Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.fyens.dk/sport/Chok-OBs-K...rtikel/2763710

    Comment


      Whaaaaaatt?????

      Så kan vi ikke svine ham længere

      Comment


        Spændende for ham...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Et par millioner eller 3...

          God vind til Kasper...

          Lad jagten på noget kvalitet gå ind!!!!!!!!!!!!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Så må der snart være penge til et par store profiler til vores hold. Snart med en målmand som kan styre vores forsvar.

            Comment


              hold nu kæft den havde jeg godt nok ikke set komme.....Jamen så skal JH jo også ud og finde en forsvarer mere...ud over den vi har råbt på i forvejen ;)

              Comment


                Hva helvede
                Lykken er at se Brøndby fejle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Et par millioner eller 3...

                  God vind til Kasper...

                  Lad jagten på noget kvalitet gå ind!!!!!!!!!!!!
                  Så må vi se, om de kan få gang i hans udvikling. Dén havde jeg ikke set komme!

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Skal der fandme handles kvalitet!!!!!

                    Comment


                      Ser det ikke som det store tab. Lasse Nielsen spiller indtil videre og så skal der hentes en central forsvarsspiller ind med KVALITET, så der bliver noget konkurrence om pladserne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæg
                        Ser det ikke som det store tab. Lasse Nielsen spiller indtil videre og så skal der hentes en central forsvarsspiller ind med KVALITET, så der bliver noget konkurrence om pladserne.
                        Helt enig. Sanneh????

                        Comment


                          [QUOTE=Kitkat;58617]http://www.fyens.dk/sport/Chok-OBs-K...rtikel/2763710[/Q

                          Der var så 11-12 andre spillere i truppen jeg hellere ville have solgt.. :-(
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Nu har vi solgt forsvarspillere for en del millioner i dette vindue, uden at have hentet det helt store ind. Det må betyde at der SKAL en kvalitetssigning ind i det forsvar nu. Læste tidligere på dagen en artikel om Magnus Troest, ham så jeg gerne i OB, selvom han sagde Danmark nok først blev aktuel om 2 år.
                            Ellers har jeg ikke lige nogle oplagte valg, men det er vel ved at være mere akut en målmandsposten?????

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Nu har vi solgt forsvarspillere for en del millioner i dette vindue, uden at have hentet det helt store ind. Det må betyde at der SKAL en kvalitetssigning ind i det forsvar nu. Læste tidligere på dagen en artikel om Magnus Troest, ham så jeg gerne i OB, selvom han sagde Danmark nok først blev aktuel om 2 år.
                              Ellers har jeg ikke lige nogle oplagte valg, men det er vel ved at være mere akut en målmandsposten?????
                              Små 9 millioner. Med Spel har vi solgt for 12 mill og brugt ca det halve på transfer og sign on
                              Der må være plads til noget kvalitet.
                              Glæder mig meget til at følge Lasse på søndag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Nu har vi solgt forsvarspillere for en del millioner i dette vindue, uden at have hentet det helt store ind. Det må betyde at der SKAL en kvalitetssigning ind i det forsvar nu. Læste tidligere på dagen en artikel om Magnus Troest, ham så jeg gerne i OB, selvom han sagde Danmark nok først blev aktuel om 2 år.
                                Ellers har jeg ikke lige nogle oplagte valg, men det er vel ved at være mere akut en målmandsposten?????
                                Han skiftede klub i sidste uge og skrev under på en to-årig kontakt, så ham bliver det næppe.

                                Comment

                                Working...
                                X