Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det skulle vidst dreje sig om Cracovia. Kunne være fint hvis det lykkes.

    Comment


      På tv2 tekst tv. Er Valdes sat til salg da han ikke vil spille for reserveholdet. Hvis det sker bliver Anders ikke OB spiller i denbe sæson.

      Håber der snart kommer gang i rygtetråden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
        På tv2 tekst tv. Er Valdes sat til salg da han ikke vil spille for reserveholdet. Hvis det sker bliver Anders ikke OB spiller i denbe sæson.

        Håber der snart kommer gang i rygtetråden.
        Det gør han ikke uanset.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
          På tv2 tekst tv. Er Valdes sat til salg da han ikke vil spille for reserveholdet. Hvis det sker bliver Anders ikke OB spiller i denbe sæson.

          Håber der snart kommer gang i rygtetråden.
          1. mon ikke united kunne skille sig af med 2 målmænd i samme vindue??

          2. Lindegaard kommer ikke til OB - ligegyldigt hvad

          Comment


            http://www.bold.dk/nyt/fck-keeper-si...en-er-uholdbar

            Jeg frygter lidt det bliver den her løsning vi ender med. Ikke at han ikke har niveau når han er på toppen, men synes han lavede en del fejl, det sidste stykke tid han stod i FCK.

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-angriber-aktuel-i-polen

              En fin løsning for alle. lad os sige at vi kan få 250.000-500.000 for ham - mon ikke det passer fint med summen for at få AKJ nu?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-angriber-aktuel-i-polen

                En fin løsning for alle. lad os sige at vi kan få 250.000-500.000 for ham - mon ikke det passer fint med summen for at få AKJ nu?
                Hvis vi får 1 kr for Lado (udover sparet løn) er det godt købmandsskab; hvorimod AaB naturligvis ikke slipper deres pt topscorer for pebernødder. Forestiller mig at AK muligvis kun kommer i dette vindue, hvis Falk skydes af. Det ville være både økonomisk og trupmæssigt fornuftigt. Hvis Lado ryger, går jeg ud fra, at vi beholder Mikkelsen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Hvis vi får 1 kr for Lado (udover sparet løn) er det godt købmandsskab; hvorimod AaB naturligvis ikke slipper deres pt topscorer for pebernødder. Forestiller mig at AK muligvis kun kommer i dette vindue, hvis Falk skydes af. Det ville være både økonomisk og trupmæssigt fornuftigt. Hvis Lado ryger, går jeg ud fra, at vi beholder Mikkelsen.
                  Men er der ikke noget med, at vi slet ikke kan skrive med AK, da man maks må skrive med en spiller for fem år. Leje er vist nok den eneste mulighed. Nogen der ved det med sikkerhed?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Hvis vi får 1 kr for Lado (udover sparet løn) er det godt købmandsskab; hvorimod AaB naturligvis ikke slipper deres pt topscorer for pebernødder. Forestiller mig at AK muligvis kun kommer i dette vindue, hvis Falk skydes af. Det ville være både økonomisk og trupmæssigt fornuftigt. Hvis Lado ryger, går jeg ud fra, at vi beholder Mikkelsen.
                    Jah, udover at AaB har Spalvis, Helenius, Jønsson, Ahlmann og unge Polk til angrebet. Så kan da sagtens være, at de gerne vil tjene lidt penge på en mand, der formentlig ikke kommer til at starte inde, og alligevel er fortid i klubben om lidt. Gaarde plejer at sige ja tak til det meste, hvis det kan styrke økonomien. Så tror nu egentlig godt, at han kan skaffes ok billigt. Men at JH afventer til han kan få afskibet en-to af vores nuværende angribere, så vi ikke ender med for mange.
                    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Men er der ikke noget med, at vi slet ikke kan skrive med AK, da man maks må skrive med en spiller for fem år. Leje er vist nok den eneste mulighed. Nogen der ved det med sikkerhed?

                      MvT
                      Jo, den er god nok - 5 år er max kontraktlængde. Men det handler jo sådan set 'bare' om, at 1) OB og AaB enes om en pris, 2) OB og AK enes om at rive den første kontrakt i stykker og tegne en ny 5-årig med anden løbetid. Det burde være til at overskue(?)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jo, den er god nok - 5 år er max kontraktlængde. Men det handler jo sådan set 'bare' om, at 1) OB og AaB enes om en pris, 2) OB og AK enes om at rive den første kontrakt i stykker og tegne en ny 5-årig med anden løbetid. Det burde være til at overskue(?)
                        Mon ikke vi kan finde en løsning hvor vi lejer ham frem til vinter?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          Mon ikke vi kan finde en løsning hvor vi lejer ham frem til vinter?
                          Kunne også være en mulighed, men AaB skal jo have penge for ham, så det bliver i så fald til overpris.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            http://www.bold.dk/nyt/fck-keeper-si...en-er-uholdbar

                            Jeg frygter lidt det bliver den her løsning vi ender med. Ikke at han ikke har niveau når han er på toppen, men synes han lavede en del fejl, det sidste stykke tid han stod i FCK.
                            Det lyder (heldigvis) som om, at han er på vej til Malmø. Synes heller ikke lige, at han er den ideelle løsning for os, så lad ham bare tage over sundet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Det lyder (heldigvis) som om, at han er på vej til Malmø. Synes heller ikke lige, at han er den ideelle løsning for os, så lad ham bare tage over sundet.
                              Hvis han kunne komme tilbage på sit tidligere topniveau under Lars Høgh ville jeg synes det var en fin løsning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                                Hvis han kunne komme tilbage på sit tidligere topniveau under Lars Høgh ville jeg synes det var en fin løsning.
                                Hvis - og det er et stort hvis. Der er selvfølgelig hvis'er i alle handler, men der skal altså helt ikke være for meget hvis, når man hiver en 34 årig målmand ind - især ikke, når han ingen tidligere tilknytning har til klubben.
                                Og den med Lars Høgh køber jeg ikke helt. Ikke fordi jeg sætter spørgsmålstegn ved høghens evner, men målmandstræningen i FCK er nok også på højt niveau. Self kunne spilletid og tillid måske få willand tilbage på sporet, men jeg håber, at vi kigger andre veje

                                Comment

                                Working...
                                X