Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg kan ikke huske, om det har været bragt op, men Ryan Laursen (EfB) er blevet spottet til mindst 4 OB-hjemmekampe i løbet af foråret.
Så kan man lægge i det hvad man vil, men det virker som noget besynderligt noget at gøre bare for sjov.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEBs Qureshi teaser for oplysninger om en større Superliga-transfer der er på vej. Mere om en time.
Håber ikke vi er involverede...
Grimme, grimme kommentarer. Puha. Krydser fingre og håber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDe må ikke lave det selvmord det ville være at sælge Falk til BIF nu hvor vi står foran en ny start med KN
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDet ville ødelægge så meget. Ikke fordi jeg regner med vi kan holde på ham. Men Falk til BIF ville virkelig give "det nye OB" en skidt skidt start. Ville i mine øjne heller ikke give mening hvis han tog det skifte, i forhold til de ambitioner han har meldt ud.
OG...OB skal vi nok ikke regne med at se spille med i toppen sådan lige de næste par år, og skal Falk prøve dette - vinde mesterskaber, medaljer, spille CL eller EL - så ville FCK eller BIF være ret gode bud, hvis vi holder os inden for DK's grænser.....men for pokker, det ville være grimt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEBs Qureshi teaser for oplysninger om en større Superliga-transfer der er på vej. Mere om en time.
Håber ikke vi er involverede...
Evt. Troels Kløve der skifter til Suppen...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægHan vil gerne noget andet end OB....måske har han direkte nævnt udlandet, men det kan jeg ikke lige mindes. Til gengæld er jeg ret sikker på, at han ikke har nævnt noget om, at OB er den eneste klub i DK, han vil spille for.
OG...OB skal vi nok ikke regne med at se spille med i toppen sådan lige de næste par år, og skal Falk prøve dette - vinde mesterskaber, medaljer, spille CL eller EL - så ville FCK eller BIF være ret gode bud, hvis vi holder os inden for DK's grænser.....men for pokker, det ville være grimt"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment