Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    De taber jo vildt meget i forhold til omsætning, når de ikke sælger ... og det har der da vist ikke været meget af i dette vindue.
    Bech for over 10 mille, er åbenbart ikke nok til at få det til at køre rundt.
    Jeg tror FCN kommer til at kæmpe mod nedrykning i denne sæson. Alt for meget afhænger af Ingvartsen på kun 19 fremme og de har ikke en træner med særlig meget x-factor.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Jeg tror FCN kommer til at kæmpe mod nedrykning i denne sæson. Alt for meget afhænger af Ingvartsen på kun 19 fremme og de har ikke en træner med særlig meget x-factor.

      MvT
      var det dig jeg væddede en fa'bams med på stadion 😊
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Er enig i at FCN for set svært hørte i fodbold FM at de i de sidste 24 kampe tabte 14 af dem, også det at de ikke har hentet erstatning for Uffe Bech.
        1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          var det dig jeg væddede en fa'bams med på stadion 
          Nope, men jeg vil godt ha' fa'bamsen aliwl. To kasser af Dalgaard og FCN er allerede på vej ned.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Nope, men jeg vil godt ha' fa'bamsen aliwl. To kasser af Dalgaard og FCN er allerede på vej ned.

            MvT
            så var det nok fmprOB der var overbevist om en 6.plads til FCN
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              så var det nok fmprOB der var overbevist om en 6.plads til FCN
              Øhhhhh
              Mener ikke at vi har diskutteret FCN eller har væddet

              Men jeg er pænt glemsom og hvis du kan finde beviserne skal den nok komme flyvende

              Comment


                Var det ikke Onkel du lavede et væddemål med forresten??
                Last edited by fmprOB; 17-07-2015, 18:00.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Var det ikke Onkel du vædde med forresten??
                  muligvis...jeg tror det var i 15-16 sæson tråden 😄 det må lige opklares
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Øhhhhh
                    Mener ikke at vi har diskutteret FCN eller har væddet

                    Men jeg er pænt glemsom og hvis du kan finde beviserne skal den nok komme flyvende
                    Når man melder FCN til 6. plads er det bevis nok. Du betaler bare den fad

                    Jeg har hele tiden haft FCN som nedrykningskandidat. Hjælper nok også lidt på det, at jeg bor i Farum. Deres trup er ung, uprøvet, tynd og skrøbelig og de har ingen kultur i klubben til at kunne bære det. Plus at de har mistet alt hvad der hedder klubfolk, herunder Bredahl.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Når man melder FCN til 6. plads er det bevis nok. Du betaler bare den fad

                      Jeg har hele tiden haft FCN som nedrykningskandidat. Hjælper nok også lidt på det, at jeg bor i Farum. Deres trup er ung, uprøvet, tynd og skrøbelig og de har ingen kultur i klubben til at kunne bære det. Plus at de har mistet alt hvad der hedder klubfolk, herunder Bredahl.

                      MvT
                      Har dem som 8'er i denne sæson Beviset er i 15/16 tråden Take that Mmmmmmmm fa bamse

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Var det ikke Onkel du lavede et væddemål med forresten??
                        GODT husket 👏🏻 det var Onkel der er overbevist om top6 til Farum
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          GODT husket  det var Onkel der er overbevist om top6 til Farum
                          Da jeg læste det tænkte jeg om han drikker eller sniffer lim. Måske begge
                          Har dem selv som 8'er som måske lige er højt nok sat..

                          Men mon ikke at de henter lidt ind hvis/når de får en dårlig start.. Bruger lidt af CL millionerne..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Da jeg læste det tænkte jeg om han drikker eller sniffer lim. Måske begge
                            Har dem selv som 8'er som måske lige er højt nok sat..

                            Men mon ikke at de henter lidt ind hvis/når de får en dårlig start.. Bruger lidt af CL millionerne..
                            noget må han være påvirket af 😂 og jo, mon ikke he henter noget ind hvis de kommer ligeså skidt fra start som vi gjorde sidste år.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              noget må han være påvirket af  og jo, mon ikke he henter noget ind hvis de kommer ligeså skidt fra start som vi gjorde sidste år.
                              Det kunne det godt ligne at de får

                              Comment


                                Jeg nægter alt!

                                Edit: Og ja, det var eddermame en lortepræstation fra FCN. Men jeg kan også huske et Randershold der tabte 6-1 til SDJ i premieren, og endte med at tage bronze. Lad os nu se, om ikke den fadøl ender i Onkels mave.
                                Last edited by Onkel Riffel; 17-07-2015, 18:56.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X