Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægSå røg Thomas Mikkelsen til Vejle sæsonen ud. http://www.ob.dk/artikel/thomas-mikk...til-vejle.aspx
men en etårig leje er vel heller ikke det der henter AK ..?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægJeg klager ikke, one down, five to go .. men leje til IFK eller Vejle .. kunne dette ikke være sket tidligere??
men en etårig leje er vel heller ikke det der henter AK ..?
Nu kan jeg bedre forstå den sms jeg fik idag. Han har også lige sendt hoverende smiley for 5 min siden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSom jeg skrev tidligere idag. Man ville helst sælge. Men man har så ikke turde vente længere..
Nu kan jeg bedre forstå den sms jeg fik idag. Han har også lige sendt hoverende smiley for 5 min siden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægJeg klager ikke, one down, five to go .. men leje til IFK eller Vejle .. kunne dette ikke være sket tidligere??
men en etårig leje er vel heller ikke det der henter AK ..?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægMon han er en smule irriteret over, at OB ikke ville forlænge lejeaftalen med IFK? Det er vel trods alt lidt federe selvom han måske ikke startede hver kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjo - den fattede jeg heller ikke - han virkede til at være glad, de var glade for ham - så lad dem da leje ham.......virkede tåbeligt, men vel JH der igen spillede poker og tabte - håbede de kunne presses til et køb.
Så tror jeg der gik pigesur i den
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet og så at en pris var jo aftalt hvis lejen blev en succes.. Og det gjorde den jo..
Så tror jeg der gik pigesur i den
Comment
Comment