Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hahaha, John Doe, forstår abstinenserne😤😉

    Comment


      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      NU KAN JEG IKKE MERE!!!!!!!!!! Kom så med nogle f...... spillere eller jeg laver lig!!!! Jeg ska' da ha'!!
      Desperation skaber desperat udråb
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
        Det er vel Kahlenberg, der skal spille 6'eren? Og så med Phiri som back-up. Så kan de sagtens overlade Ørnskov til os :D
        Jeg syntes Phiri har udviklet sig enormt og vil kunne vriste pladsen fra Ørnskov allerede i den kommende sæson
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det handler om at skabe stabilitet og ro for at det fundament kan holde og bringe os frem fra værende det nuværende bundhold til et midterhold .
          Fristes til at skrige, YATZY!!!

          Det er som om OB er blevet ved med at
          bygge huset oven på den usikre grund, og når så huset synker og slår revner, ja så bygger man bare et nyt, og håber på den usikre undergrund selv har sat sig...

          Det har vi nu bevist overfor os selv og alle andre i flere år, det er vi ikke engang blevet midterhold på at gøre...

          Så kan vejen til toppen jo føre nok så mange gange over midten, det kommer vi ikke rigtig nogen vegne med...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Ikke flyttet en tomme vil jeg mene er forkert. Vi fik to 10. pladser i streg, hvor det var meget tæt på nedrykning, i år ender vi 7 point fra stregen, dvs. vi var tættere på 6. pladsen end nedrykning. Og hvis vi havde taget holdet videre fra sidste år, var der ikke nødvendigvis mange steder, der skulle forstærkes. Men Toppel ville ikke sige ja til lønnedgang, Skogseid ville hjem igen og Høegh og Spelmann er solgt. Ellers har vi stadig et hold, der umiddelbart godt kan skaffe en midterplacering - og det er da bedre end før. Så jo, vi har rykket os.

            Vi er helt enige i, at der er lavet mange fejlindkøb, og det er irriterende at skulle kigge på ny højre back, ny midt og ny angriber igen igen. Men det er for nemt bare at sige, at der skulle være hentet kvalitetsspillere fra starten. Flere af vores 'flops' har rigtig gode cv'er, men er faldet igennem af den ene eller anden grund. Så har flere af nyindkøbene været ramt af skader. Og så ved vi jo i realiteten ikke, om Hansen har forsøgt at hente 'bedre' spillere, men at de har afvist os.
            Vi havde 6 point ned til stregen ved den første af de her forfærdelige sæsoner her... Denne sæson har vi så 7 point ned... Så det er en noget tynd kop te du hælder op...

            ... men nu tog vi ikke holdet videre... hvad med at vi ser den midter placering først..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Brøndby går over til en midtbane med 2*8'ere. Kan det være vejen til Ørnen i OB. Han er vel rendyrket 6'er

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-til-elmander

              1: BIF skal give Ørnskov besked om at han ikke indgår i deres planer
              2: OB skal frikøbe ham
              3: OB skal op med en større løn end BIF giver ham
              4 : Ørnskov skal være villig til at bytte top med bund , større omgivelser og opbakning ud med tarvelige slidte faciliteter og fesen opbakning .


              ikke meget taler for .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Ifølge EB overvejer BIF at hente Jesper Hansen istedet for Rønnow, hvis han er for dyr...

                http://www.bold.dk/nyt/avis-jesper-h...ken-i-broendby
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  Kan det ikke godt tænkes at vi får den af de to der er i overskud??
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    Jeg tænker at vi er Rønnows første prioritet, og han måske har højere lønkrav til Brøndby end til os. Ligesom Mikkel Thygesen havde højere lønkrav til os, end han havde til Brøndby da han skiftede til dem i sin tid... Jeg håber endnu på Rønnow

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                      Jeg tænker at vi er Rønnows første prioritet, og han måske har højere lønkrav til Brøndby end til os. Ligesom Mikkel Thygesen havde højere lønkrav til os, end han havde til Brøndby da han skiftede til dem i sin tid... Jeg håber endnu på Rønnow
                      Same here.. Men er dog ikke sikker på at vi er Rønnows førsteprioritet.
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                        Kan det ikke godt tænkes at vi får den af de to der er i overskud??
                        Jo man kan da godt tænke det... Hvis OB og BIF begge er interesserede, og begge spillere har BIF lige foran OB på ønskelisten, ingen andre hold byder mere på nogen af dem, og Troels Bech og JH har evner og økonomi til at hente dem...

                        Det skal da nok blive spændende at følge, er heller ikke usandsynligt det kan ende sådan, jeg forstår dog ikke helt hvorfor der ikke sker mere omkring Rønnow, selvom han har været til slutrunden så han har for længst pakket sammen i Horsens, men måske er han bare ikke så interessant som det har virket til, ellers er han for dyr... I det tilfælde at han forlanger for meget i løn, så har han måske nok kørt en forkert taktik, med ikke at kan komme hurtigt nok fra Horsens, og måske klubberne heller ikke har travlt, lader ham stege lidt, hvad ved jeg... Det har bare lydt til at være mere end almindeligt oplagt at han ville være at finde i en ny klub meget hurtigt, (blev der ikke nævnt lægetjek af en eller anden journalist et sted?..) og der er godt nok blevet stille nu... Rønnow kan jo også vente på om BIF sælger Lukaz...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Same here.. Men er dog ikke sikker på at vi er Rønnows førsteprioritet.
                          Jesper Hansen, Kent Nielsen, familie i Horsens, ambition om at komme til at ligge side om side med Brøndby i ligaen, kunne da godt tale til vores fordel....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                            Jesper Hansen, Kent Nielsen, familie i Horsens, ambition om at komme til at ligge side om side med Brøndby i ligaen, kunne da godt tale til vores fordel....
                            Og så er han også tidligere blevet trænet af Lars Høgh.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Og så er han også tidligere blevet trænet af Lars Høgh.
                              Han skulle vidst give Høgh'en kreditten for at have nået så langt i sin karriere....
                              Jeg ser fordele både ved JH og Rønnow. Så bare vi lander en af dem er jeg tilfreds

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han skulle vidst give Høgh'en kreditten for at have nået så langt i sin karriere....
                                Jeg ser fordele både ved JH og Rønnow. Så bare vi lander en af dem er jeg tilfreds
                                Fedt nok! Jeg kan også sagtens leve med dem begge to, dog foretrækker jeg Rønnow, efter jeg så Jesper Hansen, mener det var mod Monaco, puha, en grim kamp han havde...

                                Comment

                                Working...
                                X