Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ham Troels kløve der.... Kender ham ikke, er han virkelig så god?
    Er han Emil Larsen i Lyngby eller er han som Lucas Jensen i Viborg?

    Og højre kant? Den sidder desler da vidst på nu.. Rønnow kunne da være spændende, hvis han er blevet mere stabil. Ser ham ikke bedre end toppel

    Comment


      Den med Rønnow kan blive giftig, skal han ikke stå for Danmark til U21 EM?

      Comment


        Har ikke selv fået læst papir udgaven, men Tommy Kuglepen melder om at OB og BIF er i spil mht. Rønnow...

        Prisen er op imod 4 millioner...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Ham Troels kløve der.... Kender ham ikke, er han virkelig så god?
          Er han Emil Larsen i Lyngby eller er han som Lucas Jensen i Viborg?

          Og højre kant? Den sidder desler da vidst på nu.. Rønnow kunne da være spændende, hvis han er blevet mere stabil. Ser ham ikke bedre end toppel
          Kløve er en ok god 1. div spiller , men ikke en spiller som kan flytte os nogle steder , hvis vi opgiver Lukas Jensen og henter ham til bænken vil det være nogenlunde acceptabelt bytte men er han tiltænkt at erstatte Emil el Falk så er det mere end 2 hylder ned vi kigger . Viborg skulle efter sigende også lure på ham så jeg håber de henter ham .

          Rønnow siger jeg derimod ja tak til .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Har ikke selv fået læst papir udgaven, men Tommy Kuglepen melder om at OB og BIF er i spil mht. Rønnow...

            Prisen er op imod 4 millioner...
            mener at kunne huske BIF også havde kig på Rønnow inden de hente Radezki , og når de nu muligvis står overfor et salg undrer det ikke at de igen retter blikket mod Horsens . Så er det bare spørgsmålet om vi får en farce med målmandsindkøb som vi havde det med angrebsindkøb i sommers , og vi ender op med at JH igen panikker og henter en målmand uden evner på en 4 årig kontrakt mens han venter på den helt rigtige , som så bliver en ukendt målmand uden niveau .. ��
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Den med Rønnow kan blive giftig, skal han ikke stå for Danmark til U21 EM?
              Han bliver helt sikkert udtaget , så det kunne være en god ide at speede processen op hvis vi vil købe , også inden BIF sælger Radezki
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Har ikke selv fået læst papir udgaven, men Tommy Kuglepen melder om at OB og BIF er i spil mht. Rønnow...

                Prisen er op imod 4 millioner...
                Tror ikke vi vil/kan give 4 millioner for ham

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Han bliver helt sikkert udtaget , så det kunne være en god ide at speede processen op hvis vi vil købe , også inden BIF sælger Radezki
                  Korrekt. Sælger BIF Hradecky og har kig på Rønnow, så er vi ude af den kamp. BIF har sagt farvel til Falkesgaard, så de skal også ud og hente to keepere. Puslespillet kan blive svært nok.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Korrekt. Sælger BIF Hradecky og har kig på Rønnow, så er vi ude af den kamp. BIF har sagt farvel til Falkesgaard, så de skal også ud og hente to keepere. Puslespillet kan blive svært nok.

                    MvT
                    Derfor skal JH også bruge alle sine kontakter osv han har i Horsens og sige at handlen skal ske nu..
                    som tak for at vi købte Kryger. De skylder os en tjeneste. De kan få ham tilbage i bytte incl et par millioner

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Derfor skal JH også bruge alle sine kontakter osv han har i Horsens og sige at handlen skal ske nu..
                      som tak for at vi købte Kryger. De skylder os en tjeneste. De kan få ham tilbage i bytte incl et par millioner
                      fmprOB som sportsdirektør! Kunne være en feeeee' handel.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Har ikke selv fået læst papir udgaven, men Tommy Kuglepen melder om at OB og BIF er i spil mht. Rønnow...

                        Prisen er op imod 4 millioner...
                        Det lyder halvpebret for en klejn 1. divisions keeper med springerknæ. Talentet er der helt sikkert, men Rønnow er for mig også lidt af et gamble, med hans skadeshistorik.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det lyder halvpebret for en klejn 1. divisions keeper med springerknæ. Talentet er der helt sikkert, men Rønnow er for mig også lidt af et gamble, med hans skadeshistorik.
                          det tænker jeg også.....4 mill?? argh vel......

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            fmprOB som sportsdirektør! Kunne være en feeeee' handel.

                            MvT
                            Jeg tager jobbet til en reduceret løn oven i købet

                            det ville være lækker læsning i løbet af weekenden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det tænker jeg også.....4 mill?? argh vel......
                              Det er sgu for dyrt. Muligt det er Horsens pris. Men vil nogen betale dette?
                              Haugaard lige solgt til England for 5-6 millioner, så en pris på 2-2,5 mill lyder mere realistisk..

                              hvad gav BIF egentlig for ham hradeski eller hvad han nu hedder i sin tid?

                              Comment


                                Er der egentligt nogen der vil stå ved Troels Kløve rygtet, eller er det noget vi går og bilder hinanden ind?

                                Manden er snart 25 og er en relativt ordinær spiller på et midterhold i 1. division. Så ved jeg godt, at det er Horsens, og at JH har lavet nogle obskure køb tidligere, men det virker sgu noget søgt i min verden. Han så ganske vidst spændende ud for et par år siden, men det er vidst også blevet ved det, og der kan vel ikke være nogle der i ramme alvor tror, at der findes folk i OB der anser ham som værende en direkte erstatning for Falk/Emil.

                                Jeg vil gerne høre/se lidt mere kød, før at vi gør en grødspiller fra Horsens til sommerens store transfersaga.

                                Comment

                                Working...
                                X