Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er besynderligt  hvornår har han udløb i EfB 
    På transfermarkt står der til 2019, men synes jeg har set 2017 andre steder.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Jeg kan ikke huske, om det har været bragt op, men Ryan Laursen (EfB) er blevet spottet til mindst 4 OB-hjemmekampe i løbet af foråret.

      Så kan man lægge i det hvad man vil, men det virker som noget besynderligt noget at gøre bare for sjov.
      Jeg kan ikke forestille mig, at vi har økonomien til at hente ham. Han er et år yngre end Emil Larsen og med rødder i Lyngby – måske de er venner, og han støtter ham lidt? Det virker næsten mere sandsynligt end et snarligt skifte.

      Comment


        EBs Qureshi teaser for oplysninger om en større Superliga-transfer der er på vej. Mere om en time.

        Håber ikke vi er involverede...
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          EBs Qureshi teaser for oplysninger om en større Superliga-transfer der er på vej. Mere om en time.

          Håber ikke vi er involverede...
          https://twitter.com/MichaelQureshi/s...77265464664064

          Grimme, grimme kommentarer. Puha. Krydser fingre og håber.

          Comment


            De må ikke lave det selvmord det ville være at sælge Falk til BIF nu hvor vi står foran en ny start med KN

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              De må ikke lave det selvmord det ville være at sælge Falk til BIF nu hvor vi står foran en ny start med KN
              Hvis de lægger nok penge, og der ikke er andre, der lægger bud, så er løbet jo kørt. Det er samme sang som med Kadrii, Gislason m.fl. - they got the money. Klamrer mig stadig til håbet om, at det er en and.

              Comment


                Nægter at tro på det er Falk til BIF når de skal have et plus på transferkontoen i år på 15 mill

                Comment


                  Toppel til AGF :-) .. Mit gæt ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Det ville ødelægge så meget. Ikke fordi jeg regner med vi kan holde på ham. Men Falk til BIF ville virkelig give "det nye OB" en skidt skidt start. Ville i mine øjne heller ikke give mening hvis han tog det skifte, i forhold til de ambitioner han har meldt ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Det ville ødelægge så meget. Ikke fordi jeg regner med vi kan holde på ham. Men Falk til BIF ville virkelig give "det nye OB" en skidt skidt start. Ville i mine øjne heller ikke give mening hvis han tog det skifte, i forhold til de ambitioner han har meldt ud.
                      Han vil gerne noget andet end OB....måske har han direkte nævnt udlandet, men det kan jeg ikke lige mindes. Til gengæld er jeg ret sikker på, at han ikke har nævnt noget om, at OB er den eneste klub i DK, han vil spille for.
                      OG...OB skal vi nok ikke regne med at se spille med i toppen sådan lige de næste par år, og skal Falk prøve dette - vinde mesterskaber, medaljer, spille CL eller EL - så ville FCK eller BIF være ret gode bud, hvis vi holder os inden for DK's grænser.....men for pokker, det ville være grimt
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        EBs Qureshi teaser for oplysninger om en større Superliga-transfer der er på vej. Mere om en time.

                        Håber ikke vi er involverede...
                        Ud fra de ting der har bevæget sig i dag, tænker jeg Kvist til FcK, eller så er der Flinta væk fra SIF... Den sidste er næppe en større transfer, men dog en klubmand og anfører, og der skal jo klik til på nettet...

                        Evt. Troels Kløve der skifter til Suppen...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Han vil gerne noget andet end OB....måske har han direkte nævnt udlandet, men det kan jeg ikke lige mindes. Til gengæld er jeg ret sikker på, at han ikke har nævnt noget om, at OB er den eneste klub i DK, han vil spille for.
                          OG...OB skal vi nok ikke regne med at se spille med i toppen sådan lige de næste par år, og skal Falk prøve dette - vinde mesterskaber, medaljer, spille CL eller EL - så ville FCK eller BIF være ret gode bud, hvis vi holder os inden for DK's grænser.....men for pokker, det ville være grimt
                          Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Det ville være det forbudte skifte. Jeg ville aldrig tilgive ham. Og det ville bringe ham ind på en flot førsteplads på luderlisten, foran Ludersønnen og Laur.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Falk tæt på FcK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No nonononononononononon no
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Falk tæt på FcK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No nonononononononononon no
                              Link?
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Falk tæt på FcK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No nonononononononononon no
                                Hvor ser du det??

                                Comment

                                Working...
                                X