Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    At jeg ikke synes, at middelmådighed er værd at stræbe efter i nogle henseender.
    Jeg kan da kun tilslutte mig det statement. Men jeg tror nu vores sportsdirektør er meget godt forberedt. I øvrigt er det en latterlig hypotetisk diskussion du har bevæget dig ind i, hvor din argumentation baserer sig på injurier og er præget af stråmandsargumenter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Jeg kan da kun tilslutte mig det statement. Men jeg tror nu vores sportsdirektør er meget godt forberedt. I øvrigt er det en latterlig hypotetisk diskussion du har bevæget dig ind i, hvor din argumentation baserer sig på injurier og er præget af stråmandsargumenter.
      Det er en formodning, helt på linje med, hvad du skriver. Bare fordi at du erklærer dig uenig i min formodning, behøver den hverken være forkert eller usaglig. Du forsvarer JH uden nogen form for argumenter, andet end at det nok ikke passer, og det skal du have lov til, men der er ingen grund til at sidde og pege andre ud, bare fordi at du selv åbenbart har en naiv tro på manden. Der skal være plads til subjektivitet på et debatforum.

      Comment


        Brugerkommentar fra Jonas:
        Der går rygter om at FCM har forhørt sig på Falk her til formiddag. Har du hørt noget om dette?



        Svar fra Michael Qureshi:
        Har også hørt rygtet.
        Men jeg ser ikke det ske, at FCM køber Rasmus Falk i OB i dette transfervindue.
        For det første fordi de ikke henter de store transferindtægter på Pione Sisto-salg.
        OB vil kunne presse prisen op helt over de 15 mio. kr., og det har FCM ingen intentioner om at smide.
        De er svækket med Rilwan Hassans skade, men de er ikke desperate. De har jo Pione og Royer som førstevalg.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-fa...italiensk-kaos

          Er det en mulighed ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af GoLive Se indlæg
            Ja!

            Men nok kun transferfri

            Comment


              Lugter lidt af Zohores situation i vinters. Sorgenfri mener at SønderjyskE må være en af de store bejlere.

              Comment


                Ville Fall på en fri transfer ikke styrke som en joker derudover ville jeg hade det som pesten hvis FCM henter Falk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Lugter lidt af Zohores situation i vinters. Sorgenfri mener at SønderjyskE må være en af de store bejlere.
                  Det ville gøre ondt i det stribede hjerte at se ham smutte der til.. Og hvis han gør det må vi jo bare konstatere at OB ikke er interesserede...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tobi Se indlæg
                    Ville Fall på en fri transfer ikke styrke som en joker derudover ville jeg hade det som pesten hvis FCM henter Falk
                    Fall er lige skiftet til Tyrkiet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tobi Se indlæg
                      Ville Fall på en fri transfer ikke styrke som en joker derudover ville jeg hade det som pesten hvis FCM henter Falk
                      Fall, som i Djiby Fall? Han har forlængst skrevet kontrakt i Tyrkiet og er allerede i gang dernede. Hvis der er et sted på holdet, hvor vi absolut ikke har brug for tilgange nu, må det da også være på angriber-pladsen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Fall, som i Djiby Fall? Han har forlængst skrevet kontrakt i Tyrkiet og er allerede i gang dernede. Hvis der er et sted på holdet, hvor vi absolut ikke har brug for tilgange nu, må det da også være på angriber-pladsen.
                        Okay :) min fejl

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fall er lige skiftet til Tyrkiet
                          Det ER vel heller ikke i offensiven vi har mangler...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Det ER vel heller ikke i offensiven vi har mangler...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Nej. Hvis der kommer penge ind skal de bruges andre steder på banen..

                            Comment


                              http://www.bold.dk/nyt/agent-ombejle...iver-i-horsens

                              VI har en god træner med et navn, så send i bare ham til OB :-)

                              Comment


                                Så kom Linde også på plads forlyder det, West brom, fri transfer...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X