Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Et transferbudget på 30 mio. lyder helt vildt. Det kan dårligt være vores lønbudget der fremefter bliver på 30 mio. heller, for det skulle gerne ligge omkring de 40 mio.

    Comment


      #47
      Hvis vores løn budget nærmer sig 30 mill er vi vel under FCV og SDJ med kun Silkeborg og Hobro der har lavere...
      så tror jeg da fanden at vi roder rundt i bunden... Og de 30 mill er vel incl trænere..

      men planen er vel at en 8 stykker ud af de 22-23 i truppen skal være unge der tjener ca 500.000kr. Det er 4 mill..
      trænere og folk uden om napper vel også 4 mill med Kents store løn..
      så er der ca 22 mill til de sidste 14-15 stykker. Det er ca 1.500.000 pr mand i gennemsnit om året og 120.000/måned..

      det er en rigtig fin løn for de fleste danske spillere men det tiltrækker nok ikke de vilde stjerner
      Last edited by fmprOB; 01-05-2015, 18:44.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Et transferbudget på 30 mio. lyder helt vildt. Det kan dårligt være vores lønbudget der fremefter bliver på 30 mio. heller, for det skulle gerne ligge omkring de 40 mio.
        Syntes bestemt at JH sagde for et år siden at vi stadig har et af de højeste budgetter i SL og mange eksperter har vurderet det til 40-45 mill

        Comment


          #49
          Jeg mente såmænd heller ikke at lønbudget ligger omkring de 30 mil. Det ved jeg faktisk intet om. Har blot hørt, at det ikke bliver større, selvom vi får flere penge til at købe spillere for. De spillere, hvor dyre de end er, skal passe ind i det nuværende lønbudget. Men igen så ved jeg ikke om der er hold i det :)

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
            Jeg menerte såmænd heller ikke at lønbudget ligger omkring de 30 mil. Det ved jeg faktisk intet om. Har blot hørt, at det ikke bliver større, selvom vi får flere penge til at købe spillere for. De spillere, hvor dyre de end er, skal passe ind i det nuværende lønbudget. Men igen så ved jeg ikke om der er hold i det :)
            Ja okay. Hvis vi stadig har det samme er det tættere på 40 mill tror jeg.. Men hvis vi har en masse unge i truppen som vel går til 30.000-40.000/måned i deres første kontrakt max er der også plads til at smide 150.000-200.000/måned efter et par gode spillere..
            det er vel gynger og karrusel princippet

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Knz Se indlæg
              Hvorfor skulle han vælge en klub som intet har præsteret de sidste par år desværre .. Tror ikke vi kan vælge fra den hylde ..
              Så må vi jo " BARE " tage max point i de sidste kampe så vi ender i top 4.

              (man har vel lov at drømme )

              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                Jeg har også hørt 30 millioner, men ved heller ikke om jeg tror på det. Om ikke andet har jeg hørt, at transferbudgettet fordrer at der ikke pilles ved lønbudgettet. Det er vel det Thorborg har sagt: i får ikke flere penge før der er styr på lønbudgettet. Det er der så nu, og så kommer der penge til transfers, men ikke flere til løn.

                Man kan håbe. Jeg er af den overbevisning, at man har "lovet" Kent Nielsen et eller andet, det har gjortd et interessant for ham at vælge os. Jeg tror ikke han havde været interesseret hvis målsætningen og hedder top 7, og budgettet var til at hente i 1 division, og hos nedrykkerne fra superligaen.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
                  Man kan håbe. Jeg er af den overbevisning, at man har "lovet" Kent Nielsen et eller andet, det har gjortd et interessant for ham at vælge os. Jeg tror ikke han havde været interesseret hvis målsætningen og hedder top 7, og budgettet var til at hente i 1 division, og hos nedrykkerne fra superligaen.
                  Det ville heller ikke give mening at hente ham ind til den hyre, uden at sætte budgettet op.
                  1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                  Comment


                    #54
                    For mig er det vigtigste at der kun skal indkøbes udlændinge der har kvalitet til en stamplads .
                    Hobro har som eneste hold ingen udlændinge, mens det vrimler med dem på de andre.
                    Bolden er rund

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                      For mig er det vigtigste at der kun skal indkøbes udlændinge der har kvalitet til en stamplads .
                      Hobro har som eneste hold ingen udlændinge, mens det vrimler med dem på de andre.
                      Antipas?
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis vores løn budget nærmer sig 30 mill er vi vel under FCV og SDJ med kun Silkeborg og Hobro der har lavere...
                        så tror jeg da fanden at vi roder rundt i bunden... Og de 30 mill er vel incl trænere..

                        men planen er vel at en 8 stykker ud af de 22-23 i truppen skal være unge der tjener ca 500.000kr. Det er 4 mill..
                        trænere og folk uden om napper vel også 4 mill med Kents store løn..
                        så er der ca 22 mill til de sidste 14-15 stykker. Det er ca 1.500.000 pr mand i gennemsnit om året og 120.000/måned..

                        det er en rigtig fin løn for de fleste danske spillere men det tiltrækker nok ikke de vilde stjerner
                        En halv million om året til de unge reservespillere? Det lyder helt vildt. Er det noget, du ved, eller noget du gætter på?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          En halv million om året til de unge reservespillere? Det lyder helt vildt. Er det noget, du ved, eller noget du gætter på?
                          jeg tror heller ikke ½ mill. til de yngste, nok nærmere en "kassedameløn" som ung spiller på "fuld tid". Er de studerende og får SU ved siden af tror jeg den er mindre.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            En halv million om året til de unge reservespillere? Det lyder helt vildt. Er det noget, du ved, eller noget du gætter på?
                            Anders Thomsen er (var?) på deltidskontrakt, så han kan ikke få det helt store.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                              En halv million om året til de unge reservespillere? Det lyder helt vildt. Er det noget, du ved, eller noget du gætter på?
                              Det er 41.000 om måneden. Jeg ved, at da Lars Jacobsen fik sin første fuldtidskontrakt, lå den på ca 25.000 om måneden, og det er 20 år siden. 30-40.000, alt efter talent lyder meget sandsynligt.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Anders Thomsen er (var?) på deltidskontrakt, så han kan ikke få det helt store.
                                Nej AT og EPJ får nok ikke det store..
                                i de 40.000 var der også indregnet at man vidst får 4.000kr hver gang man bliver udtaget til truppen

                                Comment

                                Working...
                                X