Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægA Riffel always pays his debts! (Eventually)
https://www.behance.net/gallery/1784...-nike-concepts
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægFokus Please, fokus....
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDer er jo intet at holde fokus på. Så længe Kirsten er til prøvetræning tvivler jeg på vi hører nogle valide rygter om en ny keeper og alt lader til at vores vindue lukker - i hvert fald indgående - når vi har tre keepere i truppen. Resten er bare hyggesludder blandt fans :O)
MvT
ellers enig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg nægter alt!
Edit: Og ja, det var eddermame en lortepræstation fra FCN. Men jeg kan også huske et Randershold der tabte 6-1 til SDJ i premieren, og endte med at tage bronze. Lad os nu se, om ikke den fadøl ender i Onkels mave."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Allerede kan man være sat godt bagud
Emil??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOp til 8 kampe ialt inden vinduet lukker og lidt tid til at spille personen ind.
Allerede kan man være sat godt bagud
Emil??"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMeget enig ... Frygter det samme med OB på målmandsposten ... Bla.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMeget enig ... Frygter det samme med OB på målmandsposten ... Bla.
Jeg tror vi skal indstille os på at Falkesgaard bliver vores foreløbige nr1. Så er det bare hans backup der mangler..
Et helt andet scenarie end FCN som får voldsomme problemer da de har snøvlet i timen
Comment
Comment