke på. Men lad os nu se, hvad Kent finder på.
            http://www.fyens.dk/sport/OB-Saa-er-...rtikel/2697235

            OB'eren er U19-landsholdsspiller og sådan en slags Xavi-type som udpræget 6'er på midtbanen med uhyggelig boldsikkerhed i fødderne og med stor spilintelligens.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Kent har stort set altid en defensiv midtbanespiller på sine hold, så en JJT/Falk-midtbane anser jeg for at være meget usandsynlig.
              Helt enig. Jeg er meget spændt på hvem Kent får ind til vores defensive midtbane. Der er behov for en defensivt disciplineret spiller som samtidig har både fart og teknik. Jeg ved faktisk ikke om Matti Lund vil passe ind her eller om han er for offensiv.
              En anden spiller som jeg har været ret imponeret af og som netop er god på den defensive midtbane er Guira fra Sønderjyske: http://da.m.wikipedia.org/wiki/Adama_Guira

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Helt enig. Jeg er meget spændt på hvem Kent får ind til vores defensive midtbane. Der er behov for en defensivt disciplineret spiller som samtidig har både fart og teknik. Jeg ved faktisk ikke om Matti Lund vil passe ind her eller om han er for offensiv.
                En anden spiller som jeg har været ret imponeret af og som netop er god på den defensive midtbane er Guira fra Sønderjyske: http://da.m.wikipedia.org/wiki/Adama_Guira
                Hvad med ham der Mohammed Diarra fra Odense Boldklub? Han skulle være ung, være OK på bolden og slå nogle gode afleveringer. Han mangler selvfølgelig noget kamptræning på pladsen som 6'er, men skulle være til at hente til en god pris.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Hvad med ham der Mohammed Diarra fra Odense Boldklub? Han skulle være ung, være OK på bolden og slå nogle gode afleveringer. Han mangler selvfølgelig noget kamptræning på pladsen som 6'er, men skulle være til at hente til en god pris.

                  MvT

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Hvad med ham der Mohammed Diarra fra Odense Boldklub? Han skulle være ung, være OK på bolden og slå nogle gode afleveringer. Han mangler selvfølgelig noget kamptræning på pladsen som 6'er, men skulle være til at hente til en god pris.

                    MvT
                    Hæhæhæh. Jeg køber den
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Hvad med ham der Mohammed Diarra fra Odense Boldklub? Han skulle være ung, være OK på bolden og slå nogle gode afleveringer. Han mangler selvfølgelig noget kamptræning på pladsen som 6'er, men skulle være til at hente til en god pris.

                      MvT
                      Ååh ja, det er ham der som OB fik lokket væk fra PSG... Det er altså ikke hver dag at en spiller kan lokkes til OB fra PSG, det var sådan en sportsdirektør man skulle have... Husker ikke helt hvad han hed, men han må være meget dygtig... Poul...... Jensen, Nielsen, Pedersen, Rasmussen, Henriksen, Madsen.... nej, jeg kan altså ikke huske det...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ååh ja, det er ham der som OB fik lokket væk fra PSG... Det er altså ikke hver dag at en spiller kan lokkes til OB fra PSG, det var sådan en sportsdirektør man skulle have... Husker ikke helt hvad han hed, men han må være meget dygtig... Poul...... Jensen, Nielsen, Pedersen, Rasmussen, Henriksen, Madsen.... nej, jeg kan altså ikke huske det...
                        Mener du Poul JegKlogerVildtiOB Plabremund SindssygtGod von Hansen?

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          JJT bliver fremtidens 6'er eller 8'er
                          På sigt kan jeg se JJT spille både 6'er og 8'er. Det kræver dog en vis fysik at spille en typisk 6'er-rolle, og selvom jeg har været meget imponeret over hans spil så er det nok et parameter han stadig halter efter på. I nogle nærkampe er han blevet lidt (for) let overmatchet. Det er dog kun naturligt.

                          Hvis vi virkelig vil satse på ham ret hurtigt i næste sæson tror jeg han vil få den bedste overgang hvis han køres ind som 8'er. Især med den rette makker i maskinrummet. Her snakker vi en spiller der har fysik til lidt at opveje for det JJT mangler, men samtidig har teknik til at kunne indgå ordentligt i spillet med de andre på midtbanen.

                          Azer og Jonasson er vel umiddelbart de bedste bud i mine øjne, men ingen af dem er optimale. Azer er ikke god nok (disciplineret nok) defensivt og Jonasson mangler teknik og overblik.
                          Diarra ved jeg ikke hvad jeg skal mene om. Har ganske enkelt ikke set ham nok i rollen. Greve synes jeg var fejlplaceret på den centrale midtbane og det ville være synd at rykke Desler ind som 6'er nu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            På sigt kan jeg se JJT spille både 6'er og 8'er. Det kræver dog en vis fysik at spille en typisk 6'er-rolle, og selvom jeg har været meget imponeret over hans spil så er det nok et parameter han stadig halter efter på. I nogle nærkampe er han blevet lidt (for) let overmatchet. Det er dog kun naturligt.

                            Hvis vi virkelig vil satse på ham ret hurtigt i næste sæson tror jeg han vil få den bedste overgang hvis han køres ind som 8'er. Især med den rette makker i maskinrummet. Her snakker vi en spiller der har fysik til lidt at opveje for det JJT mangler, men samtidig har teknik til at kunne indgå ordentligt i spillet med de andre på midtbanen.

                            Azer og Jonasson er vel umiddelbart de bedste bud i mine øjne, men ingen af dem er optimale. Azer er ikke god nok (disciplineret nok) defensivt og Jonasson mangler teknik og overblik.
                            Diarra ved jeg ikke hvad jeg skal mene om. Har ganske enkelt ikke set ham nok i rollen. Greve synes jeg var fejlplaceret på den centrale midtbane og det ville være synd at rykke Desler ind som 6'er nu.
                            jamen vi skal vel også have en ny mand ind til maskin rummet.....er selv blevet ret så imponeret over JJT det jeg har set til ham. Men det er meget lidt - og han er meget ung, alt ansvaret må simpelthen ikke lægges over på ham. Der skal noget støtte til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              http://www.fyens.dk/sport/OB-Saa-er-...rtikel/2697235

                              OB'eren er U19-landsholdsspiller og sådan en slags Xavi-type som udpræget 6'er på midtbanen med uhyggelig boldsikkerhed i fødderne og med stor spilintelligens.
                              Tjooo. Sammenligningen er måske optimistisk, men jeg køber den som sådan.

                              Dog. Xavi spillede i nr. 6 i Barcelona og udførte på mange områder 6'er funktioner i spillet, men rent systemmæssigt lå han vel egentlig primært i 8'er-rollen da han stort set altid har haft en decideret defensiv midtbanespiller bag sig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                jamen vi skal vel også have en ny mand ind til maskin rummet.....er selv blevet ret så imponeret over JJT det jeg har set til ham. Men det er meget lidt - og han er meget ung, alt ansvaret må simpelthen ikke lægges over på ham. Der skal noget støtte til.
                                Det er klart. Det er meget nemt at lade sig rive med når man ser så gode tegn i de første minutter fra så ung en spiller. Det er meget nemt at overbevise sig selv om, at han da bare skal spille fast i næste sæson.

                                Man skal også turde satse på de talenter man har, men der er en grænse. Det er nok i overkanten at satse alt på, at et talent skal starte inde centralt på banen i den første halvsæson han træner fast med truppen. Det vil ikke være fair overfor JJT at lægge det forventningpres på ham.

                                Comment

                                Working...
                                X